AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #1 Del Skrevet 6. februar 2022 Det er knappe tre uker siden jeg var ferdig med Covid, og i dag våknet jeg med kjempevond hals og vondt i hodet. Begynte i ny jobb 1. januar, og det er jo helt håpløst å bli syk med så kort mellomrom. Det ordner seg sikkert med sykemelding om det trengs, men jeg er redd ny arbeidsgiver skal tro jeg er en "sykling", for det er jeg normalt ikke! Er det flere som opplever å få "alt som går" etter at de har gjennomgått Covid? Er immunforsvaret dårligere? Anonymkode: cb4e0...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2 Del Skrevet 6. februar 2022 Ja,her i huset og med tenåringer har vi opplevd å bli syke ca annenhver måned eller to mnd i mellom siden i fjor høst (aug/sep); Fått mange, mange luftveisinfeksjoner. Så immunforsvaret virker å være helt på bunn etter koronaen. Anonymkode: f1f81...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #3 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er knappe tre uker siden jeg var ferdig med Covid, og i dag våknet jeg med kjempevond hals og vondt i hodet. Begynte i ny jobb 1. januar, og det er jo helt håpløst å bli syk med så kort mellomrom. Det ordner seg sikkert med sykemelding om det trengs, men jeg er redd ny arbeidsgiver skal tro jeg er en "sykling", for det er jeg normalt ikke! Er det flere som opplever å få "alt som går" etter at de har gjennomgått Covid? Er immunforsvaret dårligere? Anonymkode: cb4e0...600 Du har testet deg for covid igjen nå? Anonymkode: 7495a...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sermina Skrevet 6. februar 2022 #4 Del Skrevet 6. februar 2022 Har du tatt en ny hurtigtest? Hurtigtest resgerer bare på levende virus og blir blank etter ca 10 dager. Det er PCR som kan gi utslag på vitusrester lenge etterpå. Resmitte er mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lomvi Skrevet 7. februar 2022 #5 Del Skrevet 7. februar 2022 Ryddet for brudd på rommets retningslinjer. Lomvi, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trilletrill Skrevet 7. februar 2022 #6 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 6.2.2022 den 10.16): Det er knappe tre uker siden jeg var ferdig med Covid, og i dag våknet jeg med kjempevond hals og vondt i hodet. Begynte i ny jobb 1. januar, og det er jo helt håpløst å bli syk med så kort mellomrom. Det ordner seg sikkert med sykemelding om det trengs, men jeg er redd ny arbeidsgiver skal tro jeg er en "sykling", for det er jeg normalt ikke! Er det flere som opplever å få "alt som går" etter at de har gjennomgått Covid? Er immunforsvaret dårligere? Anonymkode: cb4e0...600 Kjære deg, du har jo ikke blitt syk med vilje og jeg er sikker på at arbeidsgiver forstår det. Ikke rart at immunforsvaret er dårlig når man har vært såpass syk som med covid (selv om du ikke blir veldig syk må immunforsvaret bygge seg opp igjen) og da er man mottakelig for andre basilisker også. Husk masse vann, d-vitaminer, ikke stress (det gjør deg syk). Kommer til å gå fint. Bytt tannbørste. En vår var hele familien gjentakende syk med streptokokker sånn typ 4-5 ganger. På 3-4 måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2sommerfugler Skrevet 7. februar 2022 #7 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 6.2.2022 den 10.16): Det er knappe tre uker siden jeg var ferdig med Covid, og i dag våknet jeg med kjempevond hals og vondt i hodet. Begynte i ny jobb 1. januar, og det er jo helt håpløst å bli syk med så kort mellomrom. Det ordner seg sikkert med sykemelding om det trengs, men jeg er redd ny arbeidsgiver skal tro jeg er en "sykling", for det er jeg normalt ikke! Er det flere som opplever å få "alt som går" etter at de har gjennomgått Covid? Er immunforsvaret dårligere? Anonymkode: cb4e0...600 Har du testet deg med hurtigtest for å utelukke ny covidsmitte? Det er sikkert uhyre sjeldent, men leste at smitte med den første omikronvarianten (BA.1) muligens ikke gir immunitet mot den nye omikronvarianten som er stigende nå (BA.2) 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg