Gå til innhold

Apple watch - Verdt det?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har bare hatt iPhone de siste ti årene, men jeg har aldri hatt en Apple watch. Er klokken verdt pengene? 

Kan man svømme med Apple watch?

Anonymkode: d4436...437

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kan man svømme med Apple watch?

Anonymkode: d4436...437

Ja.

Om det er verdt det eller ikke avhenger veldig fra person til person. Jeg klarer ikke å gå uten lenger (og jeg er ikke et klokkemenneske til vanlig), mens søsteren min bruker knapt nok sin.

Anonymkode: a84da...2b5

Skrevet

Ja, jeg er veldig glad i min.

Anonymkode: 35df1...858

Skrevet

Det som er kjedelig med den, er at den må lades så ofte.

Anonymkode: 02faa...b23

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker min lite, synes den er for stor og klumpete. 

Anonymkode: 9546c...761

Skrevet

Jeg hadde fitbit og var veldig fornøyd med det. Når den ble ødelagt kjøpte jeg Apple Watch. Apple Watch er hakket mere motiverende med månedlige mål ol, men ulempen er at den må lades hver dag

Skrevet

Jeg klarte aldri helt å venne meg til den, og slet med å finne et bruksområde. Nå skal det sies at jeg har null interesse for sånne treningsgreier da, så er du opptatt av å måle puls og kalorier får du sikkert noe ut av det. 

Anonymkode: ce236...65c

Skrevet

Å ha en klokke (eller mobil for den saks skyld) som må lades hver dag er totaaaaaalt uaktuelt for min del.

Skrevet

Min mann hadde Apple watch, men siden den måtte lades hver dag gadd han ikke bruke den. Han byttet til garmin og er veldig fornøyd. 

Anonymkode: 9422b...44a

Skrevet

Glemte å ta den på her en dag og dagen ble litt mer tungvint. Så for min del setter jeg veldig pris på den :)

Skrevet

Jeg er mye mer fornøyd med fitbit. 

Anonymkode: 5a4c8...4bf

Skrevet

Jeg gav bort min og har ikke angret, det eneste jeg syns var greit med den var gleden hos den som fikk den.. og jeg et et "applemenneske" med mac, pad, appletv... og jeg er storfornøyd med alt bortsett fra klokka 😎

Skrevet
Carrot skrev (2 minutter siden):

Jeg gav bort min og har ikke angret, det eneste jeg syns var greit med den var gleden hos den som fikk den.. og jeg et et "applemenneske" med mac, pad, appletv... og jeg er storfornøyd med alt bortsett fra klokka 😎

Enig med deg. Jeg sverger til Apple, men er mer fornøyd med FitBiten min en Apple Watch. Den ble kort og greit to much for mitt bruk. FitBiten har alle de funksjonene jeg trenger og koster mye mindre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...