J.. Skrevet 3. juli 2024 #301 Del Skrevet 3. juli 2024 Red flag at daten (og hun selv..) ønsker å flytte sammen etter én date,når begge har hjemmeboende barn.. Enig i mye av hva hun sier om dating,spesielt norsk dating kultur. Men det siste halvåret har det skjedd mye greier.. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 3. juli 2024 #302 Del Skrevet 3. juli 2024 (endret) Har hun funnet en norsk date nå som hun vil flytte sammen med? Trodde hun kun gikk etter utenlandske. Ikke lett å følge med, den ene daten overlapper den andre..en ny en i hver by hun besøker jo!😅 Endret 3. juli 2024 av Moongirl 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 3. juli 2024 #303 Del Skrevet 3. juli 2024 Såvidt jeg skjønner er han ikke norsk, hun skrev noe om oppholdstillatelse..... Altså.....hvor dum går det an å bli?? Å I det hele tatt vurdere å flytte sammen med en mann man har kjent så kort tid når man har små barn😵😵🫣🫣 Sønnen har jo også litt utfordringer etter hva jeg skjønner (dette har Tina selv nevnt) og da er jo faste rammer ekstra viktig, samt at ting er slik de pleier. At Tina da vurderer å flytte ungen lenger bort fra fars hjemby, hvor fars familie også bor, flytte ungen til ny skole og dra en ny mann med barn inn i livene dems, det er så hinsides alt av fornuft at jeg blir helt svett😳😖😱🤬 Lurer på hva Stian tenker om dette🤔 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 3. juli 2024 #304 Del Skrevet 3. juli 2024 Det høres kaos ut!😳 Hun elsker jo sin frihet til å jobbe, reise og alt det der...i et salig kaos....kan jo aldri gå bra? Og mannen skal flytte til Norge med sine barn? Alenefar? Etter at de har møttes på en date?? 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 3. juli 2024 #305 Del Skrevet 3. juli 2024 27 minutter siden, Granneman82 said: Såvidt jeg skjønner er han ikke norsk, hun skrev noe om oppholdstillatelse..... Altså.....hvor dum går det an å bli?? Å I det hele tatt vurdere å flytte sammen med en mann man har kjent så kort tid når man har små barn😵😵🫣🫣 Sønnen har jo også litt utfordringer etter hva jeg skjønner (dette har Tina selv nevnt) og da er jo faste rammer ekstra viktig, samt at ting er slik de pleier. At Tina da vurderer å flytte ungen lenger bort fra fars hjemby, hvor fars familie også bor, flytte ungen til ny skole og dra en ny mann med barn inn i livene dems, det er så hinsides alt av fornuft at jeg blir helt svett😳😖😱🤬 Lurer på hva Stian tenker om dette🤔 Jeg tror man skal være litt forsiktig med å kalle henne dum.. Tina er åpenbart ei veldig smart dame som har nådd langt i livet. Men at man skal være forsiktig med å planlegge sånt såpass tidlig er jeg enig i, og spesielt med barn inni bildet. Tror det er mye sannhet i at man ikke egentlig kjenner en person før man har bodd sammen en stund! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 3. juli 2024 #306 Del Skrevet 3. juli 2024 J.. skrev (2 timer siden): Red flag at daten (og hun selv..) ønsker å flytte sammen etter én date,når begge har hjemmeboende barn.. Enig i mye av hva hun sier om dating,spesielt norsk dating kultur. Men det siste halvåret har det skjedd mye greier.. Her er det skjedd mye??😂Da jeg fulgte henne sa hun at hun ikke var typen flytte inn med noen, hun ville kun ha langdistanse forhold🙈 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 3. juli 2024 #307 Del Skrevet 3. juli 2024 M.H85 skrev (24 minutter siden): Her er det skjedd mye??😂Da jeg fulgte henne sa hun at hun ikke var typen flytte inn med noen, hun ville kun ha langdistanse forhold🙈 Ja,enig. Og mtp alle andre mennene som har vært i bilde (casual eller ikke),til å tenke på samboerskap med dette per nå vilt fremmede menneske,er jo ganske vilt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 3. juli 2024 Forfatter #308 Del Skrevet 3. juli 2024 Granneman82 skrev (1 time siden): Såvidt jeg skjønner er han ikke norsk, hun skrev noe om oppholdstillatelse..... Altså.....hvor dum går det an å bli?? Å I det hele tatt vurdere å flytte sammen med en mann man har kjent så kort tid når man har små barn😵😵🫣🫣 Sønnen har jo også litt utfordringer etter hva jeg skjønner (dette har Tina selv nevnt) og da er jo faste rammer ekstra viktig, samt at ting er slik de pleier. At Tina da vurderer å flytte ungen lenger bort fra fars hjemby, hvor fars familie også bor, flytte ungen til ny skole og dra en ny mann med barn inn i livene dems, det er så hinsides alt av fornuft at jeg blir helt svett😳😖😱🤬 Lurer på hva Stian tenker om dette🤔 Syns dette hørtes svært egoistisk ut av henne og denne mannen. Dra to barn inn i dette, og den ene må flytte til et nytt land. Ikke bra. 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 3. juli 2024 #309 Del Skrevet 3. juli 2024 Måtte lese om det..på Mammahjerter fant eg det...de møttes for 6 uker siden pga.jobb, men ikke dating da. Så møttes de 2 netter nå nettopp i Oslo. Nå er hun forelsket og de vil flytte sammen i august allerede hvis han får jobb i Oslo. Har egentlig fått ny jobb i London fra august. Han er 100% alenefar med null avlastning!! De kjenner hverandre ikke...ungene kjenner ikke hverandre i det hele tatt..den ene må bytte land..den andre trenger struktur og vant med moren....og skal bytte skole og bosted..og så skal alle de bo sammen..uten å kjenne hverandre. Vel, uten kids..hadde eg bare sagt at de måtte kjøre på...men, nå må de tenke på ungene sine!!😪 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 3. juli 2024 #310 Del Skrevet 3. juli 2024 Moongirl skrev (2 minutter siden): Måtte lese om det..på Mammahjerter fant eg det...de møttes for 6 uker siden pga.jobb, men ikke dating da. Så møttes de 2 netter nå nettopp i Oslo. Nå er hun forelsket og de vil flytte sammen i august allerede hvis han får jobb i Oslo. Har egentlig fått ny jobb i London fra august. Han er 100% alenefar med null avlastning!! De kjenner hverandre ikke...ungene kjenner ikke hverandre i det hele tatt..den ene må bytte land..den andre trenger struktur og vant med moren....og skal bytte skole og bosted..og så skal alle de bo sammen..uten å kjenne hverandre. Vel, uten kids..hadde eg bare sagt at de måtte kjøre på...men, nå må de tenke på ungene sine!!😪 Hva heter denne mannen? Er det han fra usa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 3. juli 2024 #311 Del Skrevet 3. juli 2024 M.H85 skrev (3 minutter siden): Hva heter denne mannen? Er det han fra usa? Aner ikke....er visst en hun traff for 6 uker siden på en jobbtur.. kan det være da hun var i Italia med den Byuti gjengen sin? For gjengen hennes hadde møtt han. Følger hun ikke fast, for det er too much...men, innimellom for reiseinspo... Så ikke fra USA tenker eg...italiener? ! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 3. juli 2024 #312 Del Skrevet 3. juli 2024 Moongirl skrev (3 minutter siden): Aner ikke....er visst en hun traff for 6 uker siden på en jobbtur.. kan det være da hun var i Italia med den Byuti gjengen sin? For gjengen hennes hadde møtt han. Følger hun ikke fast, for det er too much...men, innimellom for reiseinspo... Så ikke fra USA tenker eg...italiener? ! Man flytter ikke sammen med en utlending man har kjent seks uker?! Unnskyld altså men😂😱 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lew Skrevet 3. juli 2024 #313 Del Skrevet 3. juli 2024 Sophie1988 skrev (1 time siden): Jeg tror man skal være litt forsiktig med å kalle henne dum.. Tina er åpenbart ei veldig smart dame som har nådd langt i livet. Men at man skal være forsiktig med å planlegge sånt såpass tidlig er jeg enig i, og spesielt med barn inni bildet. Tror det er mye sannhet i at man ikke egentlig kjenner en person før man har bodd sammen en stund! Man kan være smart og flink på noe,dum på andre ting.Ta dumme valg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 3. juli 2024 #314 Del Skrevet 3. juli 2024 16 minutter siden, lew said: Man kan være smart og flink på noe,dum på andre ting.Ta dumme valg. Den skal jeg si meg enig i. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 3. juli 2024 #315 Del Skrevet 3. juli 2024 lew skrev (25 minutter siden): Man kan være smart og flink på noe,dum på andre ting.Ta dumme valg. Meget enig! Flink til å jobbe og alt det der, men når det gjelder å ta gode voksne avgjørelser så er ikke Tina spesielt smart....... 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 3. juli 2024 #316 Del Skrevet 3. juli 2024 Ja dette var faktisk ganske overraskende av henne... Virker som hun har falt pladask, hun som aldri sku bo med en mann igjen. Men at de har flytteplaner etter å ha kjent hverandre i 6 uker - med barn - det er hårreisende. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebæret Skrevet 3. juli 2024 #317 Del Skrevet 3. juli 2024 Så henne hånd i hånd med en mann på Tons of Rock i helga. Men er dette den samme mannen hun datet for noen uker siden og som ventet baby med eksen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 3. juli 2024 #318 Del Skrevet 3. juli 2024 Dette høres veldig rotete ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 3. juli 2024 #319 Del Skrevet 3. juli 2024 Bringebæret skrev (21 minutter siden): Så henne hånd i hånd med en mann på Tons of Rock i helga. Men er dette den samme mannen hun datet for noen uker siden og som ventet baby med eksen? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basil Skrevet 3. juli 2024 #320 Del Skrevet 3. juli 2024 Bringebæret skrev (44 minutter siden): Så henne hånd i hånd med en mann på Tons of Rock i helga. Men er dette den samme mannen hun datet for noen uker siden og som ventet baby med eksen? Nei det er nok han hun vurderer å flytte sammen med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå