Gå til innhold

mobil datt i sølepytt

Anbefalte innlegg

Gjest seroxata
Skrevet

Klarte den flotte prestasjon å miste tlf ut av jakka da jeg var ute på ridetur i dag, og den landet med et plask i den eneste store søledammen i mils områder..

Trodde den overlevde, men noen taster virket plusteslig ikke.

prøvde å slå den av, for så å slå den på igjen, og de første gangen kom den nesten på, men lyden var borte, og alt var låst. så forsvant alt.

og nå lyser den bare blått.

kan det overhodet fikses med tørk? gidder ikke reparere den, da er det billigere å få tak i en ny.. er en samsung, SGH-E330...

om ikke, noen som kan anbefale noen bra sider med tlf? billig! er nok i pengekrise nå, trengte virkelig ike dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan prøve å ta ut batteriet og la den tørke på et varmt sted over natta(f.eks. på baderomsgulvet) Har hørt at enkelte og har hatt flaks med å tørke mobilene i stekovnen, men har ikke anelse på hvilken temperatur(om du gjør det må du iallefall huske å ta ut batteriet)

Ikke prøv å slå den på mens den er fuktig, da kan du forårsake en kortslutning.

Skrevet

En venninne klarte å miste sin mobil i do... Hun tok den fra hverandre, ga den en overhaling med hårtørkeren sin og lot den så ligge i 2-3 dager. Etter det fungerte den greit nok, faktisk.

Catzy

Skrevet

Jeg mistet min i en bøtte med vann en gang. Tok den helt fra hverandre (det som gikk) og lot den ligge til tørk i en dag. Merket aldri noe galt med den etter det. Men man kan jo så klart ha uflaks også. At den er ødelagt.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Mobilen min har vært både i en sølepytt, i elva og i en bøtte med vaskevann, og den lever enda. Bare ta den fra hverandre og la den tørke noen dager, så får du forhåpentligvis liv i den igjen. :)

Skrevet

Ta det du kan fra hverandre og la det tørke... Så er det gode muligheter for at den vil virke igjen. Min mobitelefon ble oversvømt flere ganger, men virker nå fint etter en ukes "hvile"...

Skrevet

Pappa vasket sin i vaskemaskinen og etter litt tørking var den like god som ny :)

Gjest seroxata
Skrevet

takk for svar :) den ligger nå til tørk på tredje dagen, så prøver i morra :)

Skrevet
Pappa vasket sin i vaskemaskinen og etter litt tørking var den like god som ny :)

Hvilken type tlf var det? Sånn trenger jeg og...

Skrevet
Hvilken type tlf var det? Sånn trenger jeg og...

Det er en Nokia 6610i ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...