lillesky Skrevet 23. oktober 2005 #1 Skrevet 23. oktober 2005 Jeg har vært så dum og sendt avgårde en veske, uten å få forskuddsbetalt. Jeg stolte på denne personen siden jeg kjente henne litt. Nå har det gått flere måneder uten at jeg har fått betalt. Jeg har sendt denne personen flere mailer, og i begynnelsen sa Hun at "nå skal jeg betale! skal til og med betale litt ekstra som plaster på såret siden det har gått så lang tid". Dette lovte personen lenge, men så hørte jeg ikke mer fra henne. Hun svarer ikke på meldingene jeg har sendt. Det er ikke snakk om så altfor mange pengene, men en avtale er en avtale. Og penger er ikke noe som vokser på trær, iallefall ikke her hos meg. Jeg vil ikke ha tilbake veska heller, for det første er den spesiallagd, og for det andre så har hun tatt den i bruk! Noen som har gode tips å komme med? Noen som har opplevde det samme?
Gjest vimse Skrevet 23. oktober 2005 #2 Skrevet 23. oktober 2005 har dere ikke noen felles kjente eller noe som kan hjelpe deg å riste henne i ørene litte grann?
lillesky Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2005 Nei, vi har ingen felles bekjente. Men mulig jeg setter meg i bilen og kjører to timer for å riste henne i ørene selv.
Gjest Lilleulv Skrevet 23. oktober 2005 #4 Skrevet 23. oktober 2005 jeg kjenner en som heter Tor-Peder
Mrs. K Skrevet 23. oktober 2005 #5 Skrevet 23. oktober 2005 Har du spesiallagd en veske til en som til og med bruker den, og så betaler hun ikke? Fy flate! Noen vet å ta seg til rette.
lillesky Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2005 jeg kjenner en som heter Tor-Peder ← Er han torpedo? Har du spesiallagd en veske til en som til og med bruker den, og så betaler hun ikke? Fy flate! Noen vet å ta seg til rette. ← Jepp! Har sett bilde av henne og veska. Strikket og tovet en veske, med farger tilpasset henne. Synes det er litt trist at man ikke kan stole på folk ja...
Gjest Bellatrix Skrevet 23. oktober 2005 #7 Skrevet 23. oktober 2005 Nei, vi har ingen felles bekjente. Men mulig jeg setter meg i bilen og kjører to timer for å riste henne i ørene selv. ← Gjør det.
lillesky Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter #9 Skrevet 23. oktober 2005 Har adressen til foreldrene hennes iallefall.
Gjest Bellatrix Skrevet 23. oktober 2005 #10 Skrevet 23. oktober 2005 Kontakt dem. Når de får vite det tenker jeg hun får fart på sakene.
lillesky Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter #11 Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Kontakt dem. Når de får vite det tenker jeg hun får fart på sakene. ← Ja. Jeg tror de fleste foreldrene hadde syntes det var kjipt å få høre noe sånt. Jeg har ikke problemer med å gjøre sånt heller, gjorde det med en bruker på Qxl en gang, fordi han brukte mamman sitt navn på Qxl-kontoen. Jeg ønsker råd og tips om denne saken, og syntes den med foreldre var ganske god. Endret 23. oktober 2005 av Newt
Gjest gjest1 Skrevet 23. oktober 2005 #12 Skrevet 23. oktober 2005 Vel, om du plutselig dukker opp på dørstokken hennes er det litt verre å vri seg unna betalingen.....
Gjest Violetta Skrevet 23. oktober 2005 #13 Skrevet 23. oktober 2005 Hvrdan solgte du den? Om den er solgt gjennom finn.no, qxl.no eller noe sånt er de sikkert interessert i å vite hvem det var.
lillesky Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter #14 Skrevet 23. oktober 2005 Hvrdan solgte du den? Om den er solgt gjennom finn.no, qxl.no eller noe sånt er de sikkert interessert i å vite hvem det var. ← Som overskriften sier, så var det privat.
Gjest Violetta Skrevet 23. oktober 2005 #15 Skrevet 23. oktober 2005 Som overskriften sier, så var det privat. ← Ok, sånn er det å være medlem i Korttidsminneforeningen og ha lest et par svar etter overskriften...
Grace Skrevet 23. oktober 2005 #16 Skrevet 23. oktober 2005 Syns det er ganske råttent å ikke gjøre opp for seg. Sånne folk liker jeg ikke... Syns både tipset med å ta det med foreldrene og det med Tor-Peder var gode ideer! Blir jo fort et spørsmål om det er verdt å kjøre 4 timer i bil og betale bensin for å prøve å få penger for vesken. Da går vel kanskje vinningen opp i spinningen?!!? Håper det ordner seg hvertfall, og at denne personen tar til vettet. For oss andre er jo det å gjøre opp for seg vanlig folkeskikk, synd det ikke er sånn for alle..
lillesky Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter #17 Skrevet 23. oktober 2005 Ok, sånn er det å være medlem i Korttidsminneforeningen og ha lest et par svar etter overskriften... ← Helt ok, Violetta! Sånt skjer med oss alle! Bare erter litt jeg. For oss andre er jo det å gjøre opp for seg vanlig folkeskikk, synd det ikke er sånn for alle.. ← Jepp. Jeg skjønner ikke hvordan folk kan være sånn. Men jeg blir iallefall ikke lurt igjen. Det er synd at noen få skal ødelegge for mange.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2005 #18 Skrevet 23. oktober 2005 Bare til en annen gang - det kan være lurt å sende ting i oppkrav så mottaker betaler før h*n får hentet ut varen. De fleste er jo ærlige, men man kommer alltids borti noen som ikke er det, og folk som ikke får surret seg til å betale når de ikke "må"...
Hilde Skrevet 23. oktober 2005 #19 Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Tråden er ryddet. I henhold til våre regler er ryktespredning og identifisering av brukere ikke tillatt. Newt-moderator Endret 23. oktober 2005 av Newt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå