AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #1 Del Skrevet 6. februar 2022 Blitt bitt av jogging og lurer på hvilken løpesko er du mest fornøyd med? 😃 Anonymkode: 2aaf5...051 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2 Del Skrevet 6. februar 2022 Sverger til Saucony ride 14. Som å sveve på en sky. Skal snart gå til innkjøp av Saucony skopar nr 3. Har prøvd Hoka. Aldri hatt så vondt i føttene noensinne. Anonymkode: d4e28...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet 6. februar 2022 #3 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sverger til Saucony ride 14. Som å sveve på en sky. Skal snart gå til innkjøp av Saucony skopar nr 3. Har prøvd Hoka. Aldri hatt så vondt i føttene noensinne. Anonymkode: d4e28...fa3 Helt enig! Hoka er det dårligste tipset jeg noen gang har fått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Del Skrevet 6. februar 2022 Jeg er på mott første «skikkelige» par løpesko. Brooks Glycerin 19, strålende fornøyd fra første steg. Var på Løplabbet filmet løpesteget mitt og anbefalte sko tilpasset Anonymkode: 1ceb1...720 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #5 Del Skrevet 6. februar 2022 Er en ivrig løper og har testet en haug med sko. Ingenting er i nærheten av Nike sine Vaporfly: De er rett og slett utrolig gøy å løpe med, og gir et fantastisk steg. Anonymkode: 2938f...ffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 6. februar 2022 #6 Del Skrevet 6. februar 2022 (endret) Dette er veldig individuelt. Jeg har endt med å bruke disse to mest: -Adidas Boston Boost hvis jeg vil ha lite demping/ god løpsfølelse. -Nike Zoom Fly hvis jeg vil ha mye demping OG i løp. Jeg har ikke dårlig erfaring med Hoka. Jeg ser at mange toppidrettsutøvere bruker det på trening. Endret 6. februar 2022 av Isambard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #7 Del Skrevet 6. februar 2022 Jeg liker best sko med ganske mye drop. Favoritten er Mizuno Wave Rider. Hoka har veldig lav drop, og gir meg beinhinnebetennelse😅 Anonymkode: 9d35f...cc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. februar 2022 #8 Del Skrevet 6. februar 2022 Liker godt disse (terreng løpesko) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 6. februar 2022 #9 Del Skrevet 6. februar 2022 Saucony 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 6. februar 2022 #10 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er på mott første «skikkelige» par løpesko. Brooks Glycerin 19, strålende fornøyd fra første steg. Var på Løplabbet filmet løpesteget mitt og anbefalte sko tilpasset Anonymkode: 1ceb1...720 Jeg har Brooks i terrengsko. Veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 6. februar 2022 #11 Del Skrevet 6. februar 2022 Jeg eeeelsker hoka😍 God demping som har reddet ryggen min👏🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #12 Del Skrevet 6. februar 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Sverger til Saucony ride 14. Som å sveve på en sky. Skal snart gå til innkjøp av Saucony skopar nr 3. Har prøvd Hoka. Aldri hatt så vondt i føttene noensinne. Anonymkode: d4e28...fa3 Hvordan er disse i str? 😊 Anonymkode: 2aaf5...051 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fnugg Skrevet 6. februar 2022 #13 Del Skrevet 6. februar 2022 Min fot passer best asics gel nimbus. Ville dratt innom noen som har godt utvalg av løpesko og prøvd de ulike modellene på hvis du har mulighet til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #14 Del Skrevet 6. februar 2022 Jeg liker Asics Gel-kayano. Løper mye på asfalt. Anonymkode: 83c63...4a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #15 Del Skrevet 6. februar 2022 Av de nevnt her, har jeg hatt et par fra Saucony, Asics Gel Nimbus og Hoka, fikk utrolig vondt i foten av de alle. Nå bruker jeg Altra Paradigm 5 og for første gang i livet har jeg ikke vondt i føttene mens jeg løper. Anbefaler å prøveløpe nye sko uansett slik at du ikke ender med bomkjøp. Anonymkode: 6a348...1c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 7. februar 2022 #16 Del Skrevet 7. februar 2022 Athena79 skrev (14 timer siden): Liker godt disse (terreng løpesko) Disse har jeg også, og de er gode. Men synes lissa gnager litt oppe på vristen på siden av "tunga". Men kjempegode i terreng om jeg legger litt sportstape under sokken først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 7. februar 2022 #17 Del Skrevet 7. februar 2022 Og jeg liker Hoka eller adidas boost til asfalt og mølle. Og har et par noname sko for fjell/sleipt terreng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #18 Del Skrevet 7. februar 2022 Hvilke sko som passer best til dine føtter, må du nesten prøve selv. Jeg sliter med at jeg blir nummen og får vondt i føttene av omtrent alt av løpesko. Asics er det merket som passer best til mine føtter. Anonymkode: 98ea5...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #19 Del Skrevet 7. februar 2022 Opplevde en helt ny løpeform når jeg spanderte på meg Hokasko(bondi 7) her for noen mnd siden. Synes de er helt fantastiske! Setter nye recs på løpefronten hver uke nå. Jeg er ganske plattfot, og har tidligere brukt mye Asics, Reebok og Nike. Anonymkode: 89008...e26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #20 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 6.2.2022 den 12.53): Sverger til Saucony ride 14. Som å sveve på en sky. Skal snart gå til innkjøp av Saucony skopar nr 3. Har prøvd Hoka. Aldri hatt så vondt i føttene noensinne. Anonymkode: d4e28...fa3 Så denne og lurte seriøst om det var jeg som hadde svart her uten å huske det! Jeg har kjøpt Saucony siden 2016. Har vært borti mange sko i løpet av disse årene, men kommer alltid tilbake. Nå er det Saucony Ride 14. De bare passer min fot best. Anonymkode: a5b5a...560 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå