AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #1 Skrevet 6. februar 2022 Som du varmt kan anbefale? Ikke sci-fiction, for mye action eller unaturlige ting. Anonymkode: ffbaa...147
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2 Skrevet 6. februar 2022 Raya. Barnefilm, men veldig fin! Anonymkode: ba4a6...9c6
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 Lawless. Legend. Locke. Angle of mine.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 Athena79 skrev (2 timer siden): Lawless. Legend. Locke. Angle of mine. Takk for mange tips alle sammen. Det ble Locke. Kan desverre ikke si det var noe opptur for min del. Gjennomgående kjedelig film med enda verre slutt. Men fikk tiden til å gå Anonymkode: ffbaa...147
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. februar 2022 #5 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Takk for mange tips alle sammen. Det ble Locke. Kan desverre ikke si det var noe opptur for min del. Gjennomgående kjedelig film med enda verre slutt. Men fikk tiden til å gå Anonymkode: ffbaa...147 Aldri kjedelig å se på Tom Hardy, for min del 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå