LILLESTRØMLING Skrevet 20. august 2024 #381 Del Skrevet 20. august 2024 Hva skjedde med han nye daten hun skulle flytte med etter ei ule? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 20. august 2024 #382 Del Skrevet 20. august 2024 LILLESTRØMLING skrev (3 minutter siden): Hva skjedde med han nye daten hun skulle flytte med etter ei ule? Han fikk ikke jobb i Oslo, men Bergen(tror jeg))likevel, og de fant vel også ut at sønnen hans var allergisk mot katter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 20. august 2024 #383 Del Skrevet 20. august 2024 Tessa12 skrev (37 minutter siden): Han fikk ikke jobb i Oslo, men Bergen(tror jeg))likevel, og de fant vel også ut at sønnen hans var allergisk mot katter. er det slutt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosererrøde Skrevet 20. august 2024 #384 Del Skrevet 20. august 2024 9 minutter siden, Juhu25 said: er det slutt ? Nei hun dro til han i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 20. august 2024 #385 Del Skrevet 20. august 2024 rosererrøde skrev (38 minutter siden): Nei hun dro til han i dag. ok, har ikke sett snap hennes i det siste. Koselig med kjærlighets besøk det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 21. august 2024 #386 Del Skrevet 21. august 2024 Ho var jo så opprørt fordi han måtte jobbe og bo i "FØKKINGS" Bergen 🫣🫣🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosererrøde Skrevet 21. august 2024 #387 Del Skrevet 21. august 2024 3 hours ago, Granneman82 said: Ho var jo så opprørt fordi han måtte jobbe og bo i "FØKKINGS" Bergen 🫣🫣🤣🤣🤣 Forstår det godt jeg når alternativet kunne vært London. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 21. august 2024 #388 Del Skrevet 21. august 2024 rosererrøde skrev (På 20.8.2024 den 22.03): Nei hun dro til han i dag. Amerikaner? Traff hu ikke en fyr der rett etter et forhold tok slutt? Eller er det en ny? Norsk? Mulig eg ser for sjelden på snappene😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 21. august 2024 #389 Del Skrevet 21. august 2024 (endret) gladidag skrev (1 time siden): Amerikaner? Traff hu ikke en fyr der rett etter et forhold tok slutt? Eller er det en ny? Norsk? Mulig eg ser for sjelden på snappene😅 En liten meksikaner som lager whiskey denne gangen!😅 Kan ikke tro at man tjener så masse penger på det, siden Tina er så opptatt av penger....har kanskje noen skjulte midler.. Ikke rart man går i surr, hu har jo datet i vilden sky....alle like mææææ 🙄 Endret 21. august 2024 av Moongirl 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 21. august 2024 #390 Del Skrevet 21. august 2024 Moongirl skrev (36 minutter siden): En liten meksikaner som lager whiskey denne gangen!😅 Kan ikke tro at man tjener så masse penger på det, siden Tina er så opptatt av penger....har kanskje noen skjulte midler.. Ikke rart man går i surr, hu har jo datet i vilden sky....alle like mææææ 🙄 Er det han med mange/store tatoveringer på armene? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 22. august 2024 #391 Del Skrevet 22. august 2024 MzMe skrev (6 timer siden): Er det han med mange/store tatoveringer på armene? 😊 Ja, måtte inn å sjekke...Alejandro Aispuro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 22. august 2024 #392 Del Skrevet 22. august 2024 (endret) jeg skulle gi sjanse se litt på snap, tenkte hun er på reise kanskje skriver / viser noe spennende . Nada , hun sminker seg i evighet og reklame etter reklame…Samme ting i flere uker nå🥱😴 Hva syns følgere som ser på hver sekund av snap , er det gøy å se hver eneste dag flere ganger om dagen samme greia ? Skjønner det der er jobben hennes de produktene , men viste ikke hun skulle være levende reklame på snap som andre influensene. Endret 22. august 2024 av Juhu25 skrive feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 22. august 2024 #393 Del Skrevet 22. august 2024 Juhu25 skrev (19 minutter siden): jeg skulle gi sjanse se litt på snap, tenkte hun er på reise kanskje skeiver / viser noe spennende . Nada , hun sminker seg i evighet og reklame etter reklame…Samme ting i flere uker nå🥱😴 Hva syns følgere som ser på hver sekund av snap , er det gøy å se hver eneste dag flere ganger om dagen samme greia ? Skjønner det der er jobben hennes de produktene , men viste ikke hun skulle være levende reklame på snap som andre influensene. Ja..enig...vært innom jevnlig før, men nå er det snooork....bare de sminkegreiene på repeat i en evighet..så nå leser eg bare her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 22. august 2024 #394 Del Skrevet 22. august 2024 Moongirl skrev (1 time siden): Ja, måtte inn å sjekke...Alejandro Aispuro. Trodde ikkje det var hennes type mann, men..hehe.. Hun har kjent han siden mai og han spurte så fint, så det ble ja..eeeh.. Litt sånn fjortis-opplegg, føler jeg 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibliotekaren Skrevet 22. august 2024 #395 Del Skrevet 22. august 2024 Juhu25 skrev (34 minutter siden): jeg skulle gi sjanse se litt på snap, tenkte hun er på reise kanskje skeiver / viser noe spennende . Nada , hun sminker seg i evighet og reklame etter reklame…Samme ting i flere uker nå🥱😴 Hva syns følgere som ser på hver sekund av snap , er det gøy å se hver eneste dag flere ganger om dagen samme greia ? Skjønner det der er jobben hennes de produktene , men viste ikke hun skulle være levende reklame på snap som andre influensene. Hun var akkurat i Disneyland i Paris, er ikke det en reise og spennende å se på? Hva med å la vær å se på, hvis det er så snork? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 22. august 2024 #396 Del Skrevet 22. august 2024 bibliotekaren skrev (7 minutter siden): Hun var akkurat i Disneyland i Paris, er ikke det en reise og spennende å se på? Hva med å la vær å se på, hvis det er så snork? Drittlei Disney, det går jo på repeat det og. Voksne synes ikke så barnslig opplegg er så gøy for hundrede gang... Så eg ser ikke lenger på, nei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 22. august 2024 #397 Del Skrevet 22. august 2024 (endret) MzMe skrev (12 minutter siden): Trodde ikkje det var hennes type mann, men..hehe.. Hun har kjent han siden mai og han spurte så fint, så det ble ja..eeeh.. Litt sånn fjortis-opplegg, føler jeg 😅 Han spurte om å bli kjæreste altså...giiisp..fniiis...kniiis...men, hu er jo fjortis 😅 Endret 22. august 2024 av Moongirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 22. august 2024 #398 Del Skrevet 22. august 2024 bibliotekaren skrev (41 minutter siden): Hun var akkurat i Disneyland i Paris, er ikke det en reise og spennende å se på? Hva med å la vær å se på, hvis det er så snork? Og i Disney hun viste ikke reklame ofte ? Eller samme greie i Disney? Som hun ene skriver alt går i repeat der og. Om jeg ser på eller la være så er det opptil meg , vi er på en diskusjon forum en kan vel diskutere uten at andre skal skrive hva en skal gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosererrøde Skrevet 22. august 2024 #399 Del Skrevet 22. august 2024 5 hours ago, Juhu25 said: jeg skulle gi sjanse se litt på snap, tenkte hun er på reise kanskje skriver / viser noe spennende . Nada , hun sminker seg i evighet og reklame etter reklame…Samme ting i flere uker nå🥱😴 Hva syns følgere som ser på hver sekund av snap , er det gøy å se hver eneste dag flere ganger om dagen samme greia ? Skjønner det der er jobben hennes de produktene , men viste ikke hun skulle være levende reklame på snap som andre influensene. Jeg trykker fort forbi alle sminkesnappene. Men elsker når hun er på turer, og syns hun er flink når hun snakker om livsmestring og egenkjærlighet. Man må jo ikke like alt ved noen man følger, og da er det fint at man bare kan sveipe fort forbi det man ikke liker. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosererrøde Skrevet 22. august 2024 #400 Del Skrevet 22. august 2024 4 hours ago, Moongirl said: Han spurte om å bli kjæreste altså...giiisp..fniiis...kniiis...men, hu er jo fjortis 😅 Må da være lov å syns det er søtt og bli sjarmert når man liker små gester og romantikk. Noen liker slike ting, andre ikke. Av alle ting å kritisere.. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå