Bloggheksa Skrevet 20. august #581 Skrevet 20. august Granneman82 skrev (16 minutter siden): Når Tina prater på snap, så minner stemmen/måten å prate på meg om dette: 🤣🤣 #flashback de Luxe Klarer ikke å høre likheten. 1
Gjest Kort_og_grei Skrevet 20. august #582 Skrevet 20. august Granneman82 skrev (17 minutter siden): Når Tina prater på snap, så minner stemmen/måten å prate på meg om dette: 🤣🤣 #flashback de Luxe Ja 😅🩷
Janmar Skrevet 22. august #583 Skrevet 22. august Kort_og_grei skrev (På 20.8.2025 den 15.13): Ja 😅🩷 Bloggheksa skrev (På 20.8.2025 den 15.12): Klarer ikke å høre likheten. Nei jeg syns hu har sånn amerikansk uvane som mange av fjortisa la seg til. Sånn skurrende stemme. 3
Lillemy_87 Skrevet 4. september #585 Skrevet 4. september HMK skrev (7 minutter siden): Hva ER greia med at hun alltid er i LA?? Hun besøker Taio Cruz tenker jeg igjen.
Palmemor Skrevet 4. september #586 Skrevet 4. september Lillemy_87 skrev (7 timer siden): Hun besøker Taio Cruz tenker jeg igjen. Ja hun er hos han nå. Hennes safespace. Sykt misunnelig på å kunne stikke å bo der når det passer seg!
Marsipan123 Skrevet 5. september #587 Skrevet 5. september At han gidder å ha henne der hele tida. Hun finner fred og indre ro bare der, så hun må dit. Hun finner gratis husrom, det er det hun gjør. Å reise til LA for noen dager er bare tull. Ikke verdt all jetlagen som følger med, prisen på flybilletten og slettes ikke all tida som går bort i reise. Men, det er jo kult å si at man skal dit da. Hun kjenner nok snart LA like godt som sin egen bukselomme. Hun blir jo lommekjent etter en dag samme hvor hun er. Jeg følger henne ikke, men ser på henne i ny og ne. Det dumme er at jeg må skru lyden på fullt for å høre hva hun visker om. Skvetter i taket når reklamen kommer. Når hun skulle vise fram hva hun hadde kjøpt når kofferten ble borte, hørte jeg bare rasling i poser. Så at munnen bevegde seg, men hørte minimalt. 5 2
M.H85 Skrevet 5. september #588 Skrevet 5. september Marsipan123 skrev (6 minutter siden): At han gidder å ha henne der hele tida. Hun finner fred og indre ro bare der, så hun må dit. Hun finner gratis husrom, det er det hun gjør. Å reise til LA for noen dager er bare tull. Ikke verdt all jetlagen som følger med, prisen på flybilletten og slettes ikke all tida som går bort i reise. Men, det er jo kult å si at man skal dit da. Hun kjenner nok snart LA like godt som sin egen bukselomme. Hun blir jo lommekjent etter en dag samme hvor hun er. Jeg følger henne ikke, men ser på henne i ny og ne. Det dumme er at jeg må skru lyden på fullt for å høre hva hun visker om. Skvetter i taket når reklamen kommer. Når hun skulle vise fram hva hun hadde kjøpt når kofferten ble borte, hørte jeg bare rasling i poser. Så at munnen bevegde seg, men hørte minimalt. Hæ? Var ikke hun sammen med britisk fyr med noen barn??
Granneman82 Skrevet 5. september #589 Skrevet 5. september M.H85 skrev (4 minutter siden): Hæ? Var ikke hun sammen med britisk fyr med noen barn?? Hun data vel en fra USA som skulle ha barn med ex'n og så var det jo han mexikanske som hadde en sønn fra før som ho skulle flytte inn med etter "en halvtime", men ingen av dem var bra nok for Frk Spesiell 🙈🙈 Han J i LA, aka Taio Cruz, har ho hatt i bakhånd hele veien 🙈 5
rosererrøde Skrevet 5. september #590 Skrevet 5. september Marsipan123 skrev (13 minutter siden): At han gidder å ha henne der hele tida. Hun finner fred og indre ro bare der, så hun må dit. Hun finner gratis husrom, det er det hun gjør. Kanskje de finner ro og fred med hverandre? Han må jo ville ha henne der, og han har allerede ordnet ting klart til neste gang hun tar med sønnen dit. Viser til en mann som er glad for besøk selv om det er korte perioder. Heier på de to jeg. 7 3 1
M.H85 Skrevet 5. september #591 Skrevet 5. september Granneman82 skrev (51 minutter siden): Hun data vel en fra USA som skulle ha barn med ex'n og så var det jo han mexikanske som hadde en sønn fra før som ho skulle flytte inn med etter "en halvtime", men ingen av dem var bra nok for Frk Spesiell 🙈🙈 Han J i LA, aka Taio Cruz, har ho hatt i bakhånd hele veien 🙈 Hjelp... Høres ut som et tv show. Tenkte på han hun skulle flytte inn med som var den store kjærligheten i følge henne. Det holdt ikke lenge da nei😅 3 1
Purple Diamond Skrevet 28. september #593 Skrevet 28. september Marsipan123 skrev (4 minutter siden): Dr. Tina er i gang. Med hva?
Marsipan123 Skrevet 28. september #594 Skrevet 28. september Purple Diamond skrev (32 minutter siden): Med hva? Prater ustoppelig om mineraler og sporstoffer og kvinnehelse.
mereo Skrevet 28. september #595 Skrevet 28. september Marsipan123 skrev (1 time siden): Prater ustoppelig om mineraler og sporstoffer og kvinnehelse. Blir litt i meste laget, som de fleste influensere så er overtenning på ett eller annet og kun det som det går i. 3
Purple Diamond Skrevet 28. september #596 Skrevet 28. september Marsipan123 skrev (2 timer siden): Prater ustoppelig om mineraler og sporstoffer og kvinnehelse. Åå! Hun har vel fasiten 🙄😅
Kosetosta Skrevet 29. september #597 Skrevet 29. september Purple Diamond skrev (17 timer siden): Åå! Hun har vel fasiten 🙄😅 Og igjen kan man spekulerer at hun er på spekteret, total hangup. 1
Purple Diamond Skrevet 29. september #598 Skrevet 29. september Kosetosta skrev (13 timer siden): Og igjen kan man spekulerer at hun er på spekteret, total hangup. Ja!
Faina Skrevet 30. september #599 Skrevet 30. september Synes faktisk det er veldig interessant, så venter spent på å se når hun får testet flere. Det er veldig mye i kroppen som går bananas om man mangler vitaminer og mineraler. 6
Mia_88 Skrevet 1. oktober #600 Skrevet 1. oktober Faina skrev (16 timer siden): Synes faktisk det er veldig interessant, så venter spent på å se når hun får testet flere. Det er veldig mye i kroppen som går bananas om man mangler vitaminer og mineraler. Samme her , blir veldig spennende å høre resultatet . 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå