AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #1 Skrevet 6. februar 2022 Er det mange andre som har familie/barn eller andre nære som lyver om det meste alt fra små til større ting? Jeg er dritt lei av å aldri kunne stole på dette paret, å alltid måtte dobbeltsjekke det som blir sagt. Anonymkode: 3fed3...1a9
Gjest kruspersilletaco Skrevet 6. februar 2022 #2 Skrevet 6. februar 2022 Ja, har en slik slektning. Da han var barn, ble han alltid trodd av foreldrene sine, selv om alle andre rundt forstod at han løy. Som ung voksen havnet han opp i de mest utrolige situasjoner, visstnok, og som voksen har han sosial angst og lever helt isolert.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 Har en kollega som gjør dette. Hen lyver om de rareste ting. Har selv hørt hen fortelle en historie og hver gang legges nye og mer dramatiske ting til i historien. Det kan være slitsomt for jeg blir usikker på hva som er sant og ikke. Anonymkode: 901f1...012
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 Ja, hadde en sånn i trinnet under meg op ungdomsskolen. Utrolig slitsomt Når vi ble litt eldre og jeg hadde bestilt meg flinke ny bil, hadde plutselig han også bestilt en sånn. I samme farge, bare med den aller råeste motoren. Dette er 11 år siden nå, fortsatt ikke sett noe til den bilen han bestilte. 🤷🏼♀️ Anonymkode: eda90...3c3
Gjest Letharia Skrevet 6. februar 2022 #5 Skrevet 6. februar 2022 Hadde en kollega som var sånn. En utrolig hyggelig fyr i bunn og grunn, men så begynte jeg å catche opp med løgnene hans og da kuttet jeg kontakt. Når faren din er sjef av en stor mafia gruppe, du har tydelgvis 18 mill på konto, kjører Ferrari på fritiden og har festet med superstjerner så lurer jeg på hvorfor du jobber på et varelager. Holdt ikke bare med sånne store løgn, han løy om alt mulig, fra hva han hadde til frokost til hva han skulle i helgen. Selv om det var slitsomt å høre på så fikk jeg mest vondt av han, da han virket som han bare var veldig ensom og desperat på godkjennelse fra andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå