AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #1 Skrevet 6. februar 2022 Nå har vi nesten ikke hatt kontakt med hverandre på 1 år. Det har alltid vært noe mellom oss, og han er tydelig tiltrukket av meg og har gjort mye for å være i nærheten av meg, være med på samme prosjekter etc. Jeg er også tiltrukket av han. Ingen av oss er single. Vi er ganske like, vi tenker alt for ofte helt likt og forstår hverandre uten ord. Jeg trodde det skulle dødd etter 1 år i fra hverandre, men det virker ikke sånn i det hele tatt. Går dette over med tid? Anonymkode: e1881...1b1 1
ltfutt Skrevet 6. februar 2022 #2 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Går dette over med tid? Tar lengre tid jo mer du tenker på det... 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 Vet ikke https://www.nettavisen.no/nyheter/en-av-fire-gift-med-kollega/s/12-95-2410835 Anonymkode: 30b74...491
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 Det vil være mange fugler i løpet av et samliv som flyr forbi over hodet, men det er du som bestemmer om fuglen får bygge rede.. Anonymkode: 5777e...815 10 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #5 Skrevet 11. februar 2022 Vi har ikke snakket med hverandre omtrent det siste året. Utrolig vanskelig når han behandler meg som om vi har noe spesielt sammen.. Anonymkode: e1881...1b1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #6 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi har ikke snakket med hverandre omtrent det siste året. Utrolig vanskelig når han behandler meg som om vi har noe spesielt sammen.. Anonymkode: e1881...1b1 Hva om han gjør det med noen andre damer også? Stor fare for det. Får nok deg til å føle deg unik, helt til du merker han gjør det mot andre. Det bor en flørter hos nesten alle, selv i et forhold/ekteskap. Anonymkode: f78dd...2cc 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #7 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 6.2.2022 den 22.37): Nå har vi nesten ikke hatt kontakt med hverandre på 1 år. Det har alltid vært noe mellom oss, og han er tydelig tiltrukket av meg og har gjort mye for å være i nærheten av meg, være med på samme prosjekter etc. Jeg er også tiltrukket av han. Ingen av oss er single. Vi er ganske like, vi tenker alt for ofte helt likt og forstår hverandre uten ord. Jeg trodde det skulle dødd etter 1 år i fra hverandre, men det virker ikke sånn i det hele tatt. Går dette over med tid? Anonymkode: e1881...1b1 Det som hjalp meg da jeg likte en var at han sa at han ønsker kun å være venner. Anonymkode: cb10c...381
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #8 Skrevet 12. februar 2022 Jeg tror ikke han her vil at vi bare skal være venner…han prioriterer meg foran andre offentlig…og har sagt direkte til meg at han har «bestukket» andre for at han og meg skal jobbe på de samme prosjektene. Prøver jeg å snakke om jobb, tolker han det som at jeg snakker om «oss» og ikke jobben. Så hva gjør en så? Anonymkode: e1881...1b1
Tvist Skrevet 12. februar 2022 #9 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg tror ikke han her vil at vi bare skal være venner…han prioriterer meg foran andre offentlig…og har sagt direkte til meg at han har «bestukket» andre for at han og meg skal jobbe på de samme prosjektene. Prøver jeg å snakke om jobb, tolker han det som at jeg snakker om «oss» og ikke jobben. Så hva gjør en så? Anonymkode: e1881...1b1 Kommer an på hva du vil. Har du en partner, bør du ta en alvorsprat med kollegaen og si at du ikke er interessert, uavhengig av hva du føler.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #10 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Utrolig vanskelig når han behandler meg som om vi har noe spesielt sammen.. Anonymkode: e1881...1b1 Ja, for du er jo helt ubehjelpelig midt oppi det hele? Ta kontroll. Minn deg selv på hvor ekstremt vanlig dette er, og ikke spesielt unikt i det hele tatt. Minn deg selv på hvor sleazy denne oppførselen er, som du beskriver her. Minn deg selv på at hadde han vært bra, så hadde han ikke holdt på som det der. Minn deg selv på at dette er en hormonell reaksjon, ikke en fornuftig en. Minn deg selv på at dette har tusener av damer gått i baret på før. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva om han gjør det med noen andre damer også? Stor fare for det. Får nok deg til å føle deg unik, helt til du merker han gjør det mot andre. Anonymkode: f78dd...2cc Veldig stor fare for det, ja, når man leser om hva slags taktikk han bruker. Anonymkode: cb84e...0cb 5 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #11 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det som hjalp meg da jeg likte en var at han sa at han ønsker kun å være venner. Anonymkode: cb10c...381 Javel, men hvis man skal være så avhengig av menn, at man faller for menn når de flørter, og kommer over menn når de sier de vil bare være venner, så er man dårlig stilt. Da kan jo hvilken som helst mann bare ta makten fullstendig og gjøre som han vil med en. Og det er kun dårlige menn som benytter seg av en slik sjanse - husk det. En god mann ville ikke valgt en kvinne som når som helst kunne blåse bort så fort en mann ser på henne. Han ville valgt en dame som selv bestemmer over sitt liv, slik at han vet hvor han har henne. Anonymkode: cb84e...0cb 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #12 Skrevet 12. februar 2022 Jeg har allerede sagt at det er bedre om vi kun er kolleger… det er derfor vi har hatt så lite kontakt med hverandre det siste året…han er egentlig alt jeg noengang har drømt om, men vi er begge etablert på hver vår kant. det hadde absolutt vært bedre om kollegavanditten bare sa han også kunne være kun venner… Anonymkode: e1881...1b1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #13 Skrevet 12. februar 2022 Hvis han ikke gir seg og du ikke er interessert så må du bare gjenta deg selv og sørge for at du ikke må jobbe mer enn høyst nødvendig med ham. Dersom du egentlig er interessert så er jo storyen noe helt annet… Anonymkode: 30b74...491
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #14 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Javel, men hvis man skal være så avhengig av menn, at man faller for menn når de flørter, og kommer over menn når de sier de vil bare være venner, så er man dårlig stilt. Da kan jo hvilken som helst mann bare ta makten fullstendig og gjøre som han vil med en. Og det er kun dårlige menn som benytter seg av en slik sjanse - husk det. En god mann ville ikke valgt en kvinne som når som helst kunne blåse bort så fort en mann ser på henne. Han ville valgt en dame som selv bestemmer over sitt liv, slik at han vet hvor han har henne. Anonymkode: cb84e...0cb Det må sies at han hadde ett dårlig forhold og at det var derfor han flørtet med meg. Poenget mitt er at det lønner seg å snakke med vedkomne. Jeg har feiltolket en på jobb fordi jeg trodde at han flørtet med meg,men han gjorde visst nok sånn mot alle. Han trodde at jeg flørtet,men jeg skulle vær vennskapelig av meg. Har ikke tenkt at det tolkes som flørting osv. Men i etterkant så ser jeg hvordan han har tolket det og har bedt om unnskyldning og har sagt at jeg har sikkert drete meg ut med noe. Sier bare at det er ikke lett å tolke mannfolk innimellom. Anonymkode: cb10c...381
Mooza Skrevet 12. februar 2022 #15 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det må sies at han hadde ett dårlig forhold og at det var derfor han flørtet med meg. Poenget mitt er at det lønner seg å snakke med vedkomne. Jeg har feiltolket en på jobb fordi jeg trodde at han flørtet med meg,men han gjorde visst nok sånn mot alle. Han trodde at jeg flørtet,men jeg skulle vær vennskapelig av meg. Har ikke tenkt at det tolkes som flørting osv. Det er jo ingen damer som har fått den historien servert før...? Hvis han har et dårlig forhold, så må vel avslutte det forholdet slik normale folk gjør, ikke gå rundt og sjekke opp damer på jobb mens han sutrer over det dårlige forholdet sitt. 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #16 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det må sies at han hadde ett dårlig forhold og at det var derfor han flørtet med meg. Poenget mitt er at det lønner seg å snakke med vedkomne. Jeg har feiltolket en på jobb fordi jeg trodde at han flørtet med meg,men han gjorde visst nok sånn mot alle. Han trodde at jeg flørtet,men jeg skulle vær vennskapelig av meg. Har ikke tenkt at det tolkes som flørting osv. Men i etterkant så ser jeg hvordan han har tolket det og har bedt om unnskyldning og har sagt at jeg har sikkert drete meg ut med noe. Sier bare at det er ikke lett å tolke mannfolk innimellom. Anonymkode: cb10c...381 Hva gjorde han, som gjorde at du trodde han flørtet med deg? og hva gjorde du som fikk han til å tro at du flørtet med han? Anonymkode: e1881...1b1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #17 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det må sies at han hadde ett dårlig forhold og at det var derfor han flørtet med meg. Ja, nettopp. Råtten personlighet. Bra menn oppfører seg ikke sånn, og bra damer skygger unna sånt. Anonymkode: cb84e...0cb 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #18 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Poenget mitt er at det lønner seg å snakke med vedkomne. AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Sier bare at det er ikke lett å tolke mannfolk innimellom. Anonymkode: cb10c...381 Derfor skal man heller ikke gjøre det. Man skal ikke tolke menn. Man skal ikke snakke med menn, for å finne ut hva de mener. Man skal gjøre seg opp en egen mening og ta ansvar for eget liv. Anonymkode: cb84e...0cb 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #19 Skrevet 12. februar 2022 Mooza skrev (33 minutter siden): Det er jo ingen damer som har fått den historien servert før...? Hvis han har et dårlig forhold, så må vel avslutte det forholdet slik normale folk gjør, ikke gå rundt og sjekke opp damer på jobb mens han sutrer over det dårlige forholdet sitt. Nettopp. Anonymkode: cb84e...0cb
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #20 Skrevet 12. februar 2022 Dette slutter når du vil at det skal slutte. Og du vil ikke at det skal slutte så lenge du sitter og tenker tull som at "vi forstår hverandre uten ord" og "han er alt jeg har drømt om". Du idoliserer han. Hadde du vært sammen med han så må du nesten gå ut fra at du hadde funnet ut at han har en god del dårlige sider han også. Og du vet allerede om en dårlig side; han løper etter andre damer på jobben. Jeg går i hvert fall ut fra at du synes det er en dårlig side. Eller hadde du syntes det var helt topp om din mann hadde oppført seg som han på sin jobb? Anonymkode: 7d882...388 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå