Gå til innhold

Tina Svestad (tidl. Tinasabeltann)

Anbefalte innlegg

Skrevet
gladidag skrev (9 minutter siden):

Hva skjer?? 😅

IMG_4096.png

Muligens en musikkvideo eller noe sånt. Første bilde la Staysman ut igår, det andre er fra idag med Tix som prest😂👌

Screenshot_2025-02-22-15-36-22-554_com.snapchat.android.jpg

Screenshot_2025-02-22-15-37-52-689_com.snapchat.android.jpg

• Liker 2
Skrevet
gladidag skrev (1 time siden):

Hva skjer?? 😅

IMG_4096.png

Musikkvideo eller lignende? Kan ikke være ekte ihvertfall fordi Staysmannen, der han står, ser ut som han har flashback og ptsd fra de faktisk var gift😂

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
Xmasclovn skrev (29 minutter siden):

Musikkvideo eller lignende? Kan ikke være ekte ihvertfall fordi Staysmannen, der han står, ser ut som han har flashback og ptsd fra de faktisk var gift😂

Musikkvideo ja.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er vel seriøst ingen som går på dette når Tix står der som prest? 🤣 Garantert musikkvideo ja!

Endret av tøflusen
  • Liker 6
  • 3 uker senere...
Skrevet
Xmasclovn skrev (På 22.2.2025 den 17.07):

Tenk at ho arrangerte et bryllup bak hans rygg og «overrasket» han med et bryllup da de giftet seg! 😳 mest harrye jeg noen gang har hørt om! 

• Liker 6
Skrevet
Xmasclovn skrev (På 22.2.2025 den 17.07):

🤣🤣🤣

Jeg har ikke noe mer fornuftig å komme med, det fikk opp dopaminen i min hjerne! 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva skjedde med den nye typen hennes? Han flyttet jo inn i leiligheten, når bor smiley søsteren der…. Skjønner nada! 

• Liker 1
Skrevet
Bellabellee skrev (31 minutter siden):

Hva skjedde med den nye typen hennes? Han flyttet jo inn i leiligheten, når bor smiley søsteren der…. Skjønner nada! 

Smiley søsteren?🤣

Hun ble lei av fyren og kicka han ut, akkurat som mange av oss forutså at kom til å skje🙈😵‍💫

• Liker 4
Skrevet
Granneman82 skrev (1 minutt siden):

Smiley søsteren?🤣

Hun ble lei av fyren og kicka han ut, akkurat som mange av oss forutså at kom til å skje🙈😵‍💫

Ho smiler jo aldri! 🙈😆

Ahh. Ja d kom ikke som en bombe da! Burde jo skjønt det. Slemt av henne! Der flytta han fra en plass i norge med barnet sitt til en annen pga henne, så ditche ho han når HO blir lei. Meget speIelt. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Bellabellee skrev (20 minutter siden):

Ho smiler jo aldri! 🙈😆

Ahh. Ja d kom ikke som en bombe da! Burde jo skjønt det. Slemt av henne! Der flytta han fra en plass i norge med barnet sitt til en annen pga henne, så ditche ho han når HO blir lei. Meget speIelt. 

Med Tina er det nok "Her way or no way" tenker jeg 🙈🙈  

Og fullstendig kokos at de involverte barna altfor tidlig 😵‍💫 Ekstremt egoistisk 😵‍💫

• Liker 8
Skrevet
Granneman82 skrev (6 minutter siden):

Med Tina er det nok "Her way or no way" tenker jeg 🙈🙈  

Og fullstendig kokos at de involverte barna altfor tidlig 😵‍💫 Ekstremt egoistisk 😵‍💫

Det er lett å sitte å slenge om seg bak et tastatur - Tina er fra det jeg kjenner til en veldig fin jente, vi har mange felles venner så hun har nok gått mange runder med seg selv både før hun involverte og avsluttet på samme måte som alle andre gjør, og til syvende og sist er vi alle "my way" for det som er viktig for oss, det er ikke ekstremt egoistisk, det er absolutt nødvendig. 

• Liker 7
  • Hjerte 2
Skrevet
Carrot skrev (16 minutter siden):

Det er lett å sitte å slenge om seg bak et tastatur - Tina er fra det jeg kjenner til en veldig fin jente, vi har mange felles venner så hun har nok gått mange runder med seg selv både før hun involverte og avsluttet på samme måte som alle andre gjør, og til syvende og sist er vi alle "my way" for det som er viktig for oss, det er ikke ekstremt egoistisk, det er absolutt nødvendig. 

Jeg synes barna ble involvert altfor tidlig og det står jeg for😊

• Liker 5
Skrevet
Bellabellee skrev (54 minutter siden):

Ho smiler jo aldri! 🙈😆

Han flyttet til Oslo pga et jobbtilbud,ikke pga henne. Kom også frem etterpå at han ikke var så grei,så var vel til det beste for alle.

• Liker 4
Skrevet
Granneman82 skrev (16 minutter siden):

Jeg synes barna ble involvert altfor tidlig og det står jeg for😊

helt greit det er din mening, men det rettferdiggjør ikke "ekstrem egoisme" for å velge det som er rett for henne, din mening er ikke noe hun må ta til etterretning. 

• Liker 1
Skrevet
Granneman82 skrev (På 16.3.2025 den 12.27):

Smiley søsteren?🤣

Det var hele tiden meningen at han skulle bo midlertidig i leiligheten i kjelleren frem til søsteren skulle flytte dit. Og da han flyttet ut fant hun ut at han ikke var noe for henne, han respekterte ikke hennes grenser blant annet. 

• Nyttig 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Los Angeles igjen? Er det han samme fyren fra tidligere, eller er det en ny? 

• Liker 1
Skrevet
MzMe skrev (1 time siden):

Los Angeles igjen? Er det han samme fyren fra tidligere, eller er det en ny? 

Han samme 

Skrevet

Hennes mislykkede kjærlighetsliv går virkelig på repeat

• Liker 6
Skrevet (endret)
Princess_81 skrev (14 timer siden):

Han samme 

Ah..reserveløsningen hennes 😬

Endret av MzMe
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Å herregud... å why skal alle disse mennene skjules? Alle vet jo hvem de er?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...