AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #1 Skrevet 6. februar 2022 Hei. Jeg og eksen slo opp for noen uker siden, det var han som valgte å ende dette. Ingen av oss var egentlig særlig respektfulle mot hverandre og jeg innså etter bruddet at jeg måtte oppsøke hjelp med å bedre selvfølelsen min - for det var vel egentlig der det meste kolliderte, at han prøvde kontinuerlig å gi anerkjennelse og bekreftelse men at jeg ikke var mottakelig for dette grunnet lav selvfølelse. uansett, vi har vært med hverandre 2 ganger etter bruddet og er nå i gang med en prosess der vi prøver å finne tilbake til hverandre. Jeg synes det er vanskelig fordi jeg på en måte ikke har kontroll over situasjonen, er naturligvis redd for å bli såret på nytt eller at det skal skjære seg - at feks jeg går åpent inn, men at han som ikke er et naturlig følelses menneske som uttrykker dette godt kanskje holder litt igjen for å undergrave følelsene. dette var jo kort fortalt. Men lurer litt på om noen har erfaring med dette? Hva slags mindset bør man egentlig ha? For jeg brister litt mellom å skulle gå 100% åpent inn for det og ta risikoen - og med det å fortelle meg selv at det er slutt og at det må gå rolig frem. Anonymkode: 13021...c78
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2 Skrevet 6. februar 2022 Forholdet deres vil ikke fungere før problemene som endte det er tatt tak i og begge vil jobbe med det.. Anonymkode: a3fef...74f 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #3 Skrevet 7. februar 2022 Altså, skal et forhold fungere må man jo gå fullt inn fra starten, begge burde jo det, ellers vil det gå rett til helvete Anonymkode: 810fe...50f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå