Gå til innhold

Punktert sakkosekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sakkosekk som før var «full» og godt hold. Nå er den plutselig slaskete og flat, ingen hull. Har prøvd å riste/fluffe den opp. Noen som har vært borte i det før og kan den reddes eller må jeg kjøpe noe nytt fyll? Den er bare 4år gammel og ikke så mye brukt at den burde ikke være utslitt. Den har hatt noen bøker liggende oppå seg så vet ikke om det kan ha punktert den på noe vis, men alle kulene kjennes vanlige ut. 

Anonymkode: eeacb...281

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kulene i sakkosekker blir klemt sammen med tid og bruk, og da tar de mindre plass. Dette er ikke noe du kan hindre.

Eneste løsning er å ha i mer fyll. Man fikk ihvertfall kjøpt det før, mine foreldre fyllte stadig på sin gamle sakkosekk, helt til trekket ble utslitt. Sjekk at det er mulig å fylle på sakkosekken før du kjøper fyllet. Ha støvsuger klar, så du kan få bort villfarne kuler raskest mulig.

Anonymkode: facb0...aac

• Liker 3
Skrevet

4 år? Det er ganske bra. Vi kjøpte en til 2000 fra Bohus og den mista piffen etter rundt 2 år, da spretta jeg den opp og fyllte selv. God som ny, men de varer ikke lenge. Ble bedt om å flytte og sparke i den om den ble liggende lenge uten bruk pga vekta på kulene. Sånn romstrere den en gang i uka eller noe.

Anonymkode: 3a1b5...8cd

Skrevet

sakkosekk? 😁 Er vi tilbake på 80-tallet nå? 😆 Har du vannseng også?

Anonymkode: 4fb75...93a

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Saklig 🤔

Anonymkode: e5e8d...f16

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.2.2022 den 13.12):

https://www.bohus.no/barnerom/sittemoebler-1/saccosekker

Sakkosekker på barnerom/kjellerstue/gaming er jo veldig vanlig i 2020-2022. Mulig det var umoderne en periode på 90-tallet, men nå er det helt vanlig igjen. Tror det er du som må oppdatere deg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.2.2022 den 13.04):

4 år? Det er ganske bra. Vi kjøpte en til 2000 fra Bohus og den mista piffen etter rundt 2 år, da spretta jeg den opp og fyllte selv. God som ny, men de varer ikke lenge. Ble bedt om å flytte og sparke i den om den ble liggende lenge uten bruk pga vekta på kulene. Sånn romstrere den en gang i uka eller noe.

Anonymkode: 3a1b5...8cd

Fikk du kjøpt kulene for å etterfylle på bohus? Tror jeg må ut å kjøpe kuler. 

Skrevet

Jeg vet ikke hvor er det BEST å kjøpe kuler, men skulle til å anbefale de fra Stoff og stil. :vetikke:

Anonymkode: e5e8d...f16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...