AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #1 Del Skrevet 6. februar 2022 Nesten alle jeg kjenner som har giftet seg, har vært helt ulik seg selv på bryllupsdagen. Folk jeg har kjent i år og tiår, står som en planke ved alteret. Hva er grunnen til dette? Man ser da ikke automatisk bra eller bedre ut om man er syltynn? Flere har sett direkte syke ut. Jeg tviler på at det er stresset i forkant alene. Det går ned diettshaker på høykant, og takkes nei til kaker og mat ved arrangementer i forkant. Jeg har ingenting med hva andre gjør med sine kropper, men sier her og nå at jeg blir lei meg og usikker på hvor godt jeg kjenner personen, når jeg ikke kjenner igjen bruden på den store dagen. Heia ditt normale deg ❤️ Anonymkode: 14465...9b8 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2 Del Skrevet 6. februar 2022 Finere bilder? 🤷♀️ Mannen min sier han vil gifte seg med meg, men han ønsker at vi begge skal slanke oss først så vi slipper å være flaue over bryllupsbildene resten av livet. Om bildene blir finere om man er tynn, det vet ikke jeg. Anonymkode: a23d1...42e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #3 Del Skrevet 6. februar 2022 Når jeg tenker meg om så kan det vel hende at de slanker seg ekstra i frykt for at kjolen ikke skal passe på den store dagen. Anonymkode: a23d1...42e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Del Skrevet 6. februar 2022 Jeg slanket meg ikke, men holdt ca. samme vekta gjennom de to årene vi var forlovet. Det var mye stress den siste perioden før bryllupet (heftig på jobb og diverse familiære greier i tillegg til bryllupsplanleggingen), men siden jeg ikke hadde matlyst og kun fikk i meg junk så gikk det opp i opp. Regner med at folk slanker seg for å se så bra ut som de kan på dagen, selv om jeg er enig i at kanskje ikke alle "kler" å være for tynne. Skulle ønske jeg hadde rukket å få tilbake matlysten til selve dagen da, kjipt å ikke få ned all den gode maten vi fikk servert... og ikke minst kakene. Jeg klarte en tynn skive liksom. Anonymkode: cb4be...349 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #5 Del Skrevet 6. februar 2022 Jeg har aldri sett en brud som ikke har sett smashing ut, inkludert meg selv- tjukk og lykkelig. Om jeg hadde vært typen til å henge opp bilder av meg selv så hadde jeg kanskje tenkt annerledes, men det var ikke så viktig for noen av oss. Anonymkode: 40ec2...bfe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #6 Del Skrevet 6. februar 2022 Det kan jo tenkes det er pga kjolen, kjenner flere som har slanket seg inn i en prinsessekjoler i størrelse bitteliten. Kan jo hende det er drømmekjolen, men synes egentlig det er litt rart gå ned mange kg kun pga en kjol. En kan nok finne en kjole som er fin som passer i den størrelsen en allerede er, om en trives i den størrelsen til vanlig da (regner med det sia de fleste har samme vekten som før en stund etter bryllupet igjen). Anonymkode: e2806...478 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #7 Del Skrevet 6. februar 2022 Jeg har aldri opplevd dette. Har vært i mange bryllup og ingen av brudene har vært tynnere i bryllupet enn det de er til vanlig. Jeg har aldri vært overvektig selv, men jeg kan jo kanskje se for meg at hvis man er alvorlig overvektig så kan det å skulle ha et mål om å bli normalvektig eller ihvertfall ha en sunnere vekt når man gifter seg, være en motivasjon til å endre livsstil? Det er jo positivt hvis man vil leve sunnere Men om man er normalvektig fra før er det jo absolutt ihvertfall ingen vits å slanke seg. Man ser jo som regel uansett penere ut med litt kjøtt på kroppen. Har alltid vært litt tynn og hengslete selv, så misunner venninner med former ❤️ Anonymkode: 0ac70...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #8 Del Skrevet 7. februar 2022 Sikkert fordi alle insisterer på å gå i samme stroppeløse ballkjole, som bare ser fin ut på de i lavere enden av bmi-skalaen. Anonymkode: f247d...835 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #9 Del Skrevet 8. februar 2022 Det er vel enda sånn at det er et større utvalg av kjoler i "normale" størrelser. En del snitt sitter jo også bedre på en slank(ikke syltynn) person. Nå har jeg sett svært få syltynne bruder da, de aller fleste bruder jeg har sett har vært et sted mellom tynn/slank og lubben. Og de har alle vært nydelige på den store dagen sin Anonymkode: ab130...a58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #10 Del Skrevet 8. februar 2022 Jeg gikk ned et par kilo, solet meg en uke (giftet oss i Sør-Europa) og trente overkropp nettopp med tanke på bildene. Hadde kjole i ballkjolestil med innsnørt midje og det tar seg bra ut med hånda hans rundt min midje som sikkert var kanskje 65 cm rundt innsnørt. Glad jeg gjorde det. Anonymkode: 4aef8...b58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #11 Del Skrevet 8. februar 2022 Fordi de alle fleste fine brudekjolene er sydd til slanke kropper. Ta deg en titt på bilder av brudekjoler i xxl, der er ingenting unikt eller pent. Du må faktisk ned i 36 for å finne unike kjoler, kansje du finner noe i 38, men da skal du ha FLAKS Anonymkode: cb834...b54 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rampenissen72 Skrevet 8. februar 2022 #12 Del Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi de alle fleste fine brudekjolene er sydd til slanke kropper. Ta deg en titt på bilder av brudekjoler i xxl, der er ingenting unikt eller pent. Du må faktisk ned i 36 for å finne unike kjoler, kansje du finner noe i 38, men da skal du ha FLAKS Anonymkode: cb834...b54 Dette 👆 Pluss de aller aller fleste ønsker å være tynne. Ellers hadde jo ikke dette vært et fenomen. Dont shoot the messanger 🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #13 Del Skrevet 9. februar 2022 Jeg holdt på å slanke meg når jeg giftet meg. Ikke for bryllupet, men for egen velvære og helse jeg var ca halvveis i å miste 10 kg når vi giftet oss. Stresset ikke en plass med å miste vekten til bryllupet, ville bare ned generelt siden min bmi var på 25. Anonymkode: 9ddab...cc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #14 Del Skrevet 11. februar 2022 Bryllupsbilder er gjerne noe man har hele livet og ser tilbake på ofte, og da vil mange være på sitt peneste. For mange er sitt peneste også sitt tynneste. Anonymkode: 171d2...675 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #15 Del Skrevet 11. februar 2022 Det er "opplest og vedtatt" at det ser finere ut å være slank og trent enn fet og dvask. Anonymkode: e76f3...03b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckie Skrevet 11. februar 2022 #16 Del Skrevet 11. februar 2022 Er ikke pent hvis en er så tynn at en ser syk ut i brudekjole, men det er heller ikke pent å være tjukk i den heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 11. februar 2022 #17 Del Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 2/6/2022 den 17.48): Finere bilder? 🤷♀️ Mannen min sier han vil gifte seg med meg, men han ønsker at vi begge skal slanke oss først så vi slipper å være flaue over bryllupsbildene resten av livet. Om bildene blir finere om man er tynn, det vet ikke jeg. Anonymkode: a23d1...42e Dette var spesielt.. Vi er ikke flaue over brudebildene våre,selv om vi var tyngre den gang begge to.. Vi elsket hverandre like mye den gang som nå,og synes vi også så godt ut den gang.. Kunne aldri falt meg inn å slanke meg for bryllupsdagen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #18 Del Skrevet 11. februar 2022 Sikkert for man vil føle seg bra? Anonymkode: d9ba6...dd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #19 Del Skrevet 11. februar 2022 Man er på sitt fineste når man er tynn. Derfor. Anonymkode: 5f6ce...f63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #20 Del Skrevet 11. februar 2022 For noen er det greit å ha en konret dato som motivasjon for vektnedgang. Anonymkode: 4d5f7...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå