AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #1 Skrevet 6. februar 2022 Min partner gjennom 15 år har hele tiden slitt psykisk, har gode perioder og perioder hvor hun er nede. For 7 og 4 år siden fikk vi barn. Etter dette er sexlivet borte. Tror hvis jeg bryter vil hun nok bli suicidal, men jeg har det ikke topp i dette forholdet heller. Vi samarbeider bra om barna og krangler lite, men det er det hele. Jeg bryr meg om henne og ønsker alt bra for henne. Men hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 3a3bc...6f5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2 Skrevet 6. februar 2022 Får hun behandling for problemene sine? Har dere prøvd parterapi? Begge parter i et forhold skal ha det bra, og begge har et ansvar for at det skal fungere. Om hun blir suicidal, trenger hun i hvert fall hjelp fra noen andre enn deg. Man skal være kjærester, ikke terapeut for hverandre. Anonymkode: 620af...0b2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 Hun prøvde psykolog for en del år siden, det hjalp ikke, ble verre en periode. Ønsker ikke å prøve dette igjen. Hun føler nok at jeg er hennes klippe, men det sliter en del på meg. Så for hennes og barnas del er jeg her, har jo tross alt et ansvar for denne familien. Men tenker jo den del på at nok er nok noen ganger. Ts Anonymkode: 3a3bc...6f5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 Er det på grunn av hennes psykiske helse du ikke har det bra, slik at du vil vite hvordan hun kan få hjelp, eller ønsker du råd til hvordan du kan forlate henne? Anonymkode: 10b0b...56c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå