AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #1 Skrevet 6. februar 2022 Åssen kom dere gjennom de første ukene? Jeg syns det er utrolig vanskelig psykisk, går nesten bare å venter på at det skal skje igjen. Og er det mange av dere som har opplevd ma flere ganger på rad? Jeg er så ufattelig redd.. Anonymkode: 82abe...8df
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2 Skrevet 6. februar 2022 2 SA og en MA før det gikk bra. Ukene snegler seg avgårde, særlig de første. Det er ikke noe alternativ å ikke komme seg gjennom, så man må bare prøve å fylle tiden med noe, så er man «plutselig» i mål! Lykke til! Anonymkode: 5970a...8c0
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 Jeg mistet i uke 12 (SA, men hadde jeg tilfeldigvis vært på ultralyd uka før hadde det nok blitt klassifisert som MA) første gangen jeg var gravid. Når jeg ble gravid igjen så var det først og fremst vanskelig å ta inn over seg, jeg klarte ikke helt tro det skulle gå bra denne gangen heller. Men hadde en super jordmor som var flink til å trygge meg, henviste til tidlig ultralyd og slikt. Og som var veldig tydelig på at det mest sannsynlig bare var uflaks, og det beste jeg kunne gjøre nå var å leve så normalt som mulig. Har egentlig ingen gode råd annet enn at det er greit å ikke gruble så mye på graviditeten før du kommer litt lengre. Og at det faktisk er mye større sjanse for at det går bra enn dårlig, og at den sjansen øker for hver dag som går. Jeg har vært gravid to ganger etter at jeg mistet, og begge gangene gikk det bra. Anonymkode: 0e054...322
Lilletrille79 Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 Jeg hadde en SA i uke 8 og er gravid igjen i uke 11+4 nå. Det har vært tøft, men jeg har tenkt at jeg kommer til å miste hele tiden. Tør ikke håpe for mye. Det var lettere etter uke 8 for da følte jeg at jeg hadde kommet litt lengre enn sist😅gleder meg bare til å komme til uke 14-15. Er veldig redd for MA.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #5 Skrevet 6. februar 2022 Er i uke 23 etter 4 SA/MA og jeg synes ikke det blir noe bedre. Heldigvis over halvveis nå... Anonymkode: 68cd5...88d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå