Gå til innhold

Din partner tar initiativ, men det er sent og du skal tidlig opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis din partner tar initiativ til sex sent på kvelden, hva pleier du å gjøre? Kanskje du skal tidlig opp på jobb, kanskje dere har småbarn som våkner tidlig. Uansett, du må i så fall ofre litt søvn for sex. Pleier du å bli med? Blir det en kjappis? En halvhjertet håndjager? Eller en skikkelig session?

Anonymkode: 46521...12f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier nei og legger meg.

Anonymkode: 8ee5b...bbe

• Liker 3
Skrevet

Jeg blir med. Sex er alltid godt! Men benytter meg av teknikker som får han til å komme relativt kjapt.. :Knegg:

Anonymkode: dba04...bf0

• Liker 4
Skrevet

Jeg prøver vanligvis å levere hvis hun vil, men er jeg for trøtt eller ikke har lyst i det hele tatt, så er det ikke sikkert at jeg kan.

• Liker 2
Skrevet

Jeg blir med på en kjappis. K50

Anonymkode: 9f313...1af

Skrevet

Jeg blir alltid tent når mannen tar på meg, så klarer aldri si nei.. men som første svar…. Det blir nok kort😅

Anonymkode: 7b1ed...d96

• Liker 3
Skrevet

Jeg skal tidlig opp de fleste dager, så om jeg ikke ville hatt sex pga det ville det blitt lite på oss.

Anonymkode: e0248...7a4

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skal tidlig opp de fleste dager, så om jeg ikke ville hatt sex pga det ville det blitt lite på oss.

Joa, men da legger du deg vel stort sett passe tidlig også. Hvis det blir senere enn vanlig en kveld da?

• Liker 2
Skrevet

Jeg blir med, det er som oftest alltid verdt litt ekstra trøtthet

• Liker 1
Skrevet

Min mann tar så godt som aldri initiativ til sex, så jeg ville blitt overlykkelig.

Anonymkode: 79722...d2b

• Liker 1
Skrevet

Hadde i de fleste tilfeller hatt sex. Men jobbet med å finne et annet tidspunkt å ha det på fremover. 
For lite søvn gir en dårlig dagen der på, og sex bør ikke assosieres med noe som gør en sliten på den dårlige måten 

Anonymkode: aefb9...6fc

• Liker 3
Skrevet

Svært sjelden jeg sier nei til sex, er for glad i det. Da skal jeg være ufattelig trøtt. Syns sex i 9/10 tilfeller er viktigere enn søvn.

Anonymkode: d3da5...60f

• Liker 2
Skrevet

Blir med på en kjappis absolutt. Ingen av oss pleier å si nei når den andre tar initiativ, for jeg tror det kan bli litt ødeleggende i lengden... Og vi får alltid lyst på hverandre når vi begynner! 

Anonymkode: 2e9d9...e15

• Liker 1
Skrevet

Om det er kvinne som tar initiativ så er vi menn nødt til å levere ellers kan det fort komme drama om at hun ikke føler seg sett, ønsket, begjært eller at vi ikke er interessert i henne seksuelt lengre. Enn kvinne derimot kan takke nei når som helst uten at det blir noe kvalme av den grunn. 

Anonymkode: 310b6...aeb

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Om det er kvinne som tar initiativ så er vi menn nødt til å levere ellers kan det fort komme drama om at hun ikke føler seg sett, ønsket, begjært eller at vi ikke er interessert i henne seksuelt lengre. Enn kvinne derimot kan takke nei når som helst uten at det blir noe kvalme av den grunn. 

Anonymkode: 310b6...aeb

For min del gjelder det samme begge veier og vi strekker oss langt for å ikke avvise den andre :) men begge. Tar hensyn til hverandre generelt sett

Anonymkode: 2e9d9...e15

• Liker 2
Skrevet

Jeg sier aldri nei, viser han initiativ blir jeg alltid tent. Han kan fort si nei om han er trøtt, sliten osv. Vi er ulike sånn, ikke noe å gjøre med det. ☺️

Anonymkode: 3e4c2...7ec

Skrevet

Varierer, noen ganger har jeg lyst og ofrer gladelig litt søvn, andre ganger ikke.

Anonymkode: 813a8...4e2

• Liker 1
Skrevet

Vi pleier begge å være supertrøtt når vi skal sove, så sex blir det litt tidligere på kvelden. Jeg som kvinne tar like ofte initiativ som han, og vi begge respekterer når den andre ikke har lyst. 

Anonymkode: b5e44...248

• Liker 1
Skrevet

Pleier å bli med på en kjapp 15 minutter. Jeg sovner så godt etter en orgasme at det ikke går ut over søvn for min del.

Anonymkode: dbfbf...317

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Joa, men da legger du deg vel stort sett passe tidlig også. Hvis det blir senere enn vanlig en kveld da?

Legger oss aldri tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...