Matas Skrevet 22. februar #501 Skrevet 22. februar gladidag skrev (9 minutter siden): Hva skjer?? 😅 Muligens en musikkvideo eller noe sånt. Første bilde la Staysman ut igår, det andre er fra idag med Tix som prest😂👌 2
Xmasclovn Skrevet 22. februar #502 Skrevet 22. februar gladidag skrev (1 time siden): Hva skjer?? 😅 Musikkvideo eller lignende? Kan ikke være ekte ihvertfall fordi Staysmannen, der han står, ser ut som han har flashback og ptsd fra de faktisk var gift😂 5 6
Kosetosta Skrevet 22. februar #503 Skrevet 22. februar Xmasclovn skrev (29 minutter siden): Musikkvideo eller lignende? Kan ikke være ekte ihvertfall fordi Staysmannen, der han står, ser ut som han har flashback og ptsd fra de faktisk var gift😂 Musikkvideo ja. 1
tøflusen Skrevet 22. februar #504 Skrevet 22. februar (endret) Er vel seriøst ingen som går på dette når Tix står der som prest? 🤣 Garantert musikkvideo ja! Endret 23. februar av tøflusen 6
Bellabellee Skrevet 11. mars #505 Skrevet 11. mars Xmasclovn skrev (På 22.2.2025 den 17.07): Musikkvideo eller lignende? Kan ikke være ekte ihvertfall fordi Staysmannen, der han står, ser ut som han har flashback og ptsd fra de faktisk var gift😂 Tenk at ho arrangerte et bryllup bak hans rygg og «overrasket» han med et bryllup da de giftet seg! 😳 mest harrye jeg noen gang har hørt om! 6
Sammy! Skrevet 15. mars #506 Skrevet 15. mars Xmasclovn skrev (På 22.2.2025 den 17.07): Musikkvideo eller lignende? Kan ikke være ekte ihvertfall fordi Staysmannen, der han står, ser ut som han har flashback og ptsd fra de faktisk var gift😂 🤣🤣🤣 Jeg har ikke noe mer fornuftig å komme med, det fikk opp dopaminen i min hjerne! 2 1
Bellabellee Skrevet 16. mars #507 Skrevet 16. mars Hva skjedde med den nye typen hennes? Han flyttet jo inn i leiligheten, når bor smiley søsteren der…. Skjønner nada! 1
Granneman82 Skrevet 16. mars #508 Skrevet 16. mars Bellabellee skrev (31 minutter siden): Hva skjedde med den nye typen hennes? Han flyttet jo inn i leiligheten, når bor smiley søsteren der…. Skjønner nada! Smiley søsteren?🤣 Hun ble lei av fyren og kicka han ut, akkurat som mange av oss forutså at kom til å skje🙈😵💫 4
Bellabellee Skrevet 16. mars #509 Skrevet 16. mars Granneman82 skrev (1 minutt siden): Smiley søsteren?🤣 Hun ble lei av fyren og kicka han ut, akkurat som mange av oss forutså at kom til å skje🙈😵💫 Ho smiler jo aldri! 🙈😆 Ahh. Ja d kom ikke som en bombe da! Burde jo skjønt det. Slemt av henne! Der flytta han fra en plass i norge med barnet sitt til en annen pga henne, så ditche ho han når HO blir lei. Meget speIelt. 2 1
Granneman82 Skrevet 16. mars #510 Skrevet 16. mars Bellabellee skrev (20 minutter siden): Ho smiler jo aldri! 🙈😆 Ahh. Ja d kom ikke som en bombe da! Burde jo skjønt det. Slemt av henne! Der flytta han fra en plass i norge med barnet sitt til en annen pga henne, så ditche ho han når HO blir lei. Meget speIelt. Med Tina er det nok "Her way or no way" tenker jeg 🙈🙈 Og fullstendig kokos at de involverte barna altfor tidlig 😵💫 Ekstremt egoistisk 😵💫 8
Carrot Skrevet 16. mars #511 Skrevet 16. mars Granneman82 skrev (6 minutter siden): Med Tina er det nok "Her way or no way" tenker jeg 🙈🙈 Og fullstendig kokos at de involverte barna altfor tidlig 😵💫 Ekstremt egoistisk 😵💫 Det er lett å sitte å slenge om seg bak et tastatur - Tina er fra det jeg kjenner til en veldig fin jente, vi har mange felles venner så hun har nok gått mange runder med seg selv både før hun involverte og avsluttet på samme måte som alle andre gjør, og til syvende og sist er vi alle "my way" for det som er viktig for oss, det er ikke ekstremt egoistisk, det er absolutt nødvendig. 7 2
Granneman82 Skrevet 16. mars #512 Skrevet 16. mars Carrot skrev (16 minutter siden): Det er lett å sitte å slenge om seg bak et tastatur - Tina er fra det jeg kjenner til en veldig fin jente, vi har mange felles venner så hun har nok gått mange runder med seg selv både før hun involverte og avsluttet på samme måte som alle andre gjør, og til syvende og sist er vi alle "my way" for det som er viktig for oss, det er ikke ekstremt egoistisk, det er absolutt nødvendig. Jeg synes barna ble involvert altfor tidlig og det står jeg for😊 5
J.. Skrevet 16. mars #513 Skrevet 16. mars Bellabellee skrev (54 minutter siden): Ho smiler jo aldri! 🙈😆 Ahh. Ja d kom ikke som en bombe da! Burde jo skjønt det. Slemt av henne! Der flytta han fra en plass i norge med barnet sitt til en annen pga henne, så ditche ho han når HO blir lei. Meget speIelt. Han flyttet til Oslo pga et jobbtilbud,ikke pga henne. Kom også frem etterpå at han ikke var så grei,så var vel til det beste for alle. 4
Carrot Skrevet 16. mars #514 Skrevet 16. mars Granneman82 skrev (16 minutter siden): Jeg synes barna ble involvert altfor tidlig og det står jeg for😊 helt greit det er din mening, men det rettferdiggjør ikke "ekstrem egoisme" for å velge det som er rett for henne, din mening er ikke noe hun må ta til etterretning. 1
Birdo Skrevet 19. mars #515 Skrevet 19. mars Granneman82 skrev (På 16.3.2025 den 12.27): Smiley søsteren?🤣 Hun ble lei av fyren og kicka han ut, akkurat som mange av oss forutså at kom til å skje🙈😵💫 Det var hele tiden meningen at han skulle bo midlertidig i leiligheten i kjelleren frem til søsteren skulle flytte dit. Og da han flyttet ut fant hun ut at han ikke var noe for henne, han respekterte ikke hennes grenser blant annet. 2
MzMe Skrevet 1. april #516 Skrevet 1. april Los Angeles igjen? Er det han samme fyren fra tidligere, eller er det en ny? 1
Princess_81 Skrevet 1. april #517 Skrevet 1. april MzMe skrev (1 time siden): Los Angeles igjen? Er det han samme fyren fra tidligere, eller er det en ny? Han samme
Ikkekokkendin Skrevet 1. april #518 Skrevet 1. april Hennes mislykkede kjærlighetsliv går virkelig på repeat 6
MzMe Skrevet 1. april #519 Skrevet 1. april (endret) Princess_81 skrev (14 timer siden): Han samme Ah..reserveløsningen hennes 😬 Endret 1. april av MzMe 2 1
Anelyy Skrevet 4. april #520 Skrevet 4. april Å herregud... å why skal alle disse mennene skjules? Alle vet jo hvem de er? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå