Tessa12 Skrevet 21. september 2024 #421 Del Skrevet 21. september 2024 Fnug skrev (10 minutter siden): Bor og jobber ikke han nye på Vestlandet ett sted? Mener også hun snakket/skrev om at han skulle komme flyttende til Oslo iløpet av noen måneder - og at de har bestilt første kjæresteturen sammen.. men ting endrer seg fort - så kan jo aldri være for sikker.. 😉 Tror ikke det, hvis det ikke plutselig er en ny. Han skulle jo egentlig få jobb i Oslo, derfor hun flytta dit. Men så fikk ha jobb i Trondheim i stede. Hvis jeg ikke har gått glipp av noe vesentlig her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaogMini Skrevet 21. september 2024 #422 Del Skrevet 21. september 2024 Tessa12 skrev (8 minutter siden): Tror ikke det, hvis det ikke plutselig er en ny. Han skulle jo egentlig få jobb i Oslo, derfor hun flytta dit. Men så fikk ha jobb i Trondheim i stede. Hvis jeg ikke har gått glipp av noe vesentlig her. Det va ikke Trondheim, det var i Bergen han fikk jobb. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosererrøde Skrevet 21. september 2024 #423 Del Skrevet 21. september 2024 Orly skrev (10 timer siden): Fleiper måte spiller ingen rolle, jeg hadde ikke likt det uansett . Regner med Stian selv sier ifra om det plager han eller ikke. Så det er vel ikke noe du trenger å ha behov for å like sånn sett. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. september 2024 #424 Del Skrevet 21. september 2024 Fnug skrev (1 time siden): Bor og jobber ikke han nye på Vestlandet ett sted? Mener også hun snakket/skrev om at han skulle komme flyttende til Oslo iløpet av noen måneder - og at de har bestilt første kjæresteturen sammen.. men ting endrer seg fort - så kan jo aldri være for sikker.. 😉 Denne kjæresteturen ble bestilt de siste 24t,så går nok helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 21. september 2024 #425 Del Skrevet 21. september 2024 Jeg følger ikke hun lengre,men nå er jeg spent. Er hun fortsatt samnen med alenefaren?😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 21. september 2024 #426 Del Skrevet 21. september 2024 M.H85 skrev (1 time siden): Jeg følger ikke hun lengre,men nå er jeg spent. Er hun fortsatt samnen med alenefaren?😅 Ja😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 21. september 2024 #427 Del Skrevet 21. september 2024 rosererrøde skrev (6 timer siden): Regner med Stian selv sier ifra om det plager han eller ikke. Så det er vel ikke noe du trenger å ha behov for å like sånn sett. Det deles og fa har man lov å si hva man mener, ikke du som bestemmer hva som kan diskuteres i tråden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 26. september 2024 #428 Del Skrevet 26. september 2024 Merkelig hvordan det ALLTID er noe som skjer/går galt hver gang hun reiser?🤔🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan123 Skrevet 27. september 2024 #429 Del Skrevet 27. september 2024 Granneman82 skrev (På 26.9.2024 den 6.29): Merkelig hvordan det ALLTID er noe som skjer/går galt hver gang hun reiser?🤔🤔 Ja. Hun kan også alt om alle byer og steder hun besøker første dagen. Beste restauranten, beste hotellet, beste kjøpesenter. Noen ganger føler jeg det blir litt å reise for å reise. Med tanke på reisetid og jetlag så får du ingenting ut av fire dager i LA eller ei uke i Miami. Hun påstår at hun fikser jetlaget på en dag når hun kommer hjem, men sånn er det ikke, selv ikke for en globetrotter som henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 27. september 2024 #430 Del Skrevet 27. september 2024 Marsipan123 skrev (51 minutter siden): Ja. Hun kan også alt om alle byer og steder hun besøker første dagen. Beste restauranten, beste hotellet, beste kjøpesenter. Noen ganger føler jeg det blir litt å reise for å reise. Med tanke på reisetid og jetlag så får du ingenting ut av fire dager i LA eller ei uke i Miami. Hun påstår at hun fikser jetlaget på en dag når hun kommer hjem, men sånn er det ikke, selv ikke for en globetrotter som henne. Ja, ho er typisk besserwisser og selverklært ekspert på alt 🙈🙈🙈🙈 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 28. september 2024 #431 Del Skrevet 28. september 2024 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 29. september 2024 #432 Del Skrevet 29. september 2024 Viktig å skryte når man kan... Hun må jo tjene vannvittig godt, og samtidig ta ut så mye fri og ferie som hun gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 29. september 2024 #433 Del Skrevet 29. september 2024 6000 kr...frivillig rana, gitt.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 29. september 2024 #434 Del Skrevet 29. september 2024 Hun har utrolig fine tenner! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveless Skrevet 29. september 2024 #435 Del Skrevet 29. september 2024 Nå blir det avfølger, alt for mye Disney 😝😝😝 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveless Skrevet 29. september 2024 #436 Del Skrevet 29. september 2024 Moongirl skrev (9 minutter siden): 6000 kr...frivillig rana, gitt.. Herregud for et forbruk, og det bare på ræl og husfyll 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paulinetta Skrevet 29. september 2024 #437 Del Skrevet 29. september 2024 Med en så voldsom interesse for Disney, langt utover normalen spør du meg, må vi vel tenke i autistisk retning? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøflusen Skrevet 29. september 2024 #438 Del Skrevet 29. september 2024 Paulinetta skrev (13 minutter siden): Med en så voldsom interesse for Disney, langt utover normalen spør du meg, må vi vel tenke i autistisk retning? ADHD - vanlig å ha ‘hang-ups’ på en eller flere spesifikke ting. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 29. september 2024 #439 Del Skrevet 29. september 2024 loveless skrev (3 timer siden): Herregud for et forbruk, og det bare på ræl og husfyll Når ble minner ræl og husfyll? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosererrøde Skrevet 30. september 2024 #440 Del Skrevet 30. september 2024 Hadde jeg hatt penger til det så hadde jeg tatt samme turen som det Tina gjør med familien nå. De lager minner, og hun sier jo selv på snap at hun aldri vil angre på pengebruk til minner og mat. Det er jeg faktisk enig i. Hun har jo ikke et stort forbruk hjemme, eller handler ville mengder med klær som vi ser, så hvorfor ikke kunne skape minner med de hun er glad i? Å si at det forbruket hun har er ræl og husfyll, er det konstruktiv kritikk? 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå