Emilie88 Skrevet 6. februar 2022 #1 Skrevet 6. februar 2022 Kjenner jeg irriterer meg veldig over dette i etterkant. Skjedd to ganger. Kan forstå at det gjerne skjer en gang, at en kanskje kan være nervøs for å møte nye mennesker, men to ganger?? Følte meg som en idiot. Greit nok hun er spesiell på sitt vis. men hun som inviterte. Satt igjen med en rar følelse. Så vet jeg jo heller ikke hvordan hun er mot andre. Så kan ikke dømme helt heller... Blir for dumt å sende melding, "hei hyggelig på kafe. 🙂 Men hvorfor gikk du etter en halvtime? "
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2 Skrevet 6. februar 2022 Det var ikke nok med en tråd om dette? Kanskje hun er autist og tenker at det å ta en kopp kaffe betyr nettopp det, å ta en kopp kaffe og deretter avslutte. Anonymkode: 4da0f...c79 6
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 Hvem snakker du om? En date eller en venninne eller? Anonymkode: a07f1...7fe 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 Jeg får vondt i hode av slike titler! Anonymkode: 0f460...f90 7
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. februar 2022 #5 Skrevet 6. februar 2022 Kanskje hun hadde en avtale?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #6 Skrevet 6. februar 2022 Lirte også på om det var en date eller en venninne. Tenker i alle tilfeller at det kan dreie seg om f.eks sosial angst, eller kanskje autisme som nevnt over her. Går nok helt fint an å spørre! Anonymkode: 432b5...c42
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #7 Skrevet 6. februar 2022 Har du møtt vedkommende ellers og? Anonymkode: d453b...96a
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #8 Skrevet 6. februar 2022 Sa du at du hadde håpet dere kunne være litt lenger? Måtte jo nesten ha avklart forventningene der og da når hun sa hun skulle gå... Anonymkode: 5bd94...b54
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #9 Skrevet 6. februar 2022 Eventuelt bare invitere en gang til og si at du håper dere får litt mer tid denne gangen. Anonymkode: 5bd94...b54
Gjest AprilRyan Skrevet 6. februar 2022 #10 Skrevet 6. februar 2022 Hm, men hvorfor er det galt å gå etter en halvtime? Og hvorfor skal man sitte så lenge? Greit nok om skravla gikk og stemningen var god, men hvis det var litt klein stemning og ingen av dere visste helt hva dere skulle si så skjønner jeg at hun gikk. Nå vet jeg ikke hva som var avtalt, men det er nok ikke alle som liker å sitte på kafé og drikke kaffe i timesvis.
NiceOrNothing Skrevet 6. februar 2022 #11 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det var ikke nok med en tråd om dette? Kanskje hun er autist og tenker at det å ta en kopp kaffe betyr nettopp det, å ta en kopp kaffe og deretter avslutte. Anonymkode: 4da0f...c79 Tenkte i akkurat samme banene 👆 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #12 Skrevet 6. februar 2022 1 minutt siden, AprilRyan said: Hm, men hvorfor er det galt å gå etter en halvtime? Og hvorfor skal man sitte så lenge? Greit nok om skravla gikk og stemningen var god, men hvis det var litt klein stemning og ingen av dere visste helt hva dere skulle si så skjønner jeg at hun gikk. Nå vet jeg ikke hva som var avtalt, men det er nok ikke alle som liker å sitte på kafé og drikke kaffe i timesvis. Men… det er jo rart å gå etter en halvtime! Spesielt hvis det er snakk om en venninne. Anonymkode: 432b5...c42 1
Gjest AprilRyan Skrevet 6. februar 2022 #13 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men… det er jo rart å gå etter en halvtime! Spesielt hvis det er snakk om en venninne. Anonymkode: 432b5...c42 Det spørs hvordan stemningen var. Jeg kan forstå at noen synes det er ubehagelig å sitte i stillhet og klein stemning over lengre tid. Ikke alle som liker den type setting om de skal være sosial, men jeg vet ikke. Litt rart å invitere på kafé da. Kanskje ts burde spørre hvorfor hun gikk etter så kort tid.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #14 Skrevet 6. februar 2022 Kanskje en halv time er litt kort og rart, men jeg synes det er veldig merkelig å fjerndiagnostisere noen med autisme eller sosial angst bare fordi noen er ferdig med et møte etter 30 min. Det er ikke alt som er litt uvanlig eller rart som er tegn på en diagnose. Anonymkode: 8f284...a8f 5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #15 Skrevet 6. februar 2022 Jeg sitter aldri på cafè (med unntak av en gang i 2016), men det høres litt slitsomt ut å sitte et sånt sted langt inn i evigheten? 🤷♀️ Så kanskje «møtes på cafè» er lik «ta en rask kaffe» for venninnen din? 🤷♀️ Når mine venninner og jeg møtes for å skravle over litt tid så treffes vi på restaurant og bestiller en liten rett til drikken. Så kanskje venninnen din rett og slett ikke hadde satt av tid til noe mer enn en kaffekopp? 🤷♀️ Anonymkode: 05656...433 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #16 Skrevet 6. februar 2022 Man skal jo ikke sitte og oppta bordene unødvendig lenge. En halvtime på kun en kopp kaffe er da lenge nok i massevis. Anonymkode: d8eb3...06d 2
Emilie88 Skrevet 6. februar 2022 Forfatter #17 Skrevet 6. februar 2022 Her var det jaggu mange som var enig om at en kaffe på 30 minutter er nok. Joda, det er jo det! Men når hun verken kan ta følge hjem bor rett i nærheten. Eller dra å kikke litt, så sitter man igjen med følelsen av, hmm va er dette? Hun har en diagnose jo! Det vet jeg. Men det er ikke relevant. Jeg fikk følelsen av at hun ikke var interessert eller kun ønsket å få det gjort. Som sagt, kjenner henne egentlig ikke noe særlig. Det var jo meningen å bli kjent. Ikke vil hun ha besøk heller. Skylder på at leiligheten er liten. Spesielt? Ja. Når man gjør seg klar for å dra avgårde, og så blir det så knapt. Ingen andre jeg har opplevd dette med før. 1
Emilie88 Skrevet 6. februar 2022 Forfatter #18 Skrevet 6. februar 2022 Emilie88 skrev (Akkurat nå): Her var det jaggu mange som var enig om at en kaffe på 30 minutter er nok. Joda, det er jo det! Men når hun verken kan ta følge hjem bor rett i nærheten. Eller dra å kikke litt, så sitter man igjen med følelsen av, hmm va er dette? Hun har en diagnose jo! Det vet jeg. Men det er ikke relevant. Jeg fikk følelsen av at hun ikke var interessert eller kun ønsket å få det gjort. Som sagt, kjenner henne egentlig ikke noe særlig. Det var jo meningen å bli kjent. Ikke vil hun ha besøk heller. Skylder på at leiligheten er liten. Spesielt? Ja. Når man gjør seg klar for å dra avgårde, og så blir det så knapt. Ingen andre jeg har opplevd dette med før. Ts
Kiwipie Skrevet 6. februar 2022 #19 Skrevet 6. februar 2022 Jeg hadde ikke orket å dra inn til byen på cafetur om jeg viste at det kun kom til å bli 30 minutt. Det er faktisk ikke lenge. 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #20 Skrevet 6. februar 2022 Athena79 skrev (6 timer siden): Kanskje hun hadde en avtale? da kunne hun vel ha nevnt noe om dette på forhånd? Anonymkode: cafd1...ded
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå