AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #1 Skrevet 6. februar 2022 Det et vanskelig å helt sette fingern på, vi har det veldig fint og koser oss, snakker sammen, men det er en ting som gjør at det stopper opp hos meg, på en måte. Når han sier slike ting så mangler jeg liksom ord, jeg blir bare stående dum og se på ham. Skal prøve å komme med eksempel. For eksempel så var vi ute og kjørte, og en dame tuta helt villt på meg og jeg klarte ikke å skjønne hvorfor, jeg tenkte til slutt at hun kanskje bare kom borti tuten for jeg skjønte ikke noe. Til det sa han "var sikkert noe du gjorde som du ikke var klar over". En annen gang snakka vi om ting og jeg sa at jeg ikke er så glad i å gå på fjellet pga bratte stier, da sa han at "du går nok bare for lite i terrenget " Hvis jeg snakker om en diskusjon med venner eller noe så er det alltid sånn at det er noe jeg burde/ikke burde sagt osv. Jeg blir så sliten.. kjenner noen seg igjen? Anonymkode: 75959...63f
NiceOrNothing Skrevet 6. februar 2022 #2 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det et vanskelig å helt sette fingern på, vi har det veldig fint og koser oss, snakker sammen, men det er en ting som gjør at det stopper opp hos meg, på en måte. Når han sier slike ting så mangler jeg liksom ord, jeg blir bare stående dum og se på ham. Skal prøve å komme med eksempel. For eksempel så var vi ute og kjørte, og en dame tuta helt villt på meg og jeg klarte ikke å skjønne hvorfor, jeg tenkte til slutt at hun kanskje bare kom borti tuten for jeg skjønte ikke noe. Til det sa han "var sikkert noe du gjorde som du ikke var klar over". En annen gang snakka vi om ting og jeg sa at jeg ikke er så glad i å gå på fjellet pga bratte stier, da sa han at "du går nok bare for lite i terrenget " Hvis jeg snakker om en diskusjon med venner eller noe så er det alltid sånn at det er noe jeg burde/ikke burde sagt osv. Jeg blir så sliten.. kjenner noen seg igjen? Anonymkode: 75959...63f Syns han høres ganske diplomatisk ut jeg 😅 forstår ikke helt hva du mener han sier feil . Høres jo bare ut som han er støttende / forståelsesfull . 24
garfunkel Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 Ehh det var da ikke noe galt med noe av det han sa??? Du er veldig sensitiv 17
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 NiceOrNothing skrev (Akkurat nå): Syns han høres ganske diplomatisk ut jeg 😅 forstår ikke helt hva du mener han sier feil . Høres jo bare ut som han er støttende / forståelsesfull . Ja, det er vanskelig, men mer sånn at det gjelder nesten alt, alt som går feil eller jeg har en dårlig dag eller noe, så er det alltid noe jeg selv har gjort.. Anonymkode: 75959...63f
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #5 Skrevet 6. februar 2022 Kanskje TS får inntrykk av at han ikke bare kan være enig med henne? At det alltid kommer et motsvar på en måte. Noen ganger vil man bare at kjæresten jatter med🤷♀️ Anonymkode: 1d733...6db 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #6 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje TS får inntrykk av at han ikke bare kan være enig med henne? At det alltid kommer et motsvar på en måte. Noen ganger vil man bare at kjæresten jatter med🤷♀️ Anonymkode: 1d733...6db Han er aldri enig med meg, det er alltid sånn at jeg burde gjort noe annerledes eller noe sånn Anonymkode: 75959...63f
NiceOrNothing Skrevet 6. februar 2022 #7 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det er vanskelig, men mer sånn at det gjelder nesten alt, alt som går feil eller jeg har en dårlig dag eller noe, så er det alltid noe jeg selv har gjort.. Anonymkode: 75959...63f Han høres ut som min far 😂 Har alltid en god grunn / forståelse for at folk /evnt jeg gjør som de /jeg gjør . Forstår at det kan bli irriterende 😅 1
lillevill Skrevet 6. februar 2022 #8 Skrevet 6. februar 2022 Du føler han aldri sier noe støttende til deg da? Feks det med hun dama som tuta, i stedet for å si at det var noe du gjorde uten å egentlig vite sikkert, kunne han ha prøvd å forstått det selv og være på ditt team. Tror det er det du savner, at han ikke spiller på ditt team men alltid har noe kritisk å si i stedet for å bygge deg opp. 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #9 Skrevet 6. februar 2022 Høres ut som min gamle sjef 😂 Anonymkode: faabd...50b 1
NiceOrNothing Skrevet 6. februar 2022 #10 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han er aldri enig med meg, det er alltid sånn at jeg burde gjort noe annerledes eller noe sånn Anonymkode: 75959...63f Nå skjønner jeg , han skjønner ikke deg , men de rundt . Han er konflikt -dempende da , egentlig . Men du blir irritert fordi han ikke tar ditt parti 2
lillevill Skrevet 6. februar 2022 #11 Skrevet 6. februar 2022 NiceOrNothing skrev (2 minutter siden): Han høres ut som min far 😂 Har alltid en god grunn / forståelse for at folk /evnt jeg gjør som de /jeg gjør . Forstår at det kan bli irriterende 😅 Å forstå hvorfor noen gjør noe er jo ikke det kjæresten hennes gjør. Han forstår ikke hva det er men går utifra at TS har gjort noe feil. Han er jo en tosk. 7
lillevill Skrevet 6. februar 2022 #12 Skrevet 6. februar 2022 NiceOrNothing skrev (Akkurat nå): Nå skjønner jeg , han skjønner ikke deg , men de rundt . Han er konflikt -dempende da , egentlig . Men du blir irritert fordi han ikke tar ditt parti Nei, han lager konflikt MED TS. Han er IKKE på team med henne. 5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #13 Skrevet 6. februar 2022 lillevill skrev (3 minutter siden): Du føler han aldri sier noe støttende til deg da? Feks det med hun dama som tuta, i stedet for å si at det var noe du gjorde uten å egentlig vite sikkert, kunne han ha prøvd å forstått det selv og være på ditt team. Tror det er det du savner, at han ikke spiller på ditt team men alltid har noe kritisk å si i stedet for å bygge deg opp. Nei, det er ikke støttende til meg liksom, det er alt fra små ting til større ting, vanskelig å forklare men måten han snakker på gjør meg bare låst. Anonymkode: 75959...63f
lillevill Skrevet 6. februar 2022 #14 Skrevet 6. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, det er ikke støttende til meg liksom, det er alt fra små ting til større ting, vanskelig å forklare men måten han snakker på gjør meg bare låst. Anonymkode: 75959...63f Vil du ha det sånn da? Eller hvordan vil du ha det i et forhold? Hvordan tror du han vil ha det? Du har funnet deg en kritiserende og ganske negativ mann. Og jeg tror at noen menn trenger visse type partner som sier ifra og er like "skarp" tilbake, og setter grenser. Går og utifra at han her liker at andre oppfører seg på samme måte mot han, så om det ikke er naturlig for deg å kritisere andre, så har dere kanskje forskjellig behov i et forhold. Endret 6. februar 2022 av lillevill 2
NiceOrNothing Skrevet 6. februar 2022 #15 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, det er ikke støttende til meg liksom, det er alt fra små ting til større ting, vanskelig å forklare men måten han snakker på gjør meg bare låst. Anonymkode: 75959...63f Du føler det kanskje litt som en skjult kritikk. At han aldri forstår din side av saken , men forstår ihjel og forklarer motparten / utfordringen ? Han er litt bedreviter kanskje ?
MizzVic Skrevet 6. februar 2022 #16 Skrevet 6. februar 2022 Så når du sier du er redd for bakker, vil du høre "ja det skjønner jeg godt" Når du ble tuta på, så ville du høre at det var hun som tuta det var noe galt med. Syns faktisk kjæresten din virker veldig tolmodig 😛
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #17 Skrevet 6. februar 2022 Han er nok bare av typen som alltid skal finne en løsning eller en middelvei. Du kan bare gi beskjed til han at du noen ganger bare trenger å ventilere litt om ting, og at han ikke trenger å ordne opp. Jeg skjønner det skal være litt irriterende om det ALLTID er sånn at han skal forsvare alle du klager på eller kritiserer. Som med bilen som tuta kan du bare si "Jada, sikkert, men det var irriterende. Jeg trenger ikke at du roer meg ned på det" eller lignende. Anonymkode: ec8c8...4c5 2
NiceOrNothing Skrevet 6. februar 2022 #18 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja, det er vanskelig, men mer sånn at det gjelder nesten alt, alt som går feil eller jeg har en dårlig dag eller noe, så er det alltid noe jeg selv har gjort.. Anonymkode: 75959...63f Han er lite støttende med andre ord . 1
lillevill Skrevet 6. februar 2022 #19 Skrevet 6. februar 2022 MizzVic skrev (3 minutter siden): Så når du sier du er redd for bakker, vil du høre "ja det skjønner jeg godt" Når du ble tuta på, så ville du høre at det var hun som tuta det var noe galt med. Syns faktisk kjæresten din virker veldig tolmodig 😛 Jeg forstår meg ikke på folk som vil normalisere det å være lite støttende ovenfor en kjæreste. Kanskje er du selv slik i forholdet ditt? Det er ikke slik jeg orket å ha det i mitt forhold, ihvertfall. 4
MizzVic Skrevet 6. februar 2022 #20 Skrevet 6. februar 2022 lillevill skrev (Akkurat nå): Jeg forstår meg ikke på folk som vil normalisere det å være lite støttende ovenfor en kjæreste. Kanskje er du selv slik i forholdet ditt? Det er ikke slik jeg orket å ha det i mitt forhold, ihvertfall. Kjæresten har jo rett. Liker du ikke bakker, er det fordi du ikke går nok i terreng. Jeg har det ikke slik, voksne folk skjønner jo det. Hadde ikke forventet slik dill og dull heller. "Jeg går lite i terreng, så stresser litt steder det er bratt", er en mer normal ting å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå