AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #1 Skrevet 6. februar 2022 Om hvem de var. Og vedkommende inviterer deg på lunch ol. Hadde du spilt med og tenkt at det sikkert demrer for deg etterhvert eller hadde du vært helt ærlig på at du ikke husket dem? Anonymkode: 71d67...087
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om hvem de var. Og vedkommende inviterer deg på lunch ol. Hadde du spilt med og tenkt at det sikkert demrer for deg etterhvert eller hadde du vært helt ærlig på at du ikke husket dem? Anonymkode: 71d67...087 Er dette en hypotetisk problemstilling eller har du opplevd det? Jeg hadde gitt beskjed på en hyggelig måte, feks skrive (antar de har sendt melding og ikke møtt opp på døra), at jeg i farta ikke husker i hvilken sammenheng vi møtte sist og om de kan hjelpe meg på veg der? Anonymkode: 97b68...416
GammelKaktus Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 Hadde jeg ikke husket de så hadde jeg jo ikke takket ja til lunsj heller, alle av betydning husker jeg jo. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er dette en hypotetisk problemstilling eller har du opplevd det? Jeg hadde gitt beskjed på en hyggelig måte, feks skrive (antar de har sendt melding og ikke møtt opp på døra), at jeg i farta ikke husker i hvilken sammenheng vi møtte sist og om de kan hjelpe meg på veg der? Anonymkode: 97b68...416 Kom til å tenke på det etter å ha sett en gammel episode av neste sommer 😂 Men la oss si at du er ute og helt tilfeldigvis møter på denne personen/personene som umiddelbart kjenner deg igjen og utbryter "Nei, hei Kari! Så koselig! Det var lenge siden etc....Vi må få til å møtes en dag!" Så det skjer ganske spontant og tilfeldig. Å møte opp på døra hjemme eller sende melding blir litt mer spesielt og creepy kanskje? Anonymkode: 71d67...087
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #5 Skrevet 6. februar 2022 Har møtt på noen jeg ikke husket selv, to stk fra flere år tilbake, ikke pga fyll eller noe, bare pga tid, etter å ha tenkt på det i ettertid husker jeg en av dem. Var ærlig og sa beklager jeg husker deg ikke. Nei ville ikke gått ut med de heller. Anonymkode: 4804a...c18
Gjest AprilRyan Skrevet 6. februar 2022 #6 Skrevet 6. februar 2022 Jeg ville nok spurt og gjerne unnskyldt meg for at jeg ikke husket helt hvor jeg hadde vedkommende fra, men det hadde nok vært litt ubehagelig. Allikevel bedre enn å spille med og late som. Jeg klarer ikke å gjøre sånt på en troverdig måte.
Sola de Skrevet 7. februar 2022 #7 Skrevet 7. februar 2022 Skjer ofte på hjemstedet mitt. Folk babler i vei til meg, spør om alt mulig rart. Sier jeg må hilse den og den. Jeg aner ikke hvem jeg har pratet med så vet ikke hvem jeg skal hilse fra
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #8 Skrevet 7. februar 2022 Ville spurt ja. Anonymkode: 07d68...18c
17.11 Skrevet 7. februar 2022 #9 Skrevet 7. februar 2022 Jeg hadde takket pent nei til lunsj og latet som ingenting. Kjenner jeg meg selv rett hadde jeg ikke vært det minste nysgjerrig på hvem dette var. Hadde det vært en person jeg ønsket å spise lunsj med, så hadde jeg nok husket det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå