Gå til innhold

hvor jeg kan finne eldre damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens, Jeg er en ung gutt på snart 25 år gammel. Jeg har en fetisj for eldre damer. Noen som vet om noen pub eller club som er populære i Oslo eller lillestrøm hvor eldre damer henger ofte?

Vil gjerne høre fra deres tidligere erfaring?

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

På bingo og dagsenteret :)

Skrevet

Vet ikke om noen puber eller nattklubber, men har gode erfaringer med å treffe elskovssyke eldre damer på Halvorsens konditori. Ikke langt fra Stortinget. 

Anonymkode: 2f9c8...775

Skrevet

Vi vil ikke være din fetisj. 

Anonymkode: cb6ca...755

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Eldresenteret, NAV, country festivaler, danskebåten, KG er jo fult av de, bingo som nevnt over, Hundeshow, Dyrebutikker sikkert mange andre plasser bare og lete rundt på steder hvor du tror ensomme gamle damer henger på.

Anonymkode: e6d03...6e1

• Liker 2
Skrevet

Spinningclass på treningsenteret*

Anonymkode: e6d03...6e1

Skrevet
Nljin skrev (11 minutter siden):

Hei folkens, Jeg er en ung gutt på snart 25 år gammel. Jeg har en fetisj for eldre damer. Noen som vet om noen pub eller club som er populære i Oslo eller lillestrøm hvor eldre damer henger ofte?

Kommer vel litt an på hva du definerer som "eldre damer". 35? 45? 55? 65? 75? 85? De henger nemlig ikke på de samme stedene. 

Anonymkode: a6aa6...729

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

la oss gjøre klart alderen går fra 35 til 60 år gammel... 

Så ikke skriv kommenterer som `SYKEHJEM` osv...

• Hjerte 1
Skrevet

By the way ville informere at det blir vanskelig å åpne en samtalen med folk generelt sett på offentlige steder. Så jeg mener pub eller klubb hvor folk pleier å sosialisere mest...

Skrevet

Godt at du kaller det fetisj. For det er det det er!

Anonymkode: fc813...b1d

• Liker 1
Skrevet

Liker yngre menn men ikke om de har "eldre damer" som fetisj nei. 

Anonymkode: 9273e...576

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker også eldre kvinner, dvs. fra 34-39 år.

Mann, 22 år

Anonymkode: 5b82f...b7b

• Liker 1
Skrevet

Bingo,  cruise og yoga.

Anonymkode: 71238...9db

Gjest AnomynBruker
Skrevet

Bare det at noen på 25 år hadde kalt meg for en eldre dame hadde vært totalt turn off. 

Kall de for guds skyld voksne kvinner. 

Jeg tror du skal ha sykt flaks TS, for de fleste voksne kvinner synes unge menn er skikkelig dårlige i senga. Vi er liksom ferdig med den hurtigjokkinga og egoismen.

Og så minner dere oss om barna eller tantebarna våre. Det blir noe pedofilt over å ligge med en som nettopp var barn. 

Så jeg vet ikke. Tinder? 

Skrevet
3 hours ago, Nljin said:

la oss gjøre klart alderen går fra 35 til 60 år gammel... 

Så ikke skriv kommenterer som `SYKEHJEM` osv...

Du har misforstått ordet eldre. De du mener er er VOKSNE. Du er jo ikke ferdig utviklet i frontallappene en gang. Du er jo knapt voksen. 🙄 Hold deg til din aldersgruppe og ikke kast bort tiden til voksne damer. Eldre damer, fra 70+ er nok i forhold og ikke interessert i en liten unge som ikke vet hva tørr bak ørene betyr en gang. Ja, og moren din er vel en eldre dame, sant? Du kan vel gå for en av venninnene hennes. 

Anonymkode: 1148c...1df

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg liker også eldre kvinner, dvs. fra 34-39 år.

Mann, 22 år

Anonymkode: 5b82f...b7b

Hvorfor liker du disse? 

k33 ( snart 34) 

Anonymkode: 72f13...324

Skrevet
AnomynBruker skrev (57 minutter siden):

Bare det at noen på 25 år hadde kalt meg for en eldre dame hadde vært totalt turn off. 

Kall de for guds skyld voksne kvinner. 

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Du har misforstått ordet eldre. De du mener er er VOKSNE. Du er jo ikke ferdig utviklet i frontallappene en gang. Du er jo knapt voksen. 🙄 Hold deg til din aldersgruppe og ikke kast bort tiden til voksne damer. Eldre damer, fra 70+ er nok i forhold og ikke interessert i en liten unge som ikke vet hva tørr bak ørene betyr en gang. Ja, og moren din er vel en eldre dame, sant? Du kan vel gå for en av venninnene hennes. 

Anonymkode: 1148c...1df

Det kan virke som en del her ikke er klar over at "eldre" veldig ofte brukes som relativt begrep. En på 25 som tenner på eldre kan gjerne leses som, og er nok som oftest, en person som tenner på noen som er (en del) eldre enn dem selv. 

https://ordbok.uib.no/eldre

Ellers gir ikke innvendingen om å bruke "voksne" særlig mye mening, gitt at TS og hans jevnaldrende selv er voksne. 

• Liker 1
Skrevet
Nljin skrev (15 timer siden):

Massevis av modne kvinner som kun er ute etter sex på nettet. Traff ei på 71 i går, hun bor i nabobyen min, vi hadde herlig sex hos henne. Har allerede avtalt nytt sextreff.

M46

Anonymkode: a34a6...5b3

Skrevet

Nærmeste eldresenter?

Eldre er er etablert begrep for aldersgruppen 70 +.

Å ha litt forståelse av norsk språk, 

Anonymkode: c1f06...c25

Skrevet

… og at noen eldre enn deg selv ikke er lik eldre dame.

Tips - si heller hvilken aldersgruppe du er ute etter.

Anonymkode: c1f06...c25

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...