Gå til innhold

mobil og status

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nei. Har dere fått tilbakeknapp enda?

Anonymkode: c04cc...f36

Ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og har de fått SD-minnekort slik at lagringskapasiteten superenkelt kan oppgraderes?

Anonymkode: 3a293...d2f

Hos meg er det bare å trykke på «mer lagringsplass» og så får jeg det. Enklere blir det ikke. Slipper til og med et unødvendig minnekort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Faen iphone suger, samsung ultra er ordentlig tlf. Ipone er fortsatt kantente og tjukk med dårlig design, og hvor er tilbake knappen?

Anonymkode: c04cc...f36

Fysiske knapper er så 1900 tallet… har du ikke kommet deg videre enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg ser litt ned på de som har valgt iphone. De vet ikke bedre. Mindre smarte, ikke fattig. Mobilen er dyr, men dårlig. Man får mye mer ved å velge andre operativsystemer. 

Forventer at det er touchmobil, med mindre de har en jobb der de må ha en mobil som tåler masse. For eksempel hadde snekkeren min tastemobil type "uknuselig" mobil på jobb. Men da forventer jeg at du har en privattelefon med touch hjemme. 

Forventer at den har et OK kamera. Det trenger ikke å være supert kamera, men ikke dårlig kamera. Jeg ga den "gamle" (får velge fri mobil av jobben med jevne mellomrom) til faren min fordi kameraet hans var for dårlig og vi så jo nesten ikke hva han hadde tatt bilde av en gang.

Alder, modell etc betyr ikke så mye, bare den funker og ikke er så gammel at OSet ikke kan oppdateres lenger. Og er det en skikkelig mobil (altså ikke iphone), så kan du bare kjøpe ekstra lagringsplass og putte i hvis man har lite lagring. 

Ser ned på faktisk. Det sier mye om deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (1 time siden):

Hos meg er det bare å trykke på «mer lagringsplass» og så får jeg det. Enklere blir det ikke. Slipper til og med et unødvendig minnekort :)

Hvis du ikke vet forskjell mellom lagring på enhet og lagring i sky, så forstår jeg hvorfor du har valgt mobilen du har valgt. Noen av oss er faktisk ute i sola og naturen, og utenfor wifi-dekning av og til. Kan anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvis du ikke vet forskjell mellom lagring på enhet og lagring i sky, så forstår jeg hvorfor du har valgt mobilen du har valgt. Noen av oss er faktisk ute i sola og naturen, og utenfor wifi-dekning av og til. Kan anbefales.

Jeg vet forskjellen. Men jeg vet og forskjellen på de tekniske forskjellen og reelle behov.

Det er ytterst få som i 2022 trenger tilgang til masse lagringskapasitet lokalt. Det er mange som TROR de trenger det - men de gjør egentlig ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er over 30 og har aldri fulgt med på andres mobil, eller tenkt at de er "fattige" om de ikke har iPhone. Tvert imot tenker jeg de er fornuftige om de velger noe rimeligere og har telefonen i åresvis. Min forrige varte 4 år, syns det var for lite. Men nå er jeg imot forbrukersamfunnet hvor man skal kjøpe, kjøpe og kjøpe.

Tror du bør gå litt inn i deg selv og spørre deg selv hvorfor du har denne holdningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (5 timer siden):

Fysiske knapper er så 1900 tallet… har du ikke kommet deg videre enda?

iPhone har fysiske knapper på sidene. 

Anonymkode: f5087...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper meg ny telefon så sjeldent som mulig og venter til jeg virkelig må. Og når jeg først gjør det, går jeg alltid for nyeste modell. Det skyldes rett og slett at jeg ønsker at den skal vare lengst mulig. Kjøper man en eldre modell risikerer man at den tilslutt ikke får oppdateringer, noe som er viktig i forhold til blant annet sikkerhet. 

Jeg kjøpte meg Iphone 13 når den kom i høst, og da hadde jeg hatt min forrige mobil siden 2017, så den holdt i 4 år. De fleste telefoner varer ikke så lenge i dag dessverre.. 

Tror ingen tenkte over at jeg gikk med en iPhone 8 i fjor. 

Endret av Lacuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

iPhone har fysiske knapper på sidene. 

Anonymkode: f5087...439

Joda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...