Gå til innhold

Er det fortsatt noen som bruker body?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fortsatt noen som bruker body?

Når passer det å bruke det? Under kjoler/skjørt eller genser/skjorte og bukser? 

Og til slutt når du bruker det, er selvsagt vanlig undertøy under?

Jeg har noen selv, men blir aldri enig når en kan bruke de, så det er derfor jeg spør😃👍🏻

Anonymkode: 108cd...b71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker body på samme måte som jeg ville brukt en stram topp, har undertøy under.

Anonymkode: fbb1a...e98

• Liker 3
Skrevet

Bruker ofte body når jeg ikke vil at toppen skal skli opp av buksa. Body er undertøy, så har ikke enda mer undertøy under. Mange av bodene mine er string. 

Ellers bruker jeg ofte body over strømpebukse, slik at strømpebuksa ikke skal skli ned. 

Anonymkode: f773b...cc3

Skrevet

Jeg kjøpte min første body nå på HM. Med lange ermer og høy hals. Så den er som en polo genser, men den sitter bra og er god å ha på. Kommer til å kjøpe flere, fordi jeg likte den godt. Men bruker gjerne en cardigan eller jakke over. 

Anonymkode: 72bcb...30e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Bruker ofte body når jeg ikke vil at toppen skal skli opp av buksa. Body er undertøy, så har ikke enda mer undertøy under. Mange av bodene mine er string. 

Ellers bruker jeg ofte body over strømpebukse, slik at strømpebuksa ikke skal skli ned. 

String/smal bak er pga det ikke skal bli kanter og klumpete bak på rumpa. Ingen av mine bodyer er undertøy, det er som en topp/tskjorte m kort eller lang eremer. Men har bh og truse under. Men det finnes jo hold in bodyer som er mer undertøy, ment å ha under kjoler osv. Men når ts spør om det er trendy så tror jeg hun mener feks pologenser-body ol bodyer som synes. 

Anonymkode: fbb1a...e98

• Liker 2
Skrevet

Har en body jeg bruker, den er rød og som en singlet men bredere stropper og glatt stoff.

Bruker den som vanlig topp til bukse/jeans.

Bruker vanlig undertøy under.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er kult, men stress når man skal på do 🥴

Anonymkode: 88216...e19

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.2.2022 den 10.50):

Slik tenker jeg og.

Anonymkode: 3a88c...e1e

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Sist jeg brukte body så var jeg  under ett år....

Skrevet

Jeg bruker body akkurat som en vanlig topp, selvsagt med undertøy under. Bruker det til skjørt og bukser, i stedet for å ha en topp stappet nedi som glir opp hele tiden. 

Anonymkode: 2aa90...831

• Liker 2
Skrevet

Jeg har bodyer med shaping, og bruker selvsagt ikke undertøy under. 

Anonymkode: b9d43...d9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...