Gå til innhold

Tina Svestad (tidl. Tinasabeltann)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sammy! skrev (3 minutter siden):

"Alle" vet jo at solkrem er det som beskytter godt nok mot solen. Om det stemmer at man bare kan smøre på flere lag med kremer som inneholder spf vet jeg ikke, men ærlig talt, hvem har råd til å smøre lag på lag med kremer fra gemology???

Nei, det skal mye dagkrem med solfaktor til for at det er nok, og da er man både ruinert og har en hud som protesterer på for mye produkt skulle jeg tro.

Disse hun reklamerer for nå er fra Attitude, det andre og billigere merket de selger. Men fortsatt dyrt nok om man skal smøre seg 20 ganger for dag og bruke den mengden man må med en dagkrem... 

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ny mann igjen nå? Som hun har dradd med både sønn, søster og veninne til.

Skrevet
Anelyy skrev (23 minutter siden):

Ny mann igjen nå? Som hun har dradd med både sønn, søster og veninne til.

Denne mannen har hun datet i mange år. De gjorde det "slutt" da han valgte og ikke flytte til London som han skulle gjøre. 

Skrevet
Faina skrev (På 26.6.2025 den 19.33):

Det er IKKE nok spf i en dagkrem til å bruke den som solkrem. 

Til å være så belest på ting, så begynner jeg å tvile sterkt på henne. 

vel, er du sikker på du har nok kunnskap selv?

Enkelte produkter som for eksempel Zo medical sin dagkrem som er et produkt som er høyt rangert verden over forøvrig har spf 50 og er alene mer enn nok, den er tilgjengelig som dagkrem (ZO Daily sheer) uten farge og med farge (ZO Smart tone) 

Så har Eminence tilsvarende, også godt kjente produkter, samme har Jane iredale osv osv.. Det er mange å velge i og de kan ikke alle ta feil eller? 

Skrevet
Carrot skrev (4 timer siden):

vel, er du sikker på du har nok kunnskap selv?

Enkelte produkter som for eksempel Zo medical sin dagkrem som er et produkt som er høyt rangert verden over forøvrig har spf 50 og er alene mer enn nok, den er tilgjengelig som dagkrem (ZO Daily sheer) uten farge og med farge (ZO Smart tone) 

Så har Eminence tilsvarende, også godt kjente produkter, samme har Jane iredale osv osv.. Det er mange å velge i og de kan ikke alle ta feil eller? 

Det tror jeg faktisk de kan altså. Tenk på alle kremer som skal fjerne rynker, serum som skal få brynene til å bli mørkere/vokse mer, tannkrem som gjør tennene hvitere, gummibjørner for raskere hårvekst. 

• Nyttig 1
Skrevet
Sammy! skrev (6 minutter siden):

Det tror jeg faktisk de kan altså. Tenk på alle kremer som skal fjerne rynker, serum som skal få brynene til å bli mørkere/vokse mer, tannkrem som gjør tennene hvitere, gummibjørner for raskere hårvekst. 

har du selv prøvd noen av produktene du tror lyver? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...