Catbert Skrevet 6. februar 2022 #1 Skrevet 6. februar 2022 (endret) Noen som kan anbefale noen behandlinger eller hudpleieprodukter? Endret 6. februar 2022 av marykay
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2 Skrevet 6. februar 2022 marykay skrev (1 time siden): Noen som kan anbefale noen behandlinger eller hudpleieprodukter? Microneedling! Jeg er 32 år Har fått utrolig store resultater. alle fine linjer er borte huden er fastere alle pigment gmentflekker er borte tykkere øyenbryn og null porer 😄 har skikkelig dukkehud nå. Annbefaler mot linjer på halsen også! Helt borte vekk. Anonymkode: f5d74...c6d
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Microneedling! Jeg er 32 år Har fått utrolig store resultater. alle fine linjer er borte huden er fastere alle pigment gmentflekker er borte tykkere øyenbryn og null porer 😄 har skikkelig dukkehud nå. Annbefaler mot linjer på halsen også! Helt borte vekk. Anonymkode: f5d74...c6d Hvor mange behandlinger tok du?😊 Vet du også lenge den på nåla de brukte? Anonymkode: b4633...94c 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 Glad i dermapen, det fungerer faktisk. Eventuelt CO2-laser. For hudpleie hjemme, bruk retinol. Anonymkode: 27b30...2b1
jabx Skrevet 6. februar 2022 #5 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Microneedling! Jeg er 32 år Har fått utrolig store resultater. alle fine linjer er borte huden er fastere alle pigment gmentflekker er borte tykkere øyenbryn og null porer 😄 har skikkelig dukkehud nå. Annbefaler mot linjer på halsen også! Helt borte vekk. Anonymkode: f5d74...c6d Er det dette som gjør at skinnet ser ut som det er strukket ut som på en pølse?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #7 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Microneedling! Jeg er 32 år Har fått utrolig store resultater. alle fine linjer er borte huden er fastere alle pigment gmentflekker er borte tykkere øyenbryn og null porer 😄 har skikkelig dukkehud nå. Annbefaler mot linjer på halsen også! Helt borte vekk. Anonymkode: f5d74...c6d Hjemme eller på salong? Og hvilken størrelse på nålene brukte du/hvor ofte osv? Anonymkode: 6c0b4...ea8
Djungelvrål Skrevet 6. februar 2022 #8 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Glad i dermapen, det fungerer faktisk. Eventuelt CO2-laser. For hudpleie hjemme, bruk retinol. Anonymkode: 27b30...2b1 Retinol hjelper på rynker og tekstur ikke sagging
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå