Bibbi_ Skrevet 19. oktober 2022 #61 Del Skrevet 19. oktober 2022 Bulsara skrev (6 timer siden): Ja, bra inntekt der. Men hvem passer sønnen på alle reisene? Ser jo stadig at både hun og exen er på jobb/reise på hver sin kant samtidig Å tenk å ha så mye ferie. Ta seg ferie en uke støtt og stadig. Og i tillegg tjene så mye. Vært veldig heldig med arbeidstider. Men hun ser ikke mye til sønnen sin. Trur den homofile vennen hennes passer han en del. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 19. oktober 2022 #62 Del Skrevet 19. oktober 2022 * arbeidsgiver - ikke arbeidstider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 19. oktober 2022 #63 Del Skrevet 19. oktober 2022 Bibbi_ skrev (På 18.10.2022 den 9.05): Den dama må tjene godt og jobbe lite. Det er jo utenlandstur etter utenlandstur. Jada, innimellom jobber hun jo mye når hun holder kurs her og der. Men det er jo ikke så ofte. Ellers virker det som en fin jobb. Thailandsturen var jo jobb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 20. oktober 2022 #64 Del Skrevet 20. oktober 2022 Tessa12 skrev (11 timer siden): Thailandsturen var jo jobb. Ja, 1 av 30 turer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet 20. oktober 2022 #65 Del Skrevet 20. oktober 2022 Bibbi_ skrev (12 timer siden): Å tenk å ha så mye ferie. Ta seg ferie en uke støtt og stadig. Og i tillegg tjene så mye. Vært veldig heldig med arbeidstider. Men hun ser ikke mye til sønnen sin. Trur den homofile vennen hennes passer han en del. Hun har vel delt samvær med eksen, det vil si at hun kan reise så mye hun vil når barnet er hos faren. Hun jobber hardt og mye når hun først jobber. Når det er sagt (siden jeg syns ho er ei rå dame), så hadde jeg ønska hun roa ned litt på all flyvinga, det er vel noe av det verste man kan gjøre for miljøet 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 21. oktober 2022 #66 Del Skrevet 21. oktober 2022 Skal innrømme at jeg blir smått sjalu av å se snappene hennes når jeg sitter i kalde Norge og fryser😂 Kul dame, liker at hun gjør akkurat det hun vil! 7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudis23 Skrevet 21. oktober 2022 #67 Del Skrevet 21. oktober 2022 Enig! Dette er kul dame! Gøy å følge henne og drømme meg bort fra mann, barn og regnvær her hjemme 🤪 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveless Skrevet 21. oktober 2022 #68 Del Skrevet 21. oktober 2022 Synes ho er ei flott dame og er veldig kjekt å bli med ho på reisene 🥰 inspirerende, og deilig å drømme seg bort med snappen hennes mens klesvasken renner over og bankkontoen er på minus 😆. Til tider mye pupper og bimbofakter, men hadde sikkert gjort det samme hadde jeg sett slik ut 🤭🤭💥 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sure sitronen Skrevet 22. oktober 2022 #69 Del Skrevet 22. oktober 2022 loveless skrev (15 timer siden): Synes ho er ei flott dame og er veldig kjekt å bli med ho på reisene 🥰 inspirerende, og deilig å drømme seg bort med snappen hennes mens klesvasken renner over og bankkontoen er på minus 😆. Til tider mye pupper og bimbofakter, men hadde sikkert gjort det samme hadde jeg sett slik ut 🤭🤭💥 Enig med deg. Hun er en flott dame. Bein i nesen og står på. Syns det er så kjekt å følge med på henne. Personlig syns eg det blir litt mye pupp men som du sier,man kanskje hadde gått sånn før om man så sånn ut 😂men tøft at hun går slik hun vil . Heia Tina altså 😍👏 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. oktober 2022 #70 Del Skrevet 22. oktober 2022 loveless skrev (23 timer siden): Synes ho er ei flott dame og er veldig kjekt å bli med ho på reisene 🥰 inspirerende, og deilig å drømme seg bort med snappen hennes mens klesvasken renner over og bankkontoen er på minus 😆. Til tider mye pupper og bimbofakter, men hadde sikkert gjort det samme hadde jeg sett slik ut 🤭🤭💥 😂😆👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyren56 Skrevet 25. oktober 2022 #71 Del Skrevet 25. oktober 2022 loveless skrev (På 22.10.2022 den 0.12): Synes ho er ei flott dame og er veldig kjekt å bli med ho på reisene 🥰 inspirerende, og deilig å drømme seg bort med snappen hennes mens klesvasken renner over og bankkontoen er på minus 😆. Til tider mye pupper og bimbofakter, men hadde sikkert gjort det samme hadde jeg sett slik ut 🤭🤭💥 Hun er rå flink, og det blir aldri for mye pupper. Hvorfor er bimbo så negativt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveless Skrevet 25. oktober 2022 #72 Del Skrevet 25. oktober 2022 tyren56 skrev (1 time siden): Hun er rå flink, og det blir aldri for mye pupper. Hvorfor er bimbo så negativt? Jeg synes bimbo er negativt fordi flotte, pene og ressurssterke kvinner synes å bruke sine fysiske attributter til å få flere likes og seere. Samtidig har alle rett til å kle seg som de vil, men det fremstår som mindre seriøst når man selger ting med stor kløft, flagrende øyevipper og trutmunn. Men det er når min mening 😊 det ligger kanskje en underbevisst sjalusi bak, at jeg som ikke har en flott kropp kan gjøre det samme 😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyren56 Skrevet 25. oktober 2022 #73 Del Skrevet 25. oktober 2022 loveless skrev (22 minutter siden): Jeg synes bimbo er negativt fordi flotte, pene og ressurssterke kvinner synes å bruke sine fysiske attributter til å få flere likes og seere. Samtidig har alle rett til å kle seg som de vil, men det fremstår som mindre seriøst når man selger ting med stor kløft, flagrende øyevipper og trutmunn. Men det er når min mening 😊 det ligger kanskje en underbevisst sjalusi bak, at jeg som ikke har en flott kropp kan gjøre det samme 😂 Ja, kanskje du hadde rett i det siste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 25. oktober 2022 #74 Del Skrevet 25. oktober 2022 Tråden er ryddet for avsporing. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spyflua Skrevet 10. februar 2023 #75 Del Skrevet 10. februar 2023 Har ho ny type? Ble det ikke noe med han i usa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 10. februar 2023 #76 Del Skrevet 10. februar 2023 Spyflua skrev (1 time siden): Har ho ny type? Ble det ikke noe med han i usa? Hun var på første date med en fyr. Tror hun har sagt det ikke pr nå er aktuelt med et forhold med han i USA siden han bor for langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 12. februar 2023 #77 Del Skrevet 12. februar 2023 Spyflua skrev (På 10.2.2023 den 9.15): Har ho ny type? Ble det ikke noe med han i usa? Hun har vel sagt flere ganger at hun bare dater menn nå. Altså ikke interessert i å gå inn i noe nytt forhold foreløpig😊 Ganske lurt av henne, egentlig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anelyy Skrevet 9. mars 2023 #78 Del Skrevet 9. mars 2023 Påvirket av veninnen Anna og fått adhd diagnose Tina også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 9. mars 2023 #79 Del Skrevet 9. mars 2023 (endret) Anelyy skrev (12 minutter siden): Påvirket av veninnen Anna og fått adhd diagnose Tina også. Man får ikke påvist en diagnose av helsepersonell fordi venninda har det. Nå er du bare med på å stigmatisere kvinnene som blir diagnotisert senere i livet. Endret 9. mars 2023 av J.. 24 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 9. mars 2023 #80 Del Skrevet 9. mars 2023 Anelyy skrev (2 timer siden): Påvirket av veninnen Anna og fått adhd diagnose Tina også. Lavmål å kommentere. Tina la ut en lang forklaring på hvordan hun fikk diagnosen, hvorfor hun ønsket utredning og hvordan det har gitt/gir henne hverdagslige utfordringer. Hvem er Anna forresten? Og hvordan ble hun påvirket? Spesialisthelsetjenesten er dessverre ikke godt nok rustet for folk flest som har behov for hjelp. Både behandling, utredning osv. Psykisk helse har vært nedprioritert i årevis av våre politikere. Systemet er helt og totalt lite funksjonelt. Det går baklengs og fungerer etter bedriftsøkonomi snarere enn menneskelig omsorg. uansett- takk til Tina som skildrer og deler om et viktig tema 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå