AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #1 Skrevet 6. februar 2022 Samboer er slik som tar vare på alt av kort osv. som han har fått av meg. Han elsker å ta selfies av oss (ikke for å legge på SoMe, men for å ha). Så til valentines har jeg laget et selfies foto bok av en del av selfisene gjennom de tre årene vi har vært sammen. Syntes den ble fin og tror han blir glad for den, men er kanskje litt fjortis også? Ville du blitt glad? Anonymkode: 25b4a...d23 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. februar 2022 #2 Skrevet 6. februar 2022 Vel, nå er folk forskjellige da, jeg hadde ikke syns noe om det.
GammelKaktus Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 Hadde ikke vært noe for meg heller men hvis han liker slikt så blir han nok fornøyd. 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 Hørtes veldig koselig ut. K32. Anonymkode: 32abb...39f 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #5 Skrevet 6. februar 2022 Det hadde jeg satt stor pris på 😊 Anonymkode: 79074...642 3
Teflonhjernen Skrevet 6. februar 2022 #6 Skrevet 6. februar 2022 Det hadde jeg satt veldig pris på, er jo en veldig personlig gave. 😍 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #7 Skrevet 6. februar 2022 Nei, for søren! Voksne mennesker med selfie-bok av seg selv. Snakk om å dyrke narsissismen Anonymkode: 01fc2...bfd 5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #9 Skrevet 6. februar 2022 Drit i folk på KG og gi han det du tror han blir Gald for. Folk her inne er generelt bitre. Anonymkode: 86056...da7 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #10 Skrevet 6. februar 2022 Jeg hadde ikke likt det nei. Anonymkode: 60dc3...cb1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #11 Skrevet 6. februar 2022 Ingenting for meg, men tror mannen hadde satt pris på det, han samler også bilder av oss. Anonymkode: d8768...ee5 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #12 Skrevet 6. februar 2022 Nooooo ikke spør her inne! Er så mange sure folk her. Det høres ut som en perfekt gave til mannen din❤️ Anonymkode: 11c41...c36 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #13 Skrevet 6. februar 2022 Ikke i det hele tatt. Det var en som kom med blomster til meg på Valentines og det var ikke fra mannen min. Jeg kastet blomstene i bosset og blokkerte vedkommende på alle sosiale medier. Hater påtvungne kjærlighetserklæringer. Anonymkode: d1338...ee7 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #14 Skrevet 6. februar 2022 Jeg tror han kommer til å sette stor pris på den boken. Selv ville jeg kanskje ikke blitt like begeistret, men så er ikke jeg glad i selfies heller. Om det er mulighet for å skrive inn en liten tekst/ et lite minne for hvert bilde villedet gjort det. En fotobok med små kommentarer ville i hvert fall jeg elsket, selv om jeg ikke er glad i selfies. Anonymkode: d5efd...f1e
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #15 Skrevet 6. februar 2022 En voksen mann med en bok fyllt med bilder av seg selv. Kan simpelthen ikke forstår det. Man kan gi en slik bok med bilder av barn eller barnebarn, men seg selv?! Hva er det for en kultur vi dyrker? Anonymkode: 01fc2...bfd
Teflonhjernen Skrevet 6. februar 2022 #16 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): En voksen mann med en bok fyllt med bilder av seg selv. Kan simpelthen ikke forstår det. Man kan gi en slik bok med bilder av barn eller barnebarn, men seg selv?! Hva er det for en kultur vi dyrker? Anonymkode: 01fc2...bfd Er vel ikke verre enn et fotoalbum? 1
Gjest Letharia Skrevet 6. februar 2022 #17 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): En voksen mann med en bok fyllt med bilder av seg selv. Kan simpelthen ikke forstår det. Man kan gi en slik bok med bilder av barn eller barnebarn, men seg selv?! Hva er det for en kultur vi dyrker? Anonymkode: 01fc2...bfd Er da ikke uvanlig det. Mine foreldre og besteforeldre har sånne fotoalbum fra da de var unge. Fordi det har sentimental verdi, det er riktignok ikke bare "selfies" foto album de har, men også bilder fra krigen, hvor de vokste opp etc. Uansett så må det være lov å ha ett foto album med portretter av seg selv om man er mann, kvinne eller noe annet? Trenger ikke bety at det er noe galt med dem?
got2go Skrevet 6. februar 2022 #18 Skrevet 6. februar 2022 Ikke noe for meg. Jeg har bilder på mobilen, det er nok.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #19 Skrevet 6. februar 2022 Jeg personlig ville syntes det var fullstendig skivebom om jeg fikk tilsvarende. Men jeg liker ikke selfies, jeg tar ikke vare på kort, og er generelt ikke en som liker slike sentimentale ting... så for meg ville det være skivebom. Men: om han liker selfiene av dere, så vil han mest sannsynlig også sette stor pris på den gaven. Det er jo en personlig gave som viser at du kjenner han, og du vet at han liker selfiesene! Anonymkode: 3aa60...49b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå