Gå til innhold

Andre som føler deg kvelt av egen familie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter på 3 år, og et gravid i uke 25. Mannen maser og spør hvor klær er og diverse som han ikke finner.

Ungen på 3 roper på meg, ligger jeg på sofaen kan jeg plutselig få en i pad i ansiktet eller at hun setter seg på hodet mitt. Jeg reiser meg fort opp og blir helt sånn "???!", Jeg føler jeg HELT kvelt! En baby som sparker inne i magen, og mannen ønsker å ta på meg.

Jeg klarer det ikke? Alle 3 "roper" i hver sin ende. Jeg får helt klaustrofobi. 

Anonymkode: e6430...07e

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hvorfor er du på vei med nr 2?

• Liker 3
Skrevet
got2go skrev (Akkurat nå):

Så hvorfor er du på vei med nr 2?

Fordi jeg ønsker to barn.

Skrevet

Men da blir det jo for dumt å klage på at du føler deg kvelt av familien? Det er jo sånn det er å ha barn

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har en datter på 3 år, og et gravid i uke 25. Mannen maser og spør hvor klær er og diverse som han ikke finner.

Ungen på 3 roper på meg, ligger jeg på sofaen kan jeg plutselig få en i pad i ansiktet eller at hun setter seg på hodet mitt. Jeg reiser meg fort opp og blir helt sånn "???!", Jeg føler jeg HELT kvelt! En baby som sparker inne i magen, og mannen ønsker å ta på meg.

Alle blir overveldet i perioder, TS ❤️ Kanskje du kan kommunisere dette til mannen din, så han kan hjelpe deg på noe vis? 

Anonymkode: 8e6ee...fee

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Følern!!!!! 

Og disse dumme ikke gjennomtenkte spørsmålene fra mannen. "Hvor er…" DER DE SKAL LIGGE! SKOENE LIGGER I GARDEROBEN!!!!!!!!

fy faen så lei. 

Anonymkode: 9ffe7...d99

• Liker 5
Skrevet
got2go skrev (1 minutt siden):

Men da blir det jo for dumt å klage på at du føler deg kvelt av familien? Det er jo sånn det er å ha barn

Hva mener du? Har man ikke lov til å klage bare fordi man har valgt det selv? Ja, jeg ønsker to barn, og en mann. Men det betyr da ikke at folk ikke blir lei? Ja, du velger jobben din, men du blir da lei for det om!

• Liker 2
Skrevet

Høres helt normalt ut😊 småbarnslivet… drit i de som kritiserer, det er frustrerende, alt som gir glede er slitsomt og😊

Anonymkode: 258df...8e1

• Liker 1
Skrevet
got2go skrev (Akkurat nå):

Hvorfor gidder du? Oppriktig, hva er vitsen med å være slem med folk? ALLE blir overveldet av og til, og det er lov!

Kanskje du skal gå utfor døren å få deg litt frisk luft?

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva mener du? Har man ikke lov til å klage bare fordi man har valgt det selv? Ja, jeg ønsker to barn, og en mann. Men det betyr da ikke at folk ikke blir lei? Ja, du velger jobben din, men du blir da lei for det om!

Bare skjønner ikke at du kjører på, når du "føler deg kvelt av egen familie". Det er litt drastisk! Men du får jo takke deg selv. Lykke til!

Skrevet

Hvorfor gidder du? Oppriktig, hva er vitsen med å være slem med folk? ALLE blir overveldet av og til, og det er lov!

Kanskje du skal gå utfor døren å få deg litt frisk luft?

Er jeg slem? Seriøst? God bedring 😂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja..

Jeg har da barn bare 50%, og diagnose, adhd. Men når vi er sammen så vil han at vi skal sitte tett i tett. Føler jeg ikke får gjort noe, og huset flyter når han har vært her en uke. Bare jeg setter meg på do så roper han etter et par minutter. Han vil være tett på meg og noen kvelder får jeg ikke gått på do før jeg legger meg, evt må jeg diskutere lenge med han. Og om jeg skal koble av på Pcn så blir han lei seg av det, kjeder seg, osv. Holder på å pusse opp og må sitte med han og bare se på kaoset. Og sitter vi sammen tett i tett så er det ofte høye lyder på mobil / YouTube og evt vi MÅ se på noe sammen på YouTube. Blir selv veldig overveldet av intensiteten, lyder, kontakt osv. 🙈

Anonymkode: 3f19e...d0e

• Liker 1
Skrevet
got2go skrev (3 minutter siden):

Bare skjønner ikke at du kjører på, når du "føler deg kvelt av egen familie". Det er litt drastisk! Men du får jo takke deg selv. Lykke til!

Hva snakker du om? Skal man gå bare fordi man føler seg kvelt en dag? Hva er vits med svarene dine? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva snakker du om? Skal man gå bare fordi man føler seg kvelt en dag? Hva er vits med svarene dine? 

Hva er vitsen med å opprette denne tråden når det er selvvalgt?

Skrevet
got2go skrev (5 minutter siden):

Hva er vitsen med å opprette denne tråden når det er selvvalgt?

Masse i livet er selvvalgt, folk har lov å klage for det. Ikke gå inn her for å spy ut galle om du ikke har tips å komme med.

• Liker 3
Skrevet

Det er nok mye svangerskapshormoner som gjør at du føler litt ekstra på det.

Anonymkode: c420d...d0a

Skrevet

Masse i livet er selvvalgt, folk har lov å klage for det. Ikke gå inn her for å spy ut galle om du ikke har tips å komme med.

Spar meg. Jeg spyr ikke ut galle. Men når ts føler seg kvalt av si egen familie, hva skal vi gjøre da? Det må jo være lov å stille spørsmål.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja..

Jeg har da barn bare 50%, og diagnose, adhd. Men når vi er sammen så vil han at vi skal sitte tett i tett. Føler jeg ikke får gjort noe, og huset flyter når han har vært her en uke. Bare jeg setter meg på do så roper han etter et par minutter. Han vil være tett på meg og noen kvelder får jeg ikke gått på do før jeg legger meg, evt må jeg diskutere lenge med han. Og om jeg skal koble av på Pcn så blir han lei seg av det, kjeder seg, osv. Holder på å pusse opp og må sitte med han og bare se på kaoset. Og sitter vi sammen tett i tett så er det ofte høye lyder på mobil / YouTube og evt vi MÅ se på noe sammen på YouTube. Blir selv veldig overveldet av intensiteten, lyder, kontakt osv. 🙈

Ja det er akkurat det. Mannen kan sitte i stuen, men alikavell roper barnet "mamma mamma mamma?????", mens hun henger på toalettdøren. Barnet skal helst sitte oppå meg døgnet rundt. Mannen kan ringe for å spørre meg hva vi skal spise, mens jeg er ute med barnet og han er hjemme. Jeg blir helt gal.

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja..

Du burde øve han på å være alene. Du gjør ingen en tjeneste med å holde på sånn. 

Anonymkode: dc5cc...676

• Liker 1
Skrevet

Alle bagateller skal klages over...du har ikke mye problemer i livet...bare klager over hvor heldig du er.

Anonymkode: 86668...030

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...