AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #1 Skrevet 6. februar 2022 Vi har kjøpt nytt hus og det er et dukkehus på tomten. Vi har to gutter med klassiske gutteinteresser. De liker ikke dukker eller lekekjøkken, så jeg lurer litt på hva vi skal finne på. Har lyst til å pusse det opp så de kan leke der, men hva da? nNoen som har gjort dette? Tips? Anonymkode: 50f6a...ce0
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2 Skrevet 6. februar 2022 Hva da dukkehus? Lekehus kanskje? Hvor gamle er barna? Kan jo være at de skifter interesse. Hvor stort er lekehuset? Går det for eksempel å sove der inne på sommeren? Går det å bygge om til å inneholde sklie eller gjøre det til en brannstasjon? Eller kanskje bygge om som et skip? Anonymkode: 57b89...af5 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 Hva er de interessert i? Min gutt på 4 hadde digget "snekkerbod" med arbeidsbenk og verktøy eller dinolandskap for å leke med dinosaurer i. Anonymkode: c250e...2f5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 Kunne noe slikt vært en ting for dem? Er noe ala et kjøkken, bare ikke er «kjøkken» 😅 https://www.babyshop.no/alex-verktøybenk/p/425604?country_override=NO&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=p-shopping-no-css-high-new&gclid=Cj0KCQiAgP6PBhDmARIsAPWMq6lL31v8ct2viXlJMmPj3sK1rm8JzKXMuMVllDKIaSSeG9oeeYHWpsYaApHZEALw_wcB Anonymkode: a577d...a23
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #5 Skrevet 6. februar 2022 Alle barn liker vel å ha en hytte🤩 Kan leke med hva som helst i det. Anonymkode: 33f2f...4df 8
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #6 Skrevet 6. februar 2022 Lekehus er vel i utgangspunktet en nøytral base som byr på all mulig slags lek. Ville hørt med barna hva de ønsker seg selv og kanskje tatt de med i utformingen. Hvis den er utformet som et dukkehus av forrige eier kan jo litt maling gi en verden av mye muligheter. Anonymkode: 2c09a...a50 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #7 Skrevet 6. februar 2022 Har aldri hørt ordet lekehus før, men vi kan godt kalle det det. Det er for tiden lys rosa og innredet med kjøkken, men det går jo an å endre på. Likte godt forslaget om verktøybenk! Ellers er de interessert i biler, dinosaurer, planeter, Paw patrol, farlige dyr etc. de er 3 og 5 år. ts Anonymkode: 50f6a...ce0
minister-mio Skrevet 6. februar 2022 #8 Skrevet 6. februar 2022 Hvis de ikke liker dukker kan de jo bare leke med det de liker i dukkehuset? I datteren min sitt dukkehus bor chase og små bamser
GammelKaktus Skrevet 6. februar 2022 #9 Skrevet 6. februar 2022 En venninne av meg lagde et skikkelig lekehus med verktøy og hemmelige hjemmesteder til alle skattene. De fikk velge farger og innredning selv.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #10 Skrevet 6. februar 2022 minister-mio skrev (6 minutter siden): Hvis de ikke liker dukker kan de jo bare leke med det de liker i dukkehuset? I datteren min sitt dukkehus bor chase og små bamser Jada, men det står allerede et lekekjøkken der, alt er malt knall rosa, med blondegardiner etc. Hadde vært gøy å pusse det litt opp til å følge deres interesser. ts Anonymkode: 50f6a...ce0
GammelKaktus Skrevet 6. februar 2022 #11 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jada, men det står allerede et lekekjøkken der, alt er malt knall rosa, med blondegardiner etc. Hadde vært gøy å pusse det litt opp til å følge deres interesser. ts Anonymkode: 50f6a...ce0 Er jo bare å fjerne det som er å lage det til deres interesser. De synes sikkert det er gøy å være med å male og. 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #12 Skrevet 6. februar 2022 Ordet du leter etter er vel dokkestue. Det er et lite hus ute, som man kan gå inn i selv. Et dokkehus er lite, passe til dokker/figurer, og man har det inne. Anonymkode: 6464e...4ad
Forundret.. Skrevet 6. februar 2022 #13 Skrevet 6. februar 2022 Mal det opp til brannstasjon eller noe sånt. Evt laboratorie..? Jeg ville sjekket ut paw patrol eller pysj heltene for ideer.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #14 Skrevet 6. februar 2022 Forundret.. skrev (2 minutter siden): Mal det opp til brannstasjon eller noe sånt. Evt laboratorie..? Jeg ville sjekket ut paw patrol eller pysj heltene for ideer. Oh! Brannstasjon hadde fallet i smak! Takk for tips! ts Anonymkode: 50f6a...ce0 1
Heln Skrevet 6. februar 2022 #15 Skrevet 6. februar 2022 Vi skal bruke vårt til kaninhus når barna blir litt eldre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå