Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer krangler aldri. Skulle ønske vi krangla litt av og til. Føler ikke det er sunt at vi aldri kan snakke sammen om ting. Jeg har behov for å diskutere ting men han er litt tøffel og gjør alt for å unngå konflikter.

Noen andre som aldri krangler med partner og har det bra med det? Eller faller dette under kategorien "kvinner blir aldri fornøyd uansett hva"?

Anonymkode: c4e25...04d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krangling er jo bare dårlig kommunikasjon. Diskuter og snakk sammen, det er sunt. 

• Liker 2
Skrevet

Det er sunt å ikke krangle, men ikke sunt å ikke snakke om ting. Hvorfor vil du krangle? Bedre å ha en samtale vel.

Anonymkode: 4ab05...738

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg og samboer krangler aldri. Skulle ønske vi krangla litt av og til. Føler ikke det er sunt at vi aldri kan snakke sammen om ting. Jeg har behov for å diskutere ting men han er litt tøffel og gjør alt for å unngå konflikter.

Noen andre som aldri krangler med partner og har det bra med det? Eller faller dette under kategorien "kvinner blir aldri fornøyd uansett hva"?

Jeg mener det er sunt for et forhold å diskutere ting, selvfølgelig på en ok måte hvor man ikke roper og er forbanna på hverandre. Har en venninne som skryter av at hun og partner aldri diskuterer, men hun går heller rundt og er passiv agressiv istedet, og «venter» til han forstår at han feks har gjort noe som såret henne. 

Anonymkode: db592...0eb

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vi har hengt sammen i 20 år, og har aldri kranglet. Diskutert og vært uenige, ja. Kranglet? Aldri. 

Hvorfor vil du krangle? 

Anonymkode: da6cb...c00

Skrevet

Jeg har aldri krangla med min nåværende kjæreste. Vi har ikke behov for det. Vi SNAKKER sammen istedet om ting. Hadde heller ikke holdt ut i forholdet om vi aldri snakket om ting! Hva med å si noe om hva det å aldri snakke ut gjør med deg som person?

Anonymkode: a79f9...d93

Skrevet

Samme som flere her. Har vel kranglet 1 eller 2 ganger på ca 20 år med samboer. 
Ser ikke hvorfor krangling skal være positivt.

Diskusjon, samtaler osv, ja. Krangel, nei.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi har hengt sammen i 20 år, og har aldri kranglet. Diskutert og vært uenige, ja. Kranglet? Aldri. 

Hvorfor vil du krangle? 

Trenger å få blåst ut all frustrasjonen min av og til tror jeg. Mener ikke kaste tallerken i fjeset på partner krangling men mer å få rope litt og få ut ting

Skrevet

Vi krangler heller ikke. Vært sammen i 15 år nå. vi er ikke alltid enige om alt, men da snakker vi om det uten å krangle. Jeg hadde ikke fungert sammen med noen som hadde løst utfordringer med å oppsøke dramatikk fremfor logikk. 

Anonymkode: 2c4e6...f74

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Trenger å få blåst ut all frustrasjonen min av og til tror jeg. Mener ikke kaste tallerken i fjeset på partner krangling men mer å få rope litt og få ut ting

Hvorfor er det så viktig å rope og krangle? Skjønner det ikke.... 

(hilsen dama som har vært sammen med samme mann i 20 år uten å krangle) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vært sammen i elleve år og har aldri kranglet. Kan diskutere om ting vi er uenige om (typ rusreform, politikk, ol) men ikke som en krangel. Når det gjelder følelser, tanker osv kommuniserer vi veldig godt. Føler aldri jeg må skjule noe eller at jeg må grave og spørre for å få vite ting om hans liv og hverdag. Åpen kommunikasjon, også om ting som er vanskelig og sårt. Tror nok vi hadde kranglet dersom vi ikke hadde en god kommunikasjon, for da vil ting ofte bygge seg opp. Slik d Kanskje gjør for deg hvis du føler han alltid føyer seg for p unngå konflikt. La ham vite hva du ønsker av ham. At du vil vite hva han mener og føler.

Skrevet

Tenker at den ene parten er ganske tøffel om man aldri krangler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...