AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #1 Skrevet 6. februar 2022 Førstemann ble syk for 12 dager siden, andremann for 4 dager siden. Jeg har fortsatt ikke fått positiv test. Er det fortatt mulig jeg blir syk? Har levd som vanlig, unga har sittet på fanget ol. Noen som har opplevd at det går lang tid fra førstemann i husstanden ble smittet til en selv fikk det? Syns det er så rart Anonymkode: 35c6a...83e
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Førstemann ble syk for 12 dager siden, andremann for 4 dager siden. Jeg har fortsatt ikke fått positiv test. Er det fortatt mulig jeg blir syk? Har levd som vanlig, unga har sittet på fanget ol. Noen som har opplevd at det går lang tid fra førstemann i husstanden ble smittet til en selv fikk det? Syns det er så rart Anonymkode: 35c6a...83e Her gikk det 13 dager fra første til sistemann ble smitta. Anonymkode: 0dfe2...8e1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 Virker ikke som om alle får det like lett. En venn av meg fikk både kone og 2 barn smittet med korona og da gadd de ikke å styre med isolering de har levd som normalt inne, han har kysset og klemt på barna osv. Han fikk ingenting....helt merkelig. Men ingenting biter på han.. 😄 Anonymkode: 20a9b...0fa
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 Her gikk det over 2 uker fra første til siste som ble smitta. Vi er 5 barn og 2 voksne. Anonymkode: 6ec63...14c
Lady T Skrevet 6. februar 2022 #5 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Her gikk det over 2 uker fra første til siste som ble smitta. Vi er 5 barn og 2 voksne. Anonymkode: 6ec63...14c Her også - godt over 2 uker.
Anbefalte innlegg