AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #1 Skrevet 6. februar 2022 Begge merkene er veldig poppis. Du som har prøvd begge merkene, hvilket foretrekker du: Cerave eller The Ordinary? Anonymkode: f5351...2d3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2 Skrevet 6. februar 2022 La Roche-Posay❤️ Anonymkode: a4890...866
Roci Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Begge merkene er veldig poppis. Du som har prøvd begge merkene, hvilket foretrekker du: Cerave eller The Ordinary? Anonymkode: f5351...2d3 De har sine styrker på ulike områder. TO har f eks. ikke noe utvalg av fuktighetskremer - bare èn - og de har ett eneste renseprodukt, så der er CeraVe bedre. TO har derimot et stort utvalg av serum med aktive ingredienser (syrer, retinoider, antioksidanter og peptider) som CeraVe ikke har i sitt sortiment (i Norge) . TO har i tillegg flere ansiktsoljer, foundations og solkrem, så utvalget deres totalt sett er mye større. Jeg har brukt flere TO- produkter tidligere og vært fornøyd, og de er jo snille mot lommeboka. Etterhvert som hudens behov har endret seg, har jeg imidlertid beveget meg bort fra TO fordi det er andre merker og produkter som passer mitt behov bedre, men fuktighetskremen til CeraVe er fortsatt en favoritt🙂 2
Gjest AprilRyan Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 Jeg synes at begge har produkter jeg liker, men jeg ville ikke foretrukket noen av dem. Liker for eksempel rens fra Cerave, men egentlig ingen andre produkter fra dem. Fra The ordinary liker jeg deres Hyaluronic acid og de har et par andre produkter som er ok. Så basert på det vil jeg kanskje si The ordinary om jeg må siden de har flere produkter jeg liker enn fra Cerave.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #5 Skrevet 6. februar 2022 Ville kjøpt the ordinary ettersom cerave tester på dyr. Anonymkode: 30ae6...ece 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #6 Skrevet 6. februar 2022 Liker best cerave. Prøvd mye produkter fra to som jeg har vært fornøyd med, men huden er generelt mer fornøyd med mindre produkter på, så har kuttet de ut. Bruker rens og krem fra cerave fast.. Anonymkode: b54e7...c2b 1
AprilLudgate Skrevet 6. februar 2022 #7 Skrevet 6. februar 2022 Opplever det to helt ulike produktlinjer. Ville heller sammenliknet Cerave vs La Roche Posay for eksempel. The Ordinary vs The Inkey List.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå