AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #1 Skrevet 6. februar 2022 Virker som om alle snapper med alle? Har ikke så mange å snappe med og føler meg skikkelig utenfor. Passer deg ikke å snappe med kolleger, så da blir det i stor grad gamle venninner. Og det er jo litt begrensa hvor mye mer spennende det er enn andre kontaktflater. Anonymkode: 40fc9...e8c 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2 Skrevet 6. februar 2022 Familie, venner, kollegaer, bekjente og noen ukjente jeg ikke aner hvorfor jeg har på listen min... Anonymkode: 512d9...d94
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 Det er mye aktivitet i familiegruppa. Og så har jeg venner jeg bruker det mye med. Og et par jeg flørter med. Anonymkode: 13ca7...02f
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 Er i 40 åra og kollegane mine er fra 50 og oppover. Snapper så gamle folk også? Herregud så gammel jeg føler meg… ts Anonymkode: 40fc9...e8c
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. februar 2022 #5 Skrevet 6. februar 2022 Familiemedlemmer stort sett. Sender lite snap, men vi har en familiegruppe der det legges ut en del.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #6 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Virker som om alle snapper med alle? Har ikke så mange å snappe med og føler meg skikkelig utenfor. Passer deg ikke å snappe med kolleger, så da blir det i stor grad gamle venninner. Og det er jo litt begrensa hvor mye mer spennende det er enn andre kontaktflater. Anonymkode: 40fc9...e8c Har du ikke venner du kan snappe med? Jeg snapper med venner, familie (både gamle og unge), kollegaer, gamle barndomsvenner, bekjente. Anonymkode: fe8b0...451
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #7 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du ikke venner du kan snappe med? Jeg snapper med venner, familie (både gamle og unge), kollegaer, gamle barndomsvenner, bekjente. Anonymkode: fe8b0...451 Har barndomsvenner. Ellers har det blitt tynt i rekkene etter at jeg ble toppleder på jobben, mistet alle vennene på jobben da bortsett fra en liten håndfull som jeg snapper med en gang i uken eller noe. ts Anonymkode: 40fc9...e8c
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #8 Skrevet 6. februar 2022 Egentlig bare et par jeg flørter/holder kontakt med, og noen få andre. Er ikke så ivrig på snapping. Anonymkode: 800d1...375
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #9 Skrevet 6. februar 2022 Snapper med min søster, alt fra daglig til noen ganger i uken. Resten av familien litt sjeldnere. Nokså sjelden med noen gamle kolleger jeg fremdeles har kontakt med. Venninnene mine har jeg ikke tradisjon for å snappe med, vi snakker på messenger👵🏻 Er i 40-årene. Anonymkode: 09384...27c 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #10 Skrevet 6. februar 2022 Samboer, familie, venner, kollegaer, venner jeg har via felles hobby, og en studievenninne. Anonymkode: a1d73...c10
Munti Skrevet 6. februar 2022 #11 Skrevet 6. februar 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Har barndomsvenner. Ellers har det blitt tynt i rekkene etter at jeg ble toppleder på jobben, mistet alle vennene på jobben da bortsett fra en liten håndfull som jeg snapper med en gang i uken eller noe. ts Anonymkode: 40fc9...e8c Jeg kan snappe med deg, jeg! Hvis du er på leit etter noen å snappe litt med altså 😅 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #12 Skrevet 6. februar 2022 Familie, ungene, kollegaer, venner Anonymkode: d2e73...628
tdm900 Skrevet 6. februar 2022 #13 Skrevet 6. februar 2022 Kun kjente, ukjente som dukker opp blir hivd ut.
TheHairyToothfairy Skrevet 6. februar 2022 #14 Skrevet 6. februar 2022 snapper med søsken, venner, kollegaer, elskerinner, fruen, gjerne alle med like dårlig humor som meg. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #16 Skrevet 6. februar 2022 Vi har en familiegruppe på snap med flesteparten i slekta. Ellers snapper jeg mye med min beste venninne siden vi bor ganske langt unna hverandre. Bortsett fra det snapper jeg sjeldent med noen andre Anonymkode: 23383...5cf 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #17 Skrevet 7. februar 2022 Ingen. Det ble for mye «støy», så jeg slettet hele appen og føler det befriende. Anonymkode: d403e...72c 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #18 Skrevet 7. februar 2022 Jeg snapper lite. Legger av og til litt ut på story, men sjelden jeg sender snap til noen. I går sendte jeg snap at jeg har fått corona til mine søsken og ett par venninner, men det er sjelden jeg sender snap direkte til noen, fordi jeg ikke husker hva de svarer på, chatten forsvinner osv Mine beste venninner (alder 30-40) sender jeg istedet meldinger med i en gruppechat. Da har vi historikken og jeg ser hva folk svarer på. Mye bedre. Anonymkode: 47b04...6e5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #19 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er i 40 åra og kollegane mine er fra 50 og oppover. Snapper så gamle folk også? Herregud så gammel jeg føler meg… ts Anonymkode: 40fc9...e8c Javisst. Foreldrene mine på 69 år snapper. Foreldrene til svogeren min snapper. Foreldrene til svigerinna mi snapper. (Familiegrupper, derfor jeg vet at disse snapper, jeg snapper ikke direkte med dem) Har også noen kolleger over 50 år som jeg snapper med. Anonymkode: 97bbd...a49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå