AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #1 Skrevet 6. februar 2022 Vi fikk baby for ca 8 måneder, og jeg går på pillen. Har tidligere benyttet p-ring, men kan ikke det nå fordi jeg ammer. Vi har bare det ene barnet, og jeg er livredd for å bli gravid. Det har kommet til det punktet at jeg nesten får angst for sex. Vil nesten ikke ha det i frykt for å bli gravid igjen. Vi ønsket det barnet vi har og ble gravide etter 3 måneder uten prevensjon. Noen andre som har opplevd «sexangst»? Hvordan kom dere over det? Evt. Har dere blitt gravide når dere brukte prevensjon? I så fall hva slags prevensjon var det? Har nesten vurdert sterilisering, men forstår det kanskje er litt drastisk… Anonymkode: e0b22...bd6
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Vi fikk baby for ca 8 måneder, og jeg går på pillen. Har tidligere benyttet p-ring, men kan ikke det nå fordi jeg ammer. Vi har bare det ene barnet, og jeg er livredd for å bli gravid. Det har kommet til det punktet at jeg nesten får angst for sex. Vil nesten ikke ha det i frykt for å bli gravid igjen. Vi ønsket det barnet vi har og ble gravide etter 3 måneder uten prevensjon. Noen andre som har opplevd «sexangst»? Hvordan kom dere over det? Evt. Har dere blitt gravide når dere brukte prevensjon? I så fall hva slags prevensjon var det? Har nesten vurdert sterilisering, men forstår det kanskje er litt drastisk… Anonymkode: e0b22...bd6 Spørs hvor nøden mannen din blir, kanskje han vurderer å sterilisere seg? Anonymkode: 2d8fb...841
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spørs hvor nøden mannen din blir, kanskje han vurderer å sterilisere seg? Anonymkode: 2d8fb...841 Det er drømmen til dere damer her på KG virker det som Anonymkode: 6663c...aaa
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #4 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Spørs hvor nøden mannen din blir, kanskje han vurderer å sterilisere seg? Anonymkode: 2d8fb...841 Kan jeg be ham om det pga min angst? Ts Anonymkode: e0b22...bd6
Myrmel Skrevet 7. februar 2022 #5 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan jeg be ham om det pga min angst? Ts Anonymkode: e0b22...bd6 Den som er mest bastant på å ikke ville ha flere barn, er den som bør sterilisere seg. 1
Virrevirrevapp Skrevet 7. februar 2022 #6 Skrevet 7. februar 2022 Dere kan evt bruke kondom eller pessar i tillegg til p-piller. Men om du fortsatt er like engstelig for sex når barnet er større, er det vel bedre å få en mer stabil type prevensjon, som hormonspiral eller implantat.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #7 Skrevet 7. februar 2022 Virrevirrevapp skrev (1 time siden): Dere kan evt bruke kondom eller pessar i tillegg til p-piller. Men om du fortsatt er like engstelig for sex når barnet er større, er det vel bedre å få en mer stabil type prevensjon, som hormonspiral eller implantat. Det finnes ikke noe mere drepende for sexlysten enn kondom, da…. Anonymkode: f19a3...33b
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #8 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det finnes ikke noe mere drepende for sexlysten enn kondom, da…. Anonymkode: f19a3...33b For menn, tenker du på da eller? Anonymkode: b509d...c88
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #9 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det finnes ikke noe mere drepende for sexlysten enn kondom, da…. Anonymkode: f19a3...33b hva med en angstfull kvinne som egentlig ikke vil ha sex? Litt mer drepende for sexlysten enn kondom? Ts Anonymkode: e0b22...bd6 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #10 Skrevet 7. februar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Det finnes ikke noe mere drepende for sexlysten enn kondom, da…. Anonymkode: f19a3...33b Grow up. Anonymkode: 40ba3...92f 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #11 Skrevet 7. februar 2022 Sett inn hormonspiral. Å sterilisere seg kan en også gjøre, men da bør en også være 100% sikker på at en ikke vil ha flere barn. Kanskje mannen din ønsker seg flere? Da bør du iallefall ikke be han om å sterilisere seg. Jobben med sterilisering blir da din. Men da er jo sjansen større for at du driver han vekk Anonymkode: 2acd7...77f 1
sicario Skrevet 7. februar 2022 #12 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vi fikk baby for ca 8 måneder, og jeg går på pillen. Har tidligere benyttet p-ring, men kan ikke det nå fordi jeg ammer. Vi har bare det ene barnet, og jeg er livredd for å bli gravid. Det har kommet til det punktet at jeg nesten får angst for sex. Vil nesten ikke ha det i frykt for å bli gravid igjen. Vi ønsket det barnet vi har og ble gravide etter 3 måneder uten prevensjon. Noen andre som har opplevd «sexangst»? Hvordan kom dere over det? Evt. Har dere blitt gravide når dere brukte prevensjon? I så fall hva slags prevensjon var det? Har nesten vurdert sterilisering, men forstår det kanskje er litt drastisk… Anonymkode: e0b22...bd6 Bruk av kondom gir veldig liten sjans for graviditet. Kombinert med p-pille er det en snøballs sjans i helvete.
sicario Skrevet 7. februar 2022 #13 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det finnes ikke noe mere drepende for sexlysten enn kondom, da…. Anonymkode: f19a3...33b Hæh? mange opplever bruk av kondom som fordelaktig. Mange menn blir mer utholdende på når det gjelder å holde ereksjon og utløsning. Tar noen sekunder å ta på. Bruk kondom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå