Puffly Skrevet 4. april #521 Del Skrevet 4. april Anelyy skrev (26 minutter siden): Å herregud... å why skal alle disse mennene skjules? Alle vet jo hvem de er? Jeg vet ikke😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 5. april #522 Del Skrevet 5. april Anelyy skrev (13 timer siden): Å herregud... å why skal alle disse mennene skjules? Alle vet jo hvem de er? Kanskje hun respekterer deres vilje? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellabellee Skrevet 5. april #523 Del Skrevet 5. april Anelyy skrev (16 timer siden): Å herregud... å why skal alle disse mennene skjules? Alle vet jo hvem de er? Tror vel ho er mystisk ved å ikke vise de 🤷♀️ Så er der bare skryt skryt skyt. Litt gold digger! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellabellee Skrevet 5. april #524 Del Skrevet 5. april Tatt en lang lang pause fra snappene hennes. Blir så fort lei av all den skrytingen. Også går alt på repeat der. USA, disney, hjem å pakke, flytte i nytt hus, oppussing, USA, disney osv. jeg ække så fan av disney at det intr meg 😁 ho starta jo karrieren sin med kaptein sabeltann, ka skjedde me d liksom? Ble disney bedre sia d e dyrere? påtide med annen content? 😬 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faina Skrevet 5. april #525 Del Skrevet 5. april Puffly skrev (17 timer siden): Jeg vet ikke😂 Ikke jeg heller. Så opplys oss gjerne 🤔😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 5. april #526 Del Skrevet 5. april Hva er historikken rundt at hun kalte seg for Tina Sabeltann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anelyy Skrevet 5. april #527 Del Skrevet 5. april Likte hun kapteinsabeltann?😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anelyy Skrevet 5. april #528 Del Skrevet 5. april Har hun en diagnose utenom ADHD? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellabellee Skrevet 5. april #529 Del Skrevet 5. april Melus skrev (1 time siden): Hva er historikken rundt at hun kalte seg for Tina Sabeltann? Ho DIGGA sabeltann før disney eventyret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkekokkendin Skrevet 5. april #530 Del Skrevet 5. april Anelyy skrev (1 time siden): Har hun en diagnose utenom ADHD? Dama må jo ha en autismespekterdiagnose. Det der er absolutt ikke bare adhd. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 5. april #531 Del Skrevet 5. april Bellabellee skrev (1 time siden): Ho DIGGA sabeltann før disney eventyret. Oi...spesielt..eg kunne synge med på sanger og like meg i Sabeltanns verden /Abra Havn når eg var der med ungene ..men, DIGGE det som voksen? Meget spesielt...var det mange turer te Kristiansand, musikk på gull guffe, kostymer, m.m?🙉 Fortell! 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 5. april #532 Del Skrevet 5. april Moongirl skrev (3 timer siden): Oi...spesielt..eg kunne synge med på sanger og like meg i Sabeltanns verden /Abra Havn når eg var der med ungene ..men, DIGGE det som voksen? Meget spesielt...var det mange turer te Kristiansand, musikk på gull guffe, kostymer, m.m?🙉 Fortell! Overnatting i Abra Havn var ekstatisk for henne, husker jeg 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyren56 Skrevet 5. april #533 Del Skrevet 5. april Birdo skrev (11 timer siden): Kanskje hun respekterer deres vilje? Du må være en kvinneguide kjendis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellabellee Skrevet 6. april #534 Del Skrevet 6. april Moongirl skrev (12 timer siden): Oi...spesielt..eg kunne synge med på sanger og like meg i Sabeltanns verden /Abra Havn når eg var der med ungene ..men, DIGGE det som voksen? Meget spesielt...var det mange turer te Kristiansand, musikk på gull guffe, kostymer, m.m?🙉 Fortell! Jeg begynte å følge ho den tiden sabeltann va hennes store forbilde. Fikk ikke med meg så mye av den med ho. Var vel par turer der både alene og med sønnen før ALT gikk over t disney. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 6. april #535 Del Skrevet 6. april Bellabellee skrev (16 timer siden): Ho DIGGA sabeltann før disney eventyret. Okei 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 6. april #536 Del Skrevet 6. april tyren56 skrev (11 timer siden): Du må være en kvinneguide kjendis Å nei, jeg kom med logikk💀💀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyren56 Skrevet lørdag kl 08:22 #537 Del Skrevet lørdag kl 08:22 Birdo skrev (På 6.4.2025 den 12.28): Å nei, jeg kom med logikk💀💀 Det var ikke negativ ment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå