Gå til innhold

Vondt venstre side i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kjennes ut som sår eller en kniv som stikker inn der når jeg hoster eller strammer magen. Har nettopp hatt korona. Kan det være milten som er noe forstørret. Den er nesten oppunder ribbeina. 

Anonymkode: 63923...4d1

Videoannonse
Annonse
Gjest Shawtyella
Skrevet

Her er en oversikt over organer på hver side. Hvis du trykker over der du har vondt, merker du da smerten sterkere? Prøv å kjenn litt hvor på venstre siden du har vondt, for det kan virkelig være alt fra milt, til luftsmerter.

4468-2-indvolde-og-milt.jpg

Skrevet

Jeg kjenner ikke noe når jeg trykker, det er når jeg hoster at det stikker skikkelig. Virker som det er lenger ned enn milten.. 

ts 

Anonymkode: 63923...4d1

Skrevet

Jeg har noen ganger liknende smerter som du beskriver på venstre side av magen når jeg er treg i magen. Det eller luftsmerter er nok mest sannsynlig. Hvis du har hostet mye kan du kanskje ha strukket en muskel litt også? 

Anonymkode: 17bb5...b58

Skrevet

Luftsmerter kan sitte både høyt oppe på begge sider, og i ryggen. Jeg har kjent luftsmerter bak på sidene av ryggen tidligere, i tillegg til at muskler gjerne også gir stikninger. Hender jeg får stikninger når jeg hoster selv, og det har alltid vært muskler.

Anonymkode: dc1aa...096

Skrevet

Luftsmerter kan være helt sykt vondt! Og de kan sitte i magen og ryggen. Muskulære smerter kan også være skikkelig smertefullt. Om det ikke gir seg i løpet av noen dager eller om det blir verre så kontakt lege.

Anonymkode: edd6e...a3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...