Gå til innhold

Kona vil ha sex med en kvinne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kona mi vil ha sex med en kvinne. Jeg er ikke veldig sjalu, men kjenner det drar seg til om hun skal reise på hotell å ha sex med ei hun gikk på høyskole med. Hun er også gift og har barn. Skjønner det ikke er dir varig forhold, men likevel vondt i sjela. Noen som har erfaringer? 

Anonymkode: 67f99...7c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hun kan vare få lov til å være utro så lenge det er med en kvinne?

Anonymkode: 8f9f5...ce6

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Kona mi vil ha sex med en kvinne. Jeg er ikke veldig sjalu, men kjenner det drar seg til om hun skal reise på hotell å ha sex med ei hun gikk på høyskole med. Hun er også gift og har barn. Skjønner det ikke er dir varig forhold, men likevel vondt i sjela. Noen som har erfaringer? 

Eksen min hadde sex med en annen kvinne mens vi var sammen. Jeg forsøkte å overtale meg selv til at det var greit siden de begge var jenter, men det var ikke greit. Hvis tanken plager deg så kommer det til å plage deg veldig mye mer hvis det skjer. Det gjorde det med meg i hvert fall.

Anonymkode: 54c48...220

• Liker 3
Skrevet

Sex med noen andre enn partneren er utroskap hvis det ikke er avtalt. Hvilket kjønne h*n har sex med er helt uvesentlig.

Anonymkode: 2ff28...a58

• Liker 2
Skrevet

Just say no? 

Det er dere sammen som må definere grenser i deres forhold. 

Anonymkode: 23e05...1ce

• Liker 3
Skrevet

For mange er det en opphissende tanke, men du blir lett nr 2. Dropp det.

Anonymkode: cbb98...a0b

Skrevet

Det har kona mi også lyst til. Det er greit for meg hvis jeg for se på. Ikke ellers. 

Anonymkode: c4c94...6ca

Skrevet

Det er ikke noe mer ok bare fordi det er en kvinne. Du har all rett til ikke å godta dette. Sex mellom kvinner er ofte enda mer intimt enn sex mellom en mann og en kvinne. Man kommer veldig nær hverandre, fordi man ikke har den "enkle løsningen" med penis i vagina.

Hvorfor i alle dager skal hun dra på hotell med en annen hvis du synes det er vondt? Dette kan ødelegge forholdet deres. Finn heller et par dere kan ha det gøy med. Sammen. Da kan dere begge ha sex med andre.

Anonymkode: 77984...929

• Liker 4
Skrevet

Mange menn synes det er ok at damene deres har sex med andre kvinner. Men dette kan være mer enn sex, altså en undertrykt seksualitet fra hennes side. Jeg ville ha spurt henne om det. 

Anonymkode: 1e74f...803

Skrevet

Synes slikt er meget spesielt, en venninne av meg endte opp med å skilles og bli sammen med sin "lekevenninne", de har vært gift i 20 år nå.

Anonymkode: be2d9...21b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Sex med noen andre enn partneren er utroskap hvis det ikke er avtalt. Hvilket kjønne h*n har sex med er helt uvesentlig.

Tydeligvis er det jo avtalt da.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes slikt er meget spesielt, en venninne av meg endte opp med å skilles og bli sammen med sin "lekevenninne", de har vært gift i 20 år nå.

Anonymkode: be2d9...21b

Ja, men på den andre siden så ville nok de fleste kvinner i samme situasjon ikke ønske å være sammen med en mann som var homofil. Så ønsker du, TS at hun skal undertrykke egen seksualitet? Det beste er kanskje om hun finner ut av hva hun faktisk vil, enn at hun lever en løyn om å være en heterofil kone? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tydeligvis er det jo avtalt da.

Ikke en avtale om ikke begge er enig! Her er det ikke avtalt sånn jeg leser det,  han har bare blitt informert om det skal skje..

Anonymkode: 0843a...e29

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke en avtale om ikke begge er enig! Her er det ikke avtalt sånn jeg leser det,  han har bare blitt informert om det skal skje..

Anonymkode: 0843a...e29

Det er vel snakka om uten at det er avtalt ja, men ingen har vært utrop eller. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hadde ringt til mannen til denne venninnen og hørt hva dette er for noe. Mulig han ikke vet noe om planene.

Anonymkode: 98dcf...2b5

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Så hun kan vare få lov til å være utro så lenge det er med en kvinne?

Anonymkode: 8f9f5...ce6

Ja? Hva er problemet med det? Det er jo nesten egentlig bare å gratulere! 

Anonymkode: 9e98e...922

Skrevet

Synes det er viktig at du forteller om følelsene dine rundt dette. Det er ikke nødvendigvis slik at man vil dele partneren sin med noen andre selv om det er med en av samme kjønn. Jeg ville ikke likt det. Spesielt ikke om det var noen partneren min hadde en relasjon til. Mannen og jeg har diskutert dette, og kan godta at den andre har sex med noen av samme kjønn så lenge alle er med på det og vi ikke har en relasjon til tredjeperson.

Anonymkode: 25399...2dc

Skrevet

Jeg hadde sagt nei, utroskap er det uansett om det er med en mann eller en kvinne 

Skrevet
11 hours ago, lurven said:

Jeg hadde sagt nei, utroskap er det uansett om det er med en mann eller en kvinne 

Der er jeg uenig. La oss dra det så langt som at om kona hadde kommet hjem og sagt at hun hadde blitt lesbisk og funnet seg en annen dame så hadde det vært likestilt i mine øyne som å vinne Euro Jackpot. Man slipper unna uten noe pes, og det er ikke noen annen mann i bildet. 100% win/win.

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Der er jeg uenig. La oss dra det så langt som at om kona hadde kommet hjem og sagt at hun hadde blitt lesbisk og funnet seg en annen dame så hadde det vært likestilt i mine øyne som å vinne Euro Jackpot. Man slipper unna uten noe pes, og det er ikke noen annen mann i bildet. 100% win/win.

Uhm... what? 🤔

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...