AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #1 Skrevet 6. februar 2022 Det er et svært fredelig nabolag med få beboere, med hus i en svær "rundkjøring", og ingen kjører forbi her, da det er en blindvei og trangt. Men i det siste har det kommet forskjellige taxier nesten hver eneste kveld. De stopper midt i nabolaget en stund, med bilen på. Så rygger de litt helt tilfeldig. Så triller de veldig sakte, og så stopper igjen. Så gjentas ryggingen og trillingen. Så kjører de rundt igjen, og stopper på samme plass og venter, uten at det kommer noen av/på. Det er som sagt lite trafikk, og de har jo ingen grunn til å bevege på seg med mindre de står i veien for en bil. Og når de først drar, så gasser de på og kjører fort gjennom denne rundkjøringa, som har ganske begrenset sikt spesielt på kvelden. Men det er ikke bare taxier. Det er vanlige biler også som bare kjører rundt og stopper uten noen som helst mening. Fellesnevneren til både bilene og taxiene er at det ikke er skraphauger, men nyere biler og ganske dyre (Mercedes, Tesla, Volvo, bare for å nevne noen jeg har observert). Noen tanker? Er ikke dettes svært mistenksomt, spesielt når det har pågatt nesten hver kveld i flere uker? Anonymkode: 8379e...b2a 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2 Skrevet 6. februar 2022 Det er du som er mistenksom. Bilene du snakker om er mistenkelige. Anonymkode: 076d5...751 17 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 Kanskje de legger ut noe av bilen som du ikke ser, så hente de andre det? Eventuelt ser du for mye film/fantaserer fritt. Anonymkode: 41b0f...3b1 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 Jeg skjønner at du synes dette er mistenkelig. Jeg bor også i en blindvei, og hadde også lagt merke til biler som ikke hørte til her. Vet du noe om naboene dine? Er det noen sammenheng mellom bilene og dem? Anonymkode: 7af62...767 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #5 Skrevet 6. februar 2022 https://naob.no/ordbok/mistenksom https://naob.no/ordbok/mistenkelig Anonymkode: fa78c...2ce 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #6 Skrevet 6. februar 2022 Ring politiet Anonymkode: 344cb...5ad
einsteinium Skrevet 6. februar 2022 #7 Skrevet 6. februar 2022 (endret) Ville sjekket dette ut, høres ikke bra ut. Evt. kontakte politiet. Endret 6. februar 2022 av einsteinium 1
Gjest Ghostface Skrevet 6. februar 2022 #8 Skrevet 6. februar 2022 Du får kakke på vinduet deres og spørre hvorfor de er der.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #9 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kanskje de legger ut noe av bilen som du ikke ser, så hente de andre det? Eventuelt ser du for mye film/fantaserer fritt. Anonymkode: 41b0f...3b1 Fra huset mitt kan jeg dessverre ikke se om de legger noe ut, men i dag la jeg merke til at bildøra åpnet seg før taxien kjørte av gårde. Fulgte nøye med på om det kom personer på/av, og det gjorde det ikke. Ja, ser kanskje for mye på film og tror at dette skal bety et eller annet... AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg skjønner at du synes dette er mistenkelig. Jeg bor også i en blindvei, og hadde også lagt merke til biler som ikke hørte til her. Vet du noe om naboene dine? Er det noen sammenheng mellom bilene og dem? Anonymkode: 7af62...767 Er svært mistenksomt (greit folkens^^, nå har jeg lært noe nytt), hele greia. Vet at det hvert år er det nye leietakere i et av nabohusene, og hver og en av dem er alltid mistenksomme. Ofte unge personer uten jobb/utdanning som leier for en kort periode. Så kommer det ofte en gjeng med folk på besøk, og bare masse rare ting som skjer... Det er ikke noe ghetto-nabolag, det er bare etniske norske her. Leietakerne har varierende etnisitet. Taxiene har stoppet utenfor dem, og alle personbilene stopper utenfor dem. Ikke alltid det skjer noe, da, som er det mistenkelige her. Anonymkode: 8379e...b2a
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #10 Skrevet 6. februar 2022 De legger ut noe til de som leier. Det hele er veldig suspekt. Anonymkode: 41b0f...3b1
tånegla Skrevet 6. februar 2022 #11 Skrevet 6. februar 2022 Kan det hende at det er et hus som er lagt ut til salgs eller leie? Og disse er interessert i å sjekke ut nabolaget? 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #12 Skrevet 6. februar 2022 Står av og til taxier på tomgang utenfor meg også. Tenker de venter på oppdrag, de sitter i telefonen eller at det er sjåførbytte snart Anonymkode: 56bc2...64a 1
AprilLudgate Skrevet 6. februar 2022 #13 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): De legger ut noe til de som leier. Det hele er veldig suspekt. Anonymkode: 41b0f...3b1 😅 Det er ikke generelt suspekt, det er dopsalg/levering. Du får ringe politiet. Det gjorde jeg en gang, de spurte om å spane sivilt hos oss - og fikk napp kun etter 10 min 😅 Ble salg av boligen raskt etter. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #14 Skrevet 12. mars 2022 Oppdatering fra ts: Nå er disse mystiske leietakerne helt vekke. Bilene deres har forsvunnet og jeg har ikke sett fem rundt på flere uker… I tillegg kom politiet uanmeldt til boligområdet og banket på døra hos dem. Fikk ikke tak i dem ☹️ Anonymkode: 8379e...b2a
Tough cookie Skrevet 12. mars 2022 #15 Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Oppdatering fra ts: Nå er disse mystiske leietakerne helt vekke. Bilene deres har forsvunnet og jeg har ikke sett fem rundt på flere uker… I tillegg kom politiet uanmeldt til boligområdet og banket på døra hos dem. Fikk ikke tak i dem ☹️ Anonymkode: 8379e...b2a Østeuropeisk mafia?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #16 Skrevet 12. mars 2022 Tough cookie skrev (2 timer siden): Østeuropeisk mafia? Han ene ser ut som en rumener. Kanskje. Merkelig. Hater at naboene leier ut til alle slags folk, de bryr seg ikke om at det er ordentlige folk fe leier ut til Anonymkode: 8379e...b2a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå