Gå til innhold

Overnatte her for å spille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har en kompis som får bare spille ps4 i 1 time hver dag. Han har overnattet en del her. Da spiller guttene en del. I går spurte jeg gutten min om hvorfor han aldri overnatter hos kompisen. Der får vi ikke spille sier han. Er det ikke rart at han ikke får spille hjemme, men ingen grenser på dette når han overnatte hos andre?

Må si at disse guttene er aktive og trener mye, så mye spilling er det ikke uansett. Litt mer om vinteren enn sommeren da 

Anonymkode: 1c9fa...988

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er da helt vanlig? Jeg setter da ikke grenser og lager regler for barnet mitt hjemme hos andre når det gjelder slikt? 

Anonymkode: 11ea5...4c0

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, det er da helt vanlig? Jeg setter da ikke grenser og lager regler for barnet mitt hjemme hos andre når det gjelder slikt? 

Men er det ikke litt dumt at de ikke strekker reglene litt sånn at kompiser vil overnatte hos han også?

• Liker 1
Skrevet

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Enig, man setter ikke regler for hva barnet kan gjøre hos andre. Jeg ville synes det var veldig rart hvis foreldre som var strengere enn oss fortalte oss hva vi kan eller ikke kan tillate barna å gjøre når de er i vårt hus.

Ellers tenker jeg at det kan være mange grunner til at de er såpass strenge med skjermtid hos seg. Det er ikke alle barn som fungerer så bra med for mye spilling eller skjermtid. Det er uansett ikke uvanlig at barn "shopper" tilholdssted etter hvilke regler familien har. Det var vanlig da vi var små også. Plutselig er det noe annet som er viktig og da går man over til å være mest hos andre i stedet. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men er det ikke litt dumt at de ikke strekker reglene litt sånn at kompiser vil overnatte hos han også?

Jo veldig rart

Anonymkode: 2a582...2a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...