AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #1 Skrevet 6. februar 2022 Havnet plutselig uforvarende sittende en kveld i en diskusjon med en gjeng unge mennesker (20-25) som satt å diskuterte et dilemma til han ene i gjengen. Han var samboer, og smått frustrert over dama som flørtet og klinte med andre menn når hun ble full. Men som skjønte han måtte godta det, for hun kom tross alt hjem til han tilslutt og dama hadde uttalt at hun var jo ung og måtte få leve livet sitt. Så chimet de andre i gjengen inn om at de var «utro» mot sine kjærester, dette var vanlig og måttt godtaes, og rådet var at han kunne da leve livet han også. Dette var liksom gjengs oppfatning blandt alle og alle bekjente var vant med dette. Jeg satt helt stille og ble helt paff, jeg er i førtiårene og det er ikke første gang jeg hører denne type retorikk om at dette er vanlig og må godtaes blandt unge mennesker idag. Hva tenker dere her på KG? Hva syntes dere? og dere unge, blir dere ikke ødelagte av å ha det slik? Vonde følelser, ikke kunne stole på kjæresten? Avstumpet? Ingenting betyr noe? Anonymkode: 0335e...bef 9
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2 Skrevet 6. februar 2022 Jeg er 24 og kjenner ingen som mener noe sånt. Men jeg har opplevd utroskap før, noe jeg selvsagt ikke godtok, så jeg dumpet idioten. Er samboer med en fantastisk mann nå, og at noen av oss skulle finne på å være utro ser vi begge på som ekstremt usannsynlig. Anonymkode: 59b48...d60 5 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 Eneste som høres sannsynlig ut i denne historien er at ts er i 40-årene. Anonymkode: 4cb23...7dc 7
nordlending Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 Helt hinsides at noen mener det er greit, med mindre partene selv har avtalt det. 5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #5 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Eneste som høres sannsynlig ut i denne historien er at ts er i 40-årene. Anonymkode: 4cb23...7dc TS har helt rett, jeg hører dette oftere og oftere for tiden. Og bra er det, da tiden virkelig er inne for å kvitte seg med slike gammelmodige holdninger. Anonymkode: f7fee...6f5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #6 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er forøvrig kvinne, og har ikke tenkt å "redde" en kjeft, men syntes synd på de som er unge idag dersom dette begynner å bli en slags norm for forhold. Anonymkode: 0335e...bef Ja, men det er jo derfor vi har ansvar som foreldre til denne generasjonen. Det blir for dumt om foreldrene slipper løs ungdommen, og så sitter det andre voksne på utsiden som skal blande seg inn. Legger merke til at du skriver du er kvinne, i samme setning som at du ikke skal redde noen, så du tok tydeligvis poenget mitt. For det er jo, er var jo, i størst grad menn som holdt på sånn før, at de satt klar for å "ta over foreldreoppgavene" overfor pur unge mennesker (les; grooming). Men nå har det nok blitt mer og mer vanlig at også kvinner blander seg inn overfor de unge. Det er ikke ok! Anonymkode: df5e2...ee6
Adrenalina1 Skrevet 6. februar 2022 #7 Skrevet 6. februar 2022 nordlending skrev (1 time siden): Helt hinsides at noen mener det er greit, med mindre partene selv har avtalt det. Da er det ikke utroskap.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #8 Skrevet 6. februar 2022 Vi må jo eksperimentere litt mens vi er unge, så kan man heller slå seg til ro i 30-40 årene. Anonymkode: 556c3...9e8
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #9 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi må jo eksperimentere litt mens vi er unge, så kan man heller slå seg til ro i 30-40 årene. Anonymkode: 556c3...9e8 Akkurat. Creepy med eldre mennesker som skal lære opp unge. Anonymkode: df5e2...ee6
Gjest O.G. Skrevet 6. februar 2022 #10 Skrevet 6. februar 2022 Vil de unge ha åpne forhold, så må det være ok.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #11 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Akkurat. Creepy med eldre mennesker som skal lære opp unge. Anonymkode: df5e2...ee6 De er sikkert bare sjalu for at de ikke fikk oppleve friheten som vi har nå. Anonymkode: 556c3...9e8
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #12 Skrevet 6. februar 2022 Mener du åpne forhold? Anonymkode: 5eae9...5cc
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #13 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De er sikkert bare sjalu for at de ikke fikk oppleve friheten som vi har nå. Anonymkode: 556c3...9e8 Nåvel, jeg er kvinne selv, og ble da forsøkt "oppdradd" av menn i min tid som ung. Tror ikke det handlet om at mennene var sjalu på min frihet, men at de trodde at det å leke pappa overfor meg, ville få meg til å beundre de og før eller siden lede opp i sengen deres. Tror nok at det er en del av motivasjonen til disse gamlingene som blander seg inn i unges liv i dag også. Vi som er 40+ hadde den samme friheten som dere, tro det eller ei Anonymkode: df5e2...ee6 3
Thanos Skrevet 6. februar 2022 #14 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Havnet plutselig uforvarende sittende en kveld i en diskusjon med en gjeng unge mennesker (20-25) som satt å diskuterte et dilemma til han ene i gjengen. Han var samboer, og smått frustrert over dama som flørtet og klinte med andre menn når hun ble full. Men som skjønte han måtte godta det, for hun kom tross alt hjem til han tilslutt og dama hadde uttalt at hun var jo ung og måtte få leve livet sitt. Så chimet de andre i gjengen inn om at de var «utro» mot sine kjærester, dette var vanlig og måttt godtaes, og rådet var at han kunne da leve livet han også. Dette var liksom gjengs oppfatning blandt alle og alle bekjente var vant med dette. Jeg satt helt stille og ble helt paff, jeg er i førtiårene og det er ikke første gang jeg hører denne type retorikk om at dette er vanlig og må godtaes blandt unge mennesker idag. Hva tenker dere her på KG? Hva syntes dere? og dere unge, blir dere ikke ødelagte av å ha det slik? Vonde følelser, ikke kunne stole på kjæresten? Avstumpet? Ingenting betyr noe? Anonymkode: 0335e...bef Velkommen til 2022, den siste runden til arten homo sapiens. Ta det med ro. Vi mennesker har ikke lenge igjen så problemet vil løse seg selv. God søndag. 3
Thanos Skrevet 6. februar 2022 #15 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): De er sikkert bare sjalu for at de ikke fikk oppleve friheten som vi har nå. Anonymkode: 556c3...9e8 Frihet uten ansvar er ikke frihet. Det er anarki. Og nei jeg er ikke sjalu på dagens 20 åringer. De har ingen lystig tid i vente. 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #16 Skrevet 6. februar 2022 Thanos skrev (1 minutt siden): Frihet uten ansvar er ikke frihet. Det er FORELDRENE som har ansvar for å lære dette til de unge. Ikke oss andre gamlinger. Anonymkode: df5e2...ee6
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #17 Skrevet 6. februar 2022 Var på fest med en gjeng unge folk i går og der var tonen en helt annen. Alle var imot utroskap, ville ikke hverken gjort det eller blitt i forholdet om noen gjorde det uten anger. Da jeg var ung, møtte jeg også iblant på vennegjenger med rart forhold til moral, der folk liksom ikke brydde seg om noe, jeg lurer egentlig på om de rusa seg. Anonymkode: 5eae9...5cc 4
Thanos Skrevet 6. februar 2022 #18 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Vi må jo eksperimentere litt mens vi er unge, så kan man heller slå seg til ro i 30-40 årene. Anonymkode: 556c3...9e8 Vil du eksperimentere så hold deg unna forhold. Dra på byen og få napp der så slipper du ødelegge andre mennesker i dette "eksperimentet" ditt. 7
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #19 Skrevet 6. februar 2022 Thanos skrev (5 minutter siden): Velkommen til 2022, den siste runden til arten homo sapiens. Ta det med ro. Vi mennesker har ikke lenge igjen så problemet vil løse seg selv. God søndag. Hvor mange runder har det vært og hvor lenge varer hver runde? Anonymkode: f7fee...6f5 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #20 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Havnet plutselig uforvarende sittende en kveld i en diskusjon med en gjeng unge mennesker (20-25) som satt å diskuterte et dilemma til han ene i gjengen. Han var samboer, og smått frustrert over dama som flørtet og klinte med andre menn når hun ble full. Men som skjønte han måtte godta det, for hun kom tross alt hjem til han tilslutt og dama hadde uttalt at hun var jo ung og måtte få leve livet sitt. Så chimet de andre i gjengen inn om at de var «utro» mot sine kjærester, dette var vanlig og måttt godtaes, og rådet var at han kunne da leve livet han også. Dette var liksom gjengs oppfatning blandt alle og alle bekjente var vant med dette. Jeg satt helt stille og ble helt paff, jeg er i førtiårene og det er ikke første gang jeg hører denne type retorikk om at dette er vanlig og må godtaes blandt unge mennesker idag. Hva tenker dere her på KG? Hva syntes dere? og dere unge, blir dere ikke ødelagte av å ha det slik? Vonde følelser, ikke kunne stole på kjæresten? Avstumpet? Ingenting betyr noe? Anonymkode: 0335e...bef Djeeeeeesus… here we go again, ja alle unge kvinner i dag er løse og vil kun ha Chads med diger pikk og masse penger og stakkar alle incels og fy alle slemme løse horer Anonymkode: 8ff8a...90d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå