Gå til innhold

Tina Svestad (tidl. Tinasabeltann)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sitron10 skrev (10 timer siden):

To ting jeg har hørt om voksne som er frelst i barnetemaer. Det er at de ja, kan være på spekteret eller at noe skjedde i barndommen og de søker til ting som gjorde at de følte seg trygge/lengter til en tid der livet hadde sine trygge rammer. Men enig at det er veldig spesielt å være så glad i Disney som voksen og reise dit alene uten ungen sin noen ganger. Merkelig er kanskje rette ordet.

Men er Disney bare for barn? Disney er jo nostalgisk, eventyrlig også for mange voksne. Uten at man nødvendigvis har traumer eller er på spekteret. Hvem bestemmer hva som er for barn og hva som er for voksne? Hadde jeg hatt økonomi til det, så hadde jeg mer en gjerne vært såpass mye i Disney parker som det Tina er. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
rosererrøde skrev (På 29.4.2025 den 10.44):

Men er Disney bare for barn? Disney er jo nostalgisk, eventyrlig også for mange voksne. Uten at man nødvendigvis har traumer eller er på spekteret. Hvem bestemmer hva som er for barn og hva som er for voksne? Hadde jeg hatt økonomi til det, så hadde jeg mer en gjerne vært såpass mye i Disney parker som det Tina er. 

Helt enig! Det må være lov å like Disney osv selv om man er voksen, livet blir litt morsommere da 😃

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet
Purple Diamond skrev (36 minutter siden):

Helt enig! Det må være lov å like Disney osv selv om man er voksen, livet blir litt morsommere da 😃

Ho er helt besatt av det! Men hver sine lyster! Hadde jeg hatt penger hadde jeg reist litt, ikke bare til disney. USA har så mye mere å by på!

• Liker 2
Skrevet
Bellabellee skrev (10 timer siden):

Ho er helt besatt av det! Men hver sine lyster! Hadde jeg hatt penger hadde jeg reist litt, ikke bare til disney. USA har så mye mere å by på!

Folk flest reiser ikke til USA per nå,med god grunn.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Til at hun nerder så mye, så synes jeg det er dårlig at hun tror på st spf 30 i dagkremen beskytter nok. Du skal bruke veeeldig mye dagkrem før at det er nok. 

Samme når hun sier at toner trenger man ikke bruke og hun bruker det kun på vinteren for ekstra fukt. Toner bruker man for å klargjøre huden for de neste produktene og for å få rett ph etter rens. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
  • 3 uker senere...
Skrevet

Hun høres så sykt bitter og misunnelig ut 😱 drar alle forhold under en kam fordi hun selv har mislykkes så til de grader gang på gang. Pinlig å se på

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Ikkekokkendin skrev (18 timer siden):

Hun høres så sykt bitter og misunnelig ut 😱 drar alle forhold under en kam fordi hun selv har mislykkes så til de grader gang på gang. Pinlig å se på

Enig!

Hun har jo noen poenger innimellom der, men pga måten ho ordlegger seg på og fremstiller seg på, så forsvinner poengene i "bitter, trassig tenåring som tror ho har skikkelig god peiling på absolutt alt".

• Liker 3
Skrevet

Hun motsier jo seg selv med sine påståtte fakta. Sier at kvinner som har det BRA i utgangspunktet har høyere sannsynlighet for å finne en BRA partner. Hun må ha det jævla dårlig da, som ikke greier å tiltrekke seg en bra mann? Hun sier også at enslige kvinner har bedre fysisk og psykisk helse, mens hun selv er nedsyltet med ulike diffuse helsetilstander som hun forsøker å behandle med alt fra alger til healing. For ikke å snakke om kjøptogbetalt-adhd-diagnose/autisme/hvanåalledissebesettelseneer.

• Liker 3
  • Nyttig 6
  • 2 uker senere...
Skrevet

"Isje førr å skryte". Standar setning fra den kanten. Det er jo det eneste hun gjør.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Faina skrev (På 10.5.2025 den 7.56):

Til at hun nerder så mye, så synes jeg det er dårlig at hun tror på st spf 30 i dagkremen beskytter nok. Du skal bruke veeeldig mye dagkrem før at det er nok. 

Samme når hun sier at toner trenger man ikke bruke og hun bruker det kun på vinteren for ekstra fukt. Toner bruker man for å klargjøre huden for de neste produktene og for å få rett ph etter rens. 

her må jeg bare komme med en kommentar, som godt over 50 og med hud som fortsatt mangler både rynker og leverflekker :P og en som ALDRI har brukt toner og som regel KUN har brukt solfaktor i ansiktet via dagkrem er jeg sterkt uenig i at man MÅ gjøre sånn eller slik - det kommer også ann på hudtypen din og på produktene du bruker. 

• Liker 8
  • 2 uker senere...
Skrevet

Nå har bedreviteren snakket ned boblehuset uten å helt skjønne det selv. Mona fra Boblehuset har lagt ut på snapp. Men nevner ikke navn.

• Liker 1
Skrevet
Anelyy skrev (1 time siden):

Nå har bedreviteren snakket ned boblehuset uten å helt skjønne det selv. Mona fra Boblehuset har lagt ut på snapp. Men nevner ikke navn.

Oi! Nå finner jeg ikke snapen til Tina, er dette grunnen kanskje? Andre som ikke finner den?

Skrevet
Anelyy skrev (2 timer siden):

Hva da hun? 

Skrevet
firetoen skrev (1 time siden):

Hva da hun? 

At sulfater ikke er bra og at "deres" balsambarer er uten og egentlig kun de man bør bruke. 

Mens Mona forklarer hvorfor sulfater sammen med andre ingredienser ikke er noe å frykte. Og at med Boblehuset sine barer så trenger man ikke detox-shampo i tillegg. Var med link til den detox-baren fra attitude i den snappen til Tina. Så hun pusher da på folk flere produkter, mens Boblehuset har alt i ett. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg reagerer også på dette med spf i disse tinted cream og oil produktene. Hun sier rett ut at en dagkrem med spf i er nok til ansiktet. Bare å påføre flere ganger. Det er IKKE nok spf i en dagkrem til å bruke den som solkrem. 

Til å være så belest på ting, så begynner jeg å tvile sterkt på henne. 

• Liker 1
Skrevet
Faina skrev (2 timer siden):

At sulfater ikke er bra og at "deres" balsambarer er uten og egentlig kun de man bør bruke. 

Mens Mona forklarer hvorfor sulfater sammen med andre ingredienser ikke er noe å frykte. Og at med Boblehuset sine barer så trenger man ikke detox-shampo i tillegg. Var med link til den detox-baren fra attitude i den snappen til Tina. Så hun pusher da på folk flere produkter, mens Boblehuset har alt i ett. 

Nevnte hun boblehuset i innlegg ?

Skrevet
Mia_88 skrev (10 timer siden):

Nevnte hun boblehuset i innlegg ?

Nei, ikke direkte.

Skrevet
Faina skrev (På 26.6.2025 den 19.33):

Jeg reagerer også på dette med spf i disse tinted cream og oil produktene. Hun sier rett ut at en dagkrem med spf i er nok til ansiktet. Bare å påføre flere ganger. Det er IKKE nok spf i en dagkrem til å bruke den som solkrem. 

Hun finnes ikke belest. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Faina skrev (På 26.6.2025 den 19.33):

"Alle" vet jo at solkrem er det som beskytter godt nok mot solen. Om det stemmer at man bare kan smøre på flere lag med kremer som inneholder spf vet jeg ikke, men ærlig talt, hvem har råd til å smøre lag på lag med kremer fra gemology???

• Liker 3
Skrevet
friskbris skrev (14 timer siden):

Hun finnes ikke belest. 

Hun leser nå en del og setter seg inn i ting. De tingene som interesserer henne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...