Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

image.thumb.png.267b15b20e59b0a301b6c845e942b843.png

Anonymkode: 9b11c...7f3

«Uavklart kjønn. Det vil si at det ikke er mulig å avgjøre om det er gutt eller jente ved å undersøke de ytre kjønnsorganene»… legg gjerne ved kilde der det står at det ikke er mulig å avgjøre kjønn i det hele tatt 

Anonymkode: a7a06...473

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har det vært motsatt. Har to gutter, begge før eggløsning. Er nå gravid med jente og med henne hadde vi sex dagen etter eggløsning.

Anonymkode: e161b...2ae

Skrevet

Jeg er gravid med tvillinger, en gutt og en jente 😂 de er unnfanget på samme dag😂👌 

Anonymkode: 18a18...d9d

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Dersom den metoden funka ville alle barn unnfanga ved inseminasjon vere gitter, då dette skjer ved eggløysing og ikkje i forkant.... Det er ei myte, men en morsom en... 

Anonymkode: a4ea6...16a

Skjer jo ikke på eggløsning dagen. Jeg har tro på at det funker for folk som har normal fertilitet og får barn den normale veien.

Anonymkode: f9e6e...3f3

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Dersom den metoden funka ville alle barn unnfanga ved inseminasjon vere gitter, då dette skjer ved eggløysing og ikkje i forkant.... Det er ei myte, men en morsom en... 

Nettopp. Inseminasjon skjer jo på eggløsningsdagen (de tar eggløsningstester) så hvis teorien stemte burde det blitt født flest gutter, men kjønnsfordelingen er akkurat den samme som for de som blir gravide på vanlig måte. 

Endret av Arkana
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Skjer jo ikke på eggløsning dagen. Jeg har tro på at det funker for folk som har normal fertilitet og får barn den normale veien.

Anonymkode: f9e6e...3f3

Kva med to-egga tvillinger da? Dei er jo unnfanga med like forhold med tanke på eggløysing og slikt. Men kan like gjerne vere gutt og jente som to 'like'. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...