AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #1 Skrevet 6. februar 2022 Nå mister jeg sikkert.. i går kveld da jeg sto på badet kjente jeg det rant ut av meg, trodde jeg blødde. Trusa var kliss våt og det rant litt nedover låret mitt og.. tørket med papir å det var lett slimet men luktfritt og litt lyserosa .. idag har jeg hatt litt småmurringer som kjennes ut som de er i livmoren. Midt i magen der nede.. hva kan dette «vannet» ha vært ? Jeg ser for meg at det er fostervann.. at løpet er kjørt.. skjønner ikke det. Aldri opplevd dette før. Noen som har lik erfaring eller vet hva slikt kan skyldes ? Anonymkode: 20d5e...89f
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2 Skrevet 6. februar 2022 Fostervann i uke 5 er så lite at du ikke ville blitt våt noen plass. Du er jo akkurat blitt gravid. Må ha vært utflod. Anonymkode: 40741...54f 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 Slimhinnene blør lett når man er gravid. Det kan komme rosa utflod flere ganger uten at det er noe fare. Hvis du er engstelig og tenker mye på dette, så kan du få tidlig ultralyd hos legen i uke 6, som er bare noen dager til for deg nå. Du får sett at hjertet slår, kanskje det roer deg litt. Er mye som skjer i kroppen når man går gravid. Anonymkode: 30f2f...60b
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Slimhinnene blør lett når man er gravid. Det kan komme rosa utflod flere ganger uten at det er noe fare. Hvis du er engstelig og tenker mye på dette, så kan du få tidlig ultralyd hos legen i uke 6, som er bare noen dager til for deg nå. Du får sett at hjertet slår, kanskje det roer deg litt. Er mye som skjer i kroppen når man går gravid. Anonymkode: 30f2f...60b Er tidlig ultralyd noe man kan få ved bekymring? Eller må man bestille privat? Anonymkode: 33c6e...8c9
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #5 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er tidlig ultralyd noe man kan få ved bekymring? Eller må man bestille privat? Anonymkode: 33c6e...8c9 Du kan gjøre det hos fastlegen din om de har utstyr. Eller privat, men det koster litt. Du får det tilbudet for å konstatere graviditeten, og får en samtale om svangerskapet samtidig. Anonymkode: 30f2f...60b
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #6 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan gjøre det hos fastlegen din om de har utstyr. Eller privat, men det koster litt. Du får det tilbudet for å konstatere graviditeten, og får en samtale om svangerskapet samtidig. Anonymkode: 30f2f...60b Ps.Må ikke være pga bekymring, jeg gjorde det i uke 6 for å få graviditeten bekreftet. Anonymkode: 30f2f...60b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå