AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #1 Skrevet 6. februar 2022 Jeg lurer litt på hva jeg bør gjøre. Jeg har en eks som er litt spesiell. Han lover noe, f.eks nå ville han gi meg en vaskemaskin som vi kjøpte sammen, fordi han selv har kjøpt seg ny. Og jeg trenger den. Nå har jeg ventet i en uke, og han avtaler ingenting, sier ikke noe spesielt. Han leser ikke mine meldinger. Dette er litt typisk han, han lover noe, og så blir det stille. Nesten som at han liker at jeg tenker på det og stresser litt. For nå har jeg jo klær som skal vaskes og vi har jo barn, som har klær som trenger å vaskes. Det er så utrolig irriterende at han liksom bare melder seg ut og lar meg sitte her og lure på når han skal komme med den greia som jeg ikke kjøper fordi han vil gi den til meg. Skal jeg bare da kjøpe meg det jeg trenger? Hva hadde du gjort? Jeg må ut med 5000 for en ny maskin og få den fraktet hit. Anonymkode: c728e...2e5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2 Skrevet 6. februar 2022 Jeg har også gitt han penger for maskinen, noe han ikke ville ha men.. Anonymkode: c728e...2e5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 GranCanariaKongen skrev (Akkurat nå): Denne mannen velger du å forholde deg til? Ja, jeg gjør jo det, og det er en pine. Men vi har jo barn sammen og hjelper hverandre. Han lover noe og så melder seg ut. Tar seg gooood tid før noe skjer, slik at jeg blir helt stressa. Det er utrolig irriterende. Anonymkode: c728e...2e5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 Drit i ham. Fiks det du trenger til ditt liv selv. Anonymkode: d9fe3...431
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå