Gå til innhold

Når slutter man med lekekjøkken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ett barn på fire og seks år. Når slutter de å leke med lekekjøkken? Jeg vil heller ha hyller der til ting og tang, men de mener de fortsatt vil ha lekekjøkkenet. Syns ikke det brukes så ofte, men vil ikke ta det vekk om plutselig interessen skulle dukke opp heller. Når tok dere vekk deres? 

Anonymkode: 9fad0...6cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok det vekk når de ikke hadde leket med det på 6 måneder. Det gjelder alt av leker. Da er de ferdig med ting eller glemt at de har dem.

Anonymkode: 7a852...ef1

• Liker 3
Skrevet

Så lenge barna faktisk leker med tingene, så burde de selvfølgelig få beholde tingene...  

Anonymkode: 8e9c9...9d7

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har en på sju som ikke leker så mye med det alene, men det er veldig populært når hun har besøk. Da leker de gjerne restaurant eller noe sånt.

Anonymkode: 81e45...654

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Så lenge de fortsatt leker med det, ser jeg ingen grunn til å ta det vekk. 

Skrevet

Hvis noe fremdeles blir lekt med synes jeg det skal få stå uansett alder på barna. Jeg ville heller ikke kvittet meg med noe barna selv ønsker å beholde. Om du ikke vil ha lekekjøkkenet der det står nå kan det kanskje flyttes til et av barnerommene?

• Liker 2
Skrevet

Ser jeg skrev litt misvisende i innlegget. De leker ikke ofte med det, ganske sjeldent. Men de vil ikke ta det vekk. Det gjelder i grunn alle leker, selv om de ikke har sett på det på ett år. Lurte på når man vanligvis slutter å leke med det, for da kan jeg sikkert regne med at de er ferdig med det og interessen plutselig ikke dukker opp

Skrevet

Har du prøvd å rullere leker? Da er det mer interessant, barn i dag leker ikke like lenge, men tror grunnen er at foreldre i dag leker ikke med barna og sitter bare med mobilen

Anonymkode: f9381...420

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Har du prøvd å rullere leker? Da er det mer interessant, barn i dag leker ikke like lenge, men tror grunnen er at foreldre i dag leker ikke med barna og sitter bare med mobilen

Anonymkode: f9381...420

Kan ikke huske våre foreldre lekte med oss heller. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har ett barn på fire og seks år. Når slutter de å leke med lekekjøkken? Jeg vil heller ha hyller der til ting og tang, men de mener de fortsatt vil ha lekekjøkkenet. Syns ikke det brukes så ofte, men vil ikke ta det vekk om plutselig interessen skulle dukke opp heller. Når tok dere vekk deres? 

min jente fikk det når hun var 2 år og tok det vekk når hun var nesten 6

Anonymkode: 6ad5f...596

Skrevet

Her er den eldste ni og det lekes enda med av og til, også når vi har gjester. 

Anonymkode: f32b2...4ff

Skrevet

Sønnen min på 10 har nettopp gått med på å kvitte seg med sitt. :P Det er faktisk ikke mer enn et års tid siden han lekte med det sist. Men de siste par årene ble det bare brukt når han hadde besøk av to spesifikke venner, de andre syntes ikke det var noe gøy lenger, og han lekte ikke med det alene.

Anonymkode: 435a7...290

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...