AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #1 Del Skrevet 6. februar 2022 Har ikke vært slank siden tenårene - og selv da følte jeg meg som en hval. Hvordan føles det å være slank? Hvor mye tenker du på kroppen din til daglig? Anonymkode: c521f...bfa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2 Del Skrevet 6. februar 2022 Jeg tenker ikke så mye over den. Hva mener du? At det ikke så tungt fysisk å bevege seg rundt? Eller andre ting? Anonymkode: 9629d...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 6. februar 2022 #3 Del Skrevet 6. februar 2022 Det er lett og fint. Tenker ikke på kroppen sånn, men tenker ofte på trening. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. februar 2022 #4 Del Skrevet 6. februar 2022 For meg er det normalen, ikke noe jeg tenker over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #5 Del Skrevet 6. februar 2022 Nå veit ikke jeg akkurat hva du tenker er slank, men jeg er ca 56 kg og 165 cm. Det føles bra å være «slank», men har slappere kropp enn før to svangerskap og tenker en del på hvordan kroppen ser ut. Kroppen fungerer bra i et hektisk småbarnsliv og det er lett å løpe og gjøre hverdagslige ting. Har ingen vondter eller plager. Anonymkode: 1ce3f...b57 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #6 Del Skrevet 6. februar 2022 Aldri vært overvektig, så vet ikke hva jeg skal sammenligne meg med? Jeg er i meget bra fysisk for., så det føles bra 😊 Anonymkode: 1088d...e27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #7 Del Skrevet 6. februar 2022 Min erfaring er at det er ikke bra nok uansett. Når jeg var slank, fikk jeg stadig kommentarer på kropp. Det er visst helt greit å fortelle noen som er slank at de må spise mer, ser bleke ut. Er du ikke frisk osv. Som overvektig blir man dømt med kritiske øyne hele tiden. For enkelte er visst overvekt det verste de vet. Jeg har vært slank 90% av livet mitt, 9% overvektig og 1% akkurat passe. Forstår egentlig ikke hvorfor noen er så opptatt av andres vekt. Det er en privatsak. Anonymkode: 92554...c4b 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #8 Del Skrevet 6. februar 2022 Har en bmi på 20 for tiden. Hadde en bmi på 17 for noen år tilbake, og da følte jeg meg helt fantastisk. Trente i et sett og spiste bare sunn mat. Nå kan jeg hamre i meg en pose chips, og følger meg ikke veldig bra etterpå. Så jeg er litt større enn for noen år siden, men likevel ikke så stor at jeg plages av det. Det verste er å finne klær i skapet i str XS og 34. De passer jo absolutt ikke lenger. Så dem unngår jeg etter beste evne. Har lært meg å kjøpe store nok klær, som jeg føler meg vel i. Så med rette klær føler jeg meg ganske vel. Med for små klær føler jeg meg ganske dårlig... Anonymkode: b5a5c...a2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #9 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har ikke vært slank siden tenårene - og selv da følte jeg meg som en hval. Hvordan føles det å være slank? Hvor mye tenker du på kroppen din til daglig? Anonymkode: c521f...bfa Bare å slanke seg det, en god følelse av å slippe å få fett over buksekanten og kjenne beina sine. Anonymkode: ee92d...5ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #10 Del Skrevet 6. februar 2022 At man er slank betyr ikke at man ikke tenker på kroppen sin eller er fornøyd med den. Jeg er slank, men har lite muskler for eksempel. Anonymkode: ac0a8...9b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #11 Del Skrevet 6. februar 2022 Jeg er 50 kg (164 høy) , og tenker ikke noe sørlig over hvordan det er å være slank… MEN som mange tror , at jeg kan spise hva jeg vil uten å legge på meg, det er helt feil.. jeg tenker igjennom hva jeg spiser.. feks er vi bursdag, forsyner de fleste seg med bolle og kake , mens jeg velger en av delene.. spiser små porsjoner til alle måltider. Gjerne hver 3 time… men ja deilig at ingen klær strammer og at det ikke er tungt å gå opp en Bakke… Anonymkode: 64368...6f6 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #12 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Bare å slanke seg det, en god følelse av å slippe å få fett over buksekanten og kjenne beina sine. Anonymkode: ee92d...5ba Jada. Hvorfor gir det deg en god følelse å kjenne på skjelettet? AnonymBruker skrev (40 minutter siden): At man er slank betyr ikke at man ikke tenker på kroppen sin eller er fornøyd med den. Jeg er slank, men har lite muskler for eksempel. Anonymkode: ac0a8...9b5 Nei, sant, det er det jeg tenker. Er lett å tro at bare man slanker seg og blir tynn, så blir alt så mye bedre og man kommer til å bli glad i kroppen sin igjen. Men de fleste har vel noe de pirker på. Anonymkode: c521f...bfa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #13 Del Skrevet 6. februar 2022 Jeg trodde jeg skulle bli lykkelig bare jeg ble slank nok. Nå er jeg slank nok i massevis, men er ikke noe mer lykkelig. Kan også fortsatt føle meg tykk, så enig i den. Det blir aldri bra nok. Så det er så mye annet man burde jobbe med først eller samtidig hvis man ikke føler at man har det bra. Så man må ikke slanke seg for at man tror at det endrer alt. MEN.. jeg liker veldig godt å føle meg lett og bevegelig. At jeg kan løpe etter, og med unger og bikkje uten å bli andpusten så lett. At jeg kan løpe opp og ned i boden uten at det føles slitsomt. Jeg har en aktiv jobb også, der føles det også lettere nå. Fordi jeg spretter opp selv om jeg nettopp har satt meg ned. Jeg derimot liker ikke og kjenne beina mine.. Syns det er ubehagelig. Spesielt halebeinet eller ryggraden/nederst på ryggen på stolen eller når jeg har sekk på ryggen. Føler at det gnager mot beina.. Men det er kanskje mer et "problem" for meg/de som ikke er vant med at det er sånn. Anonymkode: d6dd7...e00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #14 Del Skrevet 6. februar 2022 Det var helt fantastisk. Kjøpte klær både på nett og i butikker uten å prøve. Og alt passet. Jeg var 172 og hadde en grei 38/40 størrelse. Også kalt medium. Lengden på bena og armer og omkrets på midje og hofter sto i forhold til hverandre. Jeg var ikke innom et eneste prøverom på 20 år. Følte meg fresh og bra, og shoppet mye. Nå derimot.... Anonymkode: ecb6f...273 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #15 Del Skrevet 6. februar 2022 har vært slank, litt lubben, trent, og alt i mellom. Må si at å være trent er det beste. Anonymkode: e616a...5fc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #16 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): At man er slank betyr ikke at man ikke tenker på kroppen sin eller er fornøyd med den. Jeg er slank, men har lite muskler for eksempel. Anonymkode: ac0a8...9b5 Men enkelt å bygge muskler når man ikke har fettet å plages med i tillegg! Anonymkode: 960be...40a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #17 Del Skrevet 7. februar 2022 Jeg har slanket meg 22 kg, ned til en BMI på 19. Jeg var ikke veldig stor før heller (er 174 cm, så hadde BMI på 26), men siden jeg er såpass høy følte jeg meg veldig stor. For min del føles det helt fantastisk å være slank og lett i kroppen, og jeg elsker å kjøpe klær i str. S. De som har vært slanke hele livet tenker sikkert ikke over følelsen. Jeg føler på det hver dag. Anonymkode: 274ef...35e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #18 Del Skrevet 7. februar 2022 Den viktigste forskjellen på å være slank og veldig overvektig er at man slipper alle de fordømmende blikkene og tankene fra andre, og man slipper diskrimineringen som tykke blir utsatt for. Sånn ellers føles det deilig å kunne handle klær uten å være redd for at det ikke passer. Hilsen en som har vært veldig overvektig omtrent hele livet (inntil nylig) Anonymkode: 11f31...64a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #19 Del Skrevet 7. februar 2022 Tenker aldri på det. Anonymkode: f115b...4e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #20 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Bare å slanke seg det, en god følelse av å slippe å få fett over buksekanten og kjenne beina sine. Anonymkode: ee92d...5ba Jeg tolker det som at du slipper å kjenne beina, som i føtter? Hva mener du? Jeg trener regelmessig og er vanlig slank og sterk, men er aldri helt fornøyd. Selv ikke når jeg var yngre og tynn var jeg fornøyd. Anonymkode: ae5c5...706 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå