AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #1 Skrevet 6. februar 2022 Noen som vet sånn ca. hva man forbrenner på en slik økt? Jogge på mølla i 20 min. Fart: 9,5 km. Gå på steppmaskin 20 min. Lite info, men svetten rant. 40 min. styrketrening (mage, armer/rygg og ben). Holdt på ca. 6 mnd. Så ikke kjempetungt. 160 cm. gøy og 53 kilo. Ikke nøyaktig, men jeg har ikke peil. Forsøkt logge, men syns det er så vanskelig med styrke. Så hvordan kan jeg vite ca. anslag? Anonymkode: c3ab3...493
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2 Skrevet 6. februar 2022 https://www.calculator.net/calories-burned-calculator.html Anonymkode: 9b206...deb
Purple_Pixiedust Skrevet 7. februar 2022 #3 Skrevet 7. februar 2022 (endret) Kjøp deg en treningsklokke med pulsmåler. Helst med pulsbelte framfor håndleddsmåler. Jeg har polar vintage M som jeg er fornøyd med. Den er ikke av de dyreste heller. Den måler både hva du forbrenner, framgang i treningen og masse annet. Edit: Er ikke fornøyd med håndleddsmåleren til klokka. Den viser nesten alltid lavere enn reell puls. Men jeg bruker alltid pulsbelte når jeg trener, og kontinuerlig pulsmåling har jeg ikke interesse av. Endret 7. februar 2022 av Purple_Pixiedust
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå